Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1 1.9 TDI ASV] Silnik wyje podczas przyspieszania

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1 1.9 TDI ASV] Silnik wyje podczas przyspieszania

    Zamieszczone przez elektrykprosty
    Za Briskoda: Obrazek
    po 2 miesiącach użytkowania.

    Mam nadzieję, że tylko skóra ma taki problem.
    No tutaj ewidentnie widać, że ktoś ma kanciatą du*ę :lol: :szeroki_usmiech także ja nie wiem jak coś takiego powstało

  • #2
    [O1 1.9 TDI ASV] Silnik wyje podczas przyspieszania

    Mam problem, ale nie wiem jak sie do niego zabrac.
    Podczas przyspieszania od 1800 obrotów wzwyż słychac coraz głośniejsze "wycie". Przy hamowaniu silnikiem równiez wyje. Osłuchanie motoru z pomocą kumpla wskazuje, że owe "wycie" wydobywa się z okolic pompy wspomagania/alternatora. Poziom płynu w pompie ok. Na długich/większym obciążeniu nie wyje ani mniej, ani bardziej (więc łożysko alternatora chyba ok?).

    "Wycie" identyczne, jak nie tak dawno przy dziurawym wydechu. Wstawiona strumienica.

    Poza tym mam subiektywne odczucie, że strasznie muli.

    Kilka miesięcy temu wstawiony jednomas z nowym sprzęgłem, wymieniony olej w skrzyni. Dodam, że po zimnej nocy ciężko wchodzi jedynka, a dwójka i trójka haczy.

    Pompa, skrzynia, dyfer? Nie wiem juz.

    Komentarz


    • #3
      Dyfer to chyba nie, bo go tam nie masz raczej :twisted:

      Pompka wspomagania może kończyć żywot... Ile masz nalatane?

      Nie masz problemów ze wspomaganiem kiery?
      Jakieś stuki przy skręcaniu, lub coś podobnego?
      A zmieniałeś tam kiedyś olej-płyn hydrauliczny, albo może uzupełniony nie taki jak powinien?

      Alternator też może pasować do tego co piszesz...

      Przydało by się osłuchać punktowo za pomocą stetoskopu :roll:

      Na luzie jak wkręcasz na obroty też wyje?

      To że haczą ci biegi, to najpierw popraw cięgna wybieraka, bądź podjedź do speca, co to poprawi...
      I jeszcze jedno, czy skrzynia zaczęła haczyć po tych wymianach "gratów sprzęgłowych" czy wcześniej też tak było?

      Głupio by było na pałę po kolei wymieniać :wink:
      O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
      Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
      Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

      Komentarz


      • #4
        i po problemie. dla potomnych - wycie przy zwiekszaniu obrotow pochodzilo od rolki paska wielorowkowego, rolka wymieniona i cisza jak makiem zasial przy okazji logi dynamiczne, wszystko w jak najlepszym porzadku.

        Komentarz

        POWRÓT NA GÓRĘ
        Pracuję...
        X