[O1] Analiza logów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • majster982
    Classic
    • 2011
    • 18

    [O1] Analiza logów

    Zamieszczone przez greg505
    Co do drugiego, to O3 jest wrazliwa na podmuchy wiatru, to co opisujesz wystepuje u mnie przy ok 130 w gore
    Proponuję się przejechać Toyota Avensis III troszkę Ci się humor poprawi co do zachowania OIII i jej wrażliwości na podmuchy wiatru.
  • tomus7
    RS
    • 2010
    • 1896
    • Peugeot

    #2
    [O1] Analiza logów

    VCDS Version: Beta 11.3.0
    Data version: 20110801
    Friday,15,March,2013,15:14:25:10074
    Chassis Type: 1U - Skoda Octavia I
    Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 56 76
    Mileage: 239340km/148718miles
    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 01: Engine Labels: 06A-906-019-AEH.lbl
    Part No: 06A 906 019 BT
    Component: 1.6l 2V/R4 SIMOS HS2856
    Coding: 00011
    Shop #: WSC 31480
    VCID: 76E7E2EB7DE3
    1 Fault Found:
    00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
    18-10 - Upper Limit - Intermittent
    Readiness: N/A
    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 03: ABS Brakes Labels: 1J0-907-37x-ABS.lbl
    Part No: 1J0 907 379 Q
    Component: ABS/EDS 20 IE CAN 0001
    Coding: 13504
    Shop #: WSC 31480
    VCID: 3F8947CF1259
    No fault code found.
    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 15: Airbags Labels: 1J0-909-60x-VW3.lbl
    Part No: 1J0 909 603 AS
    Component: AIRBAG VW3 - V04
    Coding: 16723
    Shop #: WSC 31480
    VCID: 7AFFF6DB49FB
    2 Faults Found:
    00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)
    33-10 - Resistance too Low - Intermittent
    00532 - Supply Voltage B+
    07-10 - Signal too Low - Intermittent
    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 17: Instruments Labels: 1Ux-919-xxx-17.lbl
    Part No: 1U1 919 034 J
    Component: A4-KOMBIINSTR. VDO V22
    Coding: 02142
    Shop #: WSC 31480
    VCID: 3B7133DF0641
    Subsystem 1 - Part No: IMMO
    Component: IDENTNR: SKZ7Z0X0358622
    IMMO-IDENTNR: SKZ7Z0X0358622
    1 Fault Found:
    01176 - Key
    07-00 - Signal too Low
    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.lbl
    Part No: 1J0 959 799 Q
    Component: 5G Zentral-SG Komf. 0001
    Coding: 04097
    Shop #: WSC 31480
    VCID: 4C93600353EF
    Subsystem 1 - Part No: 1U4959801B
    Component: 5G Tõrsteuerger. FS0002r
    Subsystem 2 - Part No: 1U4959802B
    Component: 5G Tõrsteuerger. BF0002r
    Subsystem 3 - Part No: 1U0959811B
    Component: 5G Tõrsteuerger. HL0002r
    Subsystem 4 - Part No: 1U0959812B
    Component: 5G Tõrsteuerger. HR0002r
    No fault code found.
    End ---------------------------------------------------------------------
    ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
    http://www.bunkry.pl/pl/index.html
    a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
    http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
    Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

    Komentarz

    • rss
      L&K
      • 2009
      • 1098

      #3
      zacznij od skasowania tych bledow i przyjrzyj sie w pierwszej kolejnosci akumuatorowi jakie ma napiecie przy samym rozruchu. w kilku przypadkach pojawia sie 'signal too low'.
      sonada Lambda tez juz zaczyna kaprysic - najlepiej byloby jakbys ja zlogowal wtedy wyjdzie czy napiecie na niej wogole sie zmienia.
      kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
      _________________________________________
      Do sprzedania:
      komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
      zaciski do hamulcow 280mm.

      Komentarz

      • tomus7
        RS
        • 2010
        • 1896
        • Peugeot

        #4
        Błąd poduszki wywaliło podczas rozruchu gdy było - 14,5
        1.AKU nówka
        2.Błędy wykasowane powrócił tylko ten od sondy
        ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
        http://www.bunkry.pl/pl/index.html
        a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
        http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
        Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

        Komentarz

        • rOBERTO795
          RS
          • 2009
          • 3465
          • Octavia III (5E3)
          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

          #5
          kiedy swieczki wymieniane?
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz

          • tomus7
            RS
            • 2010
            • 1896
            • Peugeot

            #6
            rOBERTO795, jakieś 5 tysięcy temu czyli przy ostatniej wymianie oleju i etc.
            ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
            http://www.bunkry.pl/pl/index.html
            a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
            http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
            Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

            Komentarz

            • rOBERTO795
              RS
              • 2009
              • 3465
              • Octavia III (5E3)
              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

              #7
              Zamieszczone przez tomus7
              rOBERTO795, jakieś 5 tysięcy temu czyli przy ostatniej wymianie oleju i etc.

              Auto z lpg ?
              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

              Komentarz

              • rss
                L&K
                • 2009
                • 1098

                #8
                sprawdz bledy za jakis czas, ten 'signal too low' dla kilku grup moze byc starym bledem i pamietac jeszcze stary akumulator.
                co do sondy - pojezdzij z podpietym komputerem i sprawdz czy wogole zmienia sie napiecie na sondzie. nowy oryginal do najtanszych nie nalezy, zamienniki to najczesciej jednorazowki, wiec warto sie przylozyc do sprawdzenia co sie dzieje z sonda
                kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
                _________________________________________
                Do sprzedania:
                komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
                zaciski do hamulcow 280mm.

                Komentarz

                Pracuję...