[O1] Mechanizm wycieraczek z Anglika.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Peti-22822
    Classic
    • 2010
    • 31

    [O1] Mechanizm wycieraczek z Anglika.

    Zamieszczone przez kolba_leon
    ja czekałem 4 mc na kombi RS TSI

    spalanie miasto mam 8-8.5 L/100
    skrzynia dsg

    pzdr
    O, rewelacja! Podrzuciłbyś mi więcej informacji na temat spalania? Jak to wygląda w trasie? Jeśli chodzi o miasto to te 8-8,5l to dla mnie super wynik, moim dieslem dochodzę do 8,5-10l/100km...
  • amperek
    Drive
    • 2009
    • 88
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

    #2
    [O1] Mechanizm wycieraczek z Anglika.

    Witam,

    mam pytanie czy będzie pasował mechanizm wycieraczek z Anglika ? Pilnie potrzebuje kupić a na allegro są i to sporo tańsze od europejczyków.

    Dzięki za info pozdrawiam.
    Jest O2 BJB 176 KM, 346 NM, wtryski i turbo ARL, chłodnica oleju z wersji 2,0 TDI, zegary MAXI-DOT
    Była O1 AGR Hatchback.

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Obrocic trzeba na pewno mechanizm na osi o 180'. A czy mocowania sa te same, to juz nie pamietam.

      A stary padl na amen czy tylko sie zatarl i nie daje rozebrac ??
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • amperek
        Drive
        • 2009
        • 88
        • Octavia II combi (1Z5)
        • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

        #4
        Stary to już padł jakieś 2 lata temu niestety przy próbie reaktywacji się rozleciał . I jechałem przez 2 lata na zamiennikach chyba już z 3-4 kupowałem. Mam już dosyć chce kupić jakiś oryginalny używany może na dłużej będzie
        Jest O2 BJB 176 KM, 346 NM, wtryski i turbo ARL, chłodnica oleju z wersji 2,0 TDI, zegary MAXI-DOT
        Była O1 AGR Hatchback.

        Komentarz

        • dj_lawa23
          Ambiente
          S_OCP Member
          • 2007
          • 127

          #5
          Siema. Mechanizm z anglika jest lustrzanym odbiciem naszego. nie pasi ponieważ montowany jest po stronie kierowcy (zawsze) u nas z lewej u nich z prawej...

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratorr
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            #6
            Jak montowany jest po tej samej, to mocowania sie zgadzaja, a zeby krecil sie w druga strone, to trzpien trzeba obrocic i tyle. Wtedy ruch bedzie z lewej na prawo, a nie z prawej na lewa :roll:
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • gastom
              Classic
              • 2012
              • 3

              #7
              mozesz brac z anglika,zmieniasz ustawienia na trzpieniu,patrz tylko numerecje mechanizmu,ja zmienialem 2 i niby to samo ale wycieraczki wylataly mi po za szybe.Kupilem w polsce europejczyka od golfa 4,zmienilem ustawienia i smiga do dzis.//mieszkam w angli i mam anglika//

              Komentarz

              Pracuję...