wymiana golego slupka ALH w automacie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Kamil1985wroc
    Classic
    • 2015
    • 4

    wymiana golego slupka ALH w automacie

    piotrek_gdy, chyba nie masz tylnich chlapaczy, bo byś widział co na nich zostaje.....
  • foch
    Classic
    • 2013
    • 11

    #2
    wymiana golego slupka ALH w automacie

    kupilem octavie 2001 z automatem dla lepszej polowy
    koszta slabe - silnik do wymiany - poprzednia wlascicielka jechala do konca mimo ze turbo powiedzialo "dobranoc"
    potem jeszcze zarznela rozrusznik probujac odpalic.
    turbinka zwiedzila silnik dosc dokladnie

    nowy slupek zalozony
    uszczelnienie bloku - nowe simeringi na wale i od strony rozrzadu
    nowy rozrzad, szklanki oczywiscie nowa turbina (po regeneracji) nowy EGR
    nowy pasek wielorowkowy i napinacz

    nie obylo sie bez nowych hamulcow i innych takich
    wiec kasy poszlo dosc duzo

    auto jezdzi. odpala od strzalu.
    nie kopci.
    kopa ma - o ile 90KM w automacie to jest kop...
    spalanie moze byc - trasa 5.5 miasto okolo 8 wiec powiedzmy ksiazkowo - ujdzie

    ale cos mi bardzo nie pasowalo jak tylko wyjechalem "nowym" autem od mechanika - posluchalem dwoch innych ALH w octaviach i nie ma tam polowy tego halasu jaki jest u mnie
    u mnie silnik pracuje troche szybciej i ma taki lekko basowy przydzwiek - na pierwszy "rzut ucha" ludzie mowia ze jest gdzies nieszczelny uklad wydechowy. halas w kabinie jest wyjatkowo upierdliwy bo octavia pierwszej generacji jest slabo wytlumiona a z tym halasem traska powyzej 100km to udreka - o sluchaniu radia mozna zapomniec

    dodam tylko ze kat ustawiony na 51
    dawka 4

    no i tu jest problem -skad ten dziwiek sie moze wydobywac?

    biore jeszcze pod uwage zawor w pompie...

    dzis po rozmowie z mechanikiem co prawda z grupa vag nie zwiazanym padla propozycja ze automacie moze byc inna komora spalania (wieksza) jest w sumie wieksza pompa i dlatego silnik tak dziwnie pracuje. mechanik zasugerowal ze nalezy podniesc glowice i wlozyc grubsze uszczelki.
    rece mi opadly - juz nie wiem co robic
    wlozylem w auto kupe kasy a ono chodzi jak traktor

    macie jakies sugestie?

    Komentarz

    • Le-Ce
      L&K
      • 2010
      • 1313
      • Octavia I (1U2)
      • AUM 1.8 20VT 150 KM

      #3
      a może, to tylko piardnęło złącze elastyczne po miedzy turbawką a katem :?:
      Moja ADELA

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=58788

      i jej najlepszy wynik 15,75 l/ 100km

      Komentarz

      • foch
        Classic
        • 2013
        • 11

        #4
        Zamieszczone przez Le-Ce
        a może, to tylko piardnęło złącze elastyczne po miedzy turbawką a katem :?:
        chcialbym zeby tak bylo
        dzis jade do jeszcze innych fachowcow
        pelna zalamka

        [ Dodano: Czw 21 Mar, 13 22:57 ]
        jest podejrzenie ze powodem halasu sa zle dawki paliwa
        automat ma pompe 11 i male wtryski
        a dawki mam okolo 4 - ponoc w automacie maja byc inne - wlasnie szukam jakie

        Komentarz

        Pracuję...