[O1] Octavia 1.6 Podczas gazowania buczy i problem ze skrzyn

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • nanon
    Classic
    • 2015
    • 1

    [O1] Octavia 1.6 Podczas gazowania buczy i problem ze skrzyn

    Nigdy nie wiadomo gdzie i od kogo dowiesz się czegoś przydatnego :szeroki_usmiech

    [ Dodano: Czw 09 Sty, 14 22:45 ]
    Co ciekawe, phoneman się nie zapisał na listę - jak nie przyjedzie to wlepy nie dostanie na nowe wozidło :P
  • nadolsky
    Classic
    • 2013
    • 1

    #2
    [O1] Octavia 1.6 Podczas gazowania buczy i problem ze skrzyn

    Witam!

    Jestem nowy wiec nie skreślajcie mnie od razu za jakieś błędy :P
    Skoda Octavia 1.6 LPG Classic
    Mianowicie mam taki problem ze od jakiegoś czasu gdy dodaje gazu w aucie jest głośnio a te buczenie jest takie bardziej mocno bassowe bo na postoju silnik zachowuje się cicho. Druga sprawa jest taka ze w ruchu ciężko wrzucić pierwszy bieg na (postoju zmienia się gładko), skrzynia jest po wymianie stara się posypała, teraz jak mówił mechanik ta co jest na stalowych nitach chyba z oc 2. No i jeszcze na koniec taka jest sytuacja ze jak jadę w benzynie auto się dziwnie zachowuje na postoju zdarza się ze zgaśnie albo pod czas jazdy, wyczuwam tez większe drgania silnika na luzie. W gazie nie mam żadnych problemów. Przepustnica była czyszczona przez mechanika i mówił ze jest dobra.

    p.s - jak ktoś może dać na pw albo tutaj namiary na jakiegoś dobrego mechanika na terenie Gliwic albo Zabrza który mi pomorze z tym problemem będę wdzięczny

    pozdrawiam,
    początkujący Grześ

    Komentarz

    • tomus7
      RS
      • 2010
      • 1896
      • Peugeot

      #3
      Re: Octavia 1.6 Podczas gazowania buczy i problem ze skrzyn

      Zamieszczone przez nadolsky
      Witam!

      Jestem nowy wiec nie skreślajcie mnie od razu za jakieś błędy :P
      Skoda Octavia 1.6 LPG Classic
      Mianowicie mam taki problem ze od jakiegoś czasu gdy dodaje gazu w aucie jest głośnio a te buczenie jest takie bardziej mocno bassowe bo na postoju silnik zachowuje się cicho. Druga sprawa jest taka ze w ruchu ciężko wrzucić pierwszy bieg na (postoju zmienia się gładko), skrzynia jest po wymianie stara się posypała, teraz jak mówił mechanik ta co jest na stalowych nitach chyba z oc 2. No i jeszcze na koniec taka jest sytuacja ze jak jadę w benzynie auto się dziwnie zachowuje na postoju zdarza się ze zgaśnie albo pod czas jazdy, wyczuwam tez większe drgania silnika na luzie. W gazie nie mam żadnych problemów. Przepustnica była czyszczona przez mechanika i mówił ze jest dobra.

      p.s - jak ktoś może dać na pw albo tutaj namiary na jakiegoś dobrego mechanika na terenie Gliwic albo Zabrza który mi pomorze z tym problemem będę wdzięczny

      pozdrawiam,
      początkujący Grześ
      problem pierwszy dla mnie układ wydechowy do sprawdzenia
      problem drugi to nie problem bo pierwszy bieg służy do ruszenia a jak jedziemy to jedynki sie już nie powinno używać
      ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
      http://www.bunkry.pl/pl/index.html
      a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
      http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
      Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

      Komentarz

      • maro ełk
        Classic
        • 2013
        • 16

        #4
        A te buczenie było i u mnie zajrzyj do filtra powietrza u mnie pomogła wymiana
        VAG dla klubowiczów za browarka.

        Komentarz

        • dominik9420
          L&K
          • 2012
          • 1136

          #5
          może to "harmonijka" za kolektorem wydechowym puściła, albo gdzieś jest dziurawy?

          Może skrzynia ma takie zabezpieczenie?
          Toyota CArina (np.) ma tak, że jak się do 0 nie zatrzymasz to 1 nie wrzucisz
          Zamieszczone przez nadolsky
          Druga sprawa jest taka ze w ruchu ciężko wrzucić pierwszy bieg na (postoju zmienia się gładko)
          jaką prędkość pojazdu masz na myśli? bo ponizej 10km/h 1 powinna wejść spokojni
          Zamieszczone przez tomus7
          problem drugi to nie problem bo pierwszy bieg służy do ruszenia a jak jedziemy to jedynki sie już nie powinno używać
          no nie mów mi, że jak dotaczasz się do skrzyżowania, na którym wiesz, że musisz się zatrzymać to za wczasu sobie 1 nie wrzucisz? :diabelski_usmiech
          Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
          Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
          Pozdrawiam i Szerokości!
          Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ?
          http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/

          Komentarz

          • tomus7
            RS
            • 2010
            • 1896
            • Peugeot

            #6
            Zamieszczone przez dominik9420
            no nie mów mi, że jak dotaczasz się do skrzyżowania, na którym wiesz, że musisz się zatrzymać to za wczasu sobie 1 nie wrzucisz?
            No bez przesadyzmu.
            Ale spróbuj z prędkości 20 - 30 włączyć jedynkę to gratuluję szczęści i sukcesu :|
            ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
            http://www.bunkry.pl/pl/index.html
            a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
            http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
            Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

            Komentarz

            • dominik9420
              L&K
              • 2012
              • 1136

              #7
              Zamieszczone przez tomus7
              Ale spróbuj z prędkości 20 - 30 włączyć jedynkę to gratuluję szczęści i sukcesu
              Jednak nie będę próbował tego robić :P
              EOT.
              Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
              Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
              Pozdrawiam i Szerokości!
              Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ?
              http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/

              Komentarz

              • marynarz
                Classic
                • 2010
                • 4

                #8
                [quote="tomus7"][quote="dominik9420"]no nie mów mi, że jak dotaczasz się do skrzyżowania, na którym wiesz, że musisz się zatrzymać to za wczasu sobie 1 nie wrzucisz?

                rozumiem, że jadąc 30 minut w warszawskim korku mam wciśnięte sprzęgło bez przerwy bo jedynka ma siedziec non stop, czy tak?
                mnie na kursie uczyli czego innego, a w związku z tym łatwośc wrzucania jedynki gdy pojazd stoi ma dla mnie znaczenie, pozdrawiam Piotr

                Komentarz

                • dominik9420
                  L&K
                  • 2012
                  • 1136

                  #9
                  Zamieszczone przez marynarz
                  rozumiem, że jadąc 30 minut w warszawskim korku mam wciśnięte sprzęgło bez przerwy bo jedynka ma siedziec non stop, czy tak?
                  mnie na kursie uczyli czego innego, a w związku z tym łatwośc wrzucania jedynki gdy pojazd stoi ma dla mnie znaczenie, pozdrawiam Piotr
                  Nie, źle rozumiesz... nam chodziło o zredukowanie na 1 przy prędkości powyżej 20-30 km/h.
                  Powoływanie się tutaj na kurs mija się tutaj z celem, gdyż wg obecnych przepisów bieg powinien być "wrzucony" cały czas, a każdy Kowalski wie, że to jest katorga dla sprzęgła, i znam przypadki, osób oblanych za to, że wyrzucili bieg i dojeżdżali na luzie do świateł, co skutkowało wynikiem egzaminu negatywnym (za2 takie przewinienia) odznaczenie "używanie mechanizmów sterowania pojazdem" (czy jakoś tak) a w uwagach wpis "błąd w sztuce kierowania pojazdem"
                  EOT.
                  Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
                  Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
                  Pozdrawiam i Szerokości!
                  Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ?
                  http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/

                  Komentarz

                  • tomus7
                    RS
                    • 2010
                    • 1896
                    • Peugeot

                    #10
                    [marynarz
                    Zamieszczone przez dominik9420
                    no nie mów mi, że jak dotaczasz się do skrzyżowania, na którym wiesz, że musisz się zatrzymać to za wczasu sobie 1 nie wrzucisz?

                    rozumiem, że jadąc 30 minut w warszawskim korku mam wciśnięte sprzęgło bez przerwy bo jedynka ma siedziec non stop, czy tak?
                    mnie na kursie uczyli czego innego, a w związku z tym łatwośc wrzucania jedynki gdy pojazd stoi ma dla mnie znaczenie, pozdrawiam Piotr
                    dominik9420 napisał/a:
                    no nie mów mi, że jak dotaczasz się do skrzyżowania, na którym wiesz, że musisz się zatrzymać to za wczasu sobie 1 nie wrzucisz?

                    No bez przesadyzmu.
                    Ale spróbuj z prędkości 20 - 30 włączyć jedynkę to gratuluję szczęści i sukcesu
                    Wypowiedzi należy czytać ze zrozumieniem :diabelski_usmiech :P
                    ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
                    http://www.bunkry.pl/pl/index.html
                    a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
                    http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
                    Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

                    Komentarz

                    Pracuję...