Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Bardzo wysokie obroty w czasie jazdy. Na luzie nawet 4000

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Bardzo wysokie obroty w czasie jazdy. Na luzie nawet 4000

    crom.de, dokładnie o tej klementynie pisałem.
    elpolacco, spoko. Nie jestem pamiętliwy dopóki mi ktoś nie nadepnie na odcisk. :twisted: Ta O III wygląda dość sympatycznie. Nawet jakby trzeba było 10 kpln zostawić w ASO na naprawę to i tak dużo poniżej wartości nowego. Więc gra warta świeczki moim zdaniem.

  • #2
    Bardzo wysokie obroty w czasie jazdy. Na luzie nawet 4000

    Witam, mam następujący problem. Jestem właścicielem O1 z silnikiem 1,6 benzyna. Od jakiegoś czasu podczas jazdy silnik wskakuje na bardzo wysokie obroty. Dzieje się tak sporadycznie. Nie jest tak za każdym razem kiedy jadę. Tak jakby zawieszał się pedał gazu? Kiedy wrzucam na luz obroty dochodzą do 4000. Po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu problem znika. Proszę was o pomoc, może ktoś miał podobny problem.

    Pozdrawiam

    Komentarz


    • #3
      problemem moze byc brudna lub uszkodzona przepustnica , uszkodzony przepływomierz i wiele inych rzeczy . najlepiej jak zaczniesz od sprawdzenia błedów . jesli bedziesz potrzebował pomocy w ogarniecu problemu hetnie pomoge .
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz


      • #4
        Sporo tych możliwości, sprawdzałem już błędy. Nie ma już żadnych. Był jeden, nie było sygnału z czujnika położenia wałka. Ale już wymieniłem. A z tymi obrotami na razie nie mogę dojść o co chodzi.

        Komentarz


        • #5
          jesli chcesz to podjedz do mnie to ci to ogarne .
          diagnostyka vag 602-614-253

          Komentarz


          • #6
            Rozumiem, że masz swój warsztat? A jaki adres?

            Komentarz


            • #7
              jestem z wawy wiec do Pana nie podjade ale szukam przyczyny gdyz mam podobny problem
              na luzie obroty 1500 -mega wkurzajace
              co bylo przyczyna ?
              + LPG

              Komentarz


              • #8
                tak jakby na ssaniu ciągle chodził (1500rpm)

                U mnie chwile ma taką wartość po odpaleniu jak jest bardzo zimno (z 10-15 sekund)

                Komentarz


                • #9
                  Warto zacząć od wymiany czujnika cieczy chłodzącej. Miałem ten sam problem "nagle zaciął sę pedał gazu" na wysokich obrotach, i to występowało nie zawsze. Te czujniki są dość awaryjne, potrafią czasami przerywać pod wpływem temperatury. Wskazania temperatury mogą być poprawne. Czujnik ma cztery końcówki, dwa czujniki w jednej obudowie, jeden steruje komputerem silnika a drugi wskazówką temperatury.

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X