Wibracje na biegu jałowym ALH

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • luksec
    Classic
    • 2015
    • 3

    Wibracje na biegu jałowym ALH

    Krotka statystyka - 161 ekranow w miesiac czyli troche ponad 4 tys. Postow :-) w ciagu miesiaca

    [ Dodano: Czw 16 Sty, 14 15:52 ]
    Zamieszczone przez Prezes52
    maksiu, na którym zdjęciu widać przystojnego Rafałka :szeroki_usmiech
    Na 172 ekranie masz nasze grupowe zdjecie z wigilii w borowej chacie fotke wstawil pstrykacz dwa ekrany dalej masz opis kto jest kto (opis wstawil rafiki) do tego mamy swoja picase zalozona przez rafiki ale link do niej ma SS w podpisie
  • mahoney9999
    Classic
    • 2013
    • 9

    #2
    Wibracje na biegu jałowym ALH

    Jest to moj pierwszy post wiec chcialbym wszystkich powitać
    Posiadam silnik ALH w ktorym podobno jest coś ''dłubniete" i moje odczucia z jazdy sie z tym zgadzaja.Problem jest taki ze jak przez pare kilometrow jade z wieksza predkoscia (tj 140-150) to silnik zaczyna mocno wibrować ale czuc to tylko na obrotach biegu jalowego na postoju,po zgaszeniu i odpaleniu dziala juz normalnie.Nie ma zadnej utraty mocy ani nic podobnego.
    Jezeli sie nie myle to przy przeladowaniu to silnik wchodzi w tryb awaryjny i tym samym traci moc(u mnie sie to dzieje przy predkosciach 180-200 -stad moja teza o prawdziosci tego "dlubniecia").czy to jest normalne?

    Po podpieciu kompa nie ma nic (czesto pojawia sie blad o przekroczeniu maksymalnych wskazan czujnika predkosci-ale nie jest on warunkiem koniecznym aby to szarpanie wystapilo)
    Wezyki podcisnienia sa dobre.
    Jezeli trzeba bedzie to zrobie logi(ale to w sumie nie takie latwe jest droge miec aby przez 5 minut 150 leciec )
    Wydaje mi sie ze to jest cos ze sterownikiem-swiadczy o tym to ze po zgaszeniu i podownym odpaleniu wszystko jest ok.
    Serdecznie pozdrawiam i zgory dziekuje za wszystkie podpowiedzi.[/hide]

    Komentarz

    • lookashECL
      Rider
      • 2009
      • 416
      • Rapid (NH3)

      #3
      Słyszałem, że takie objawy jak ty masz może dawać ten czujnik prędkości.
      Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!

      Komentarz

      • mahoney9999
        Classic
        • 2013
        • 9

        #4
        Po dokladniejszym zbadaniu sprawy doszedlem do takich wniosków: po podpięciu kompa był bład vehicle speed sensor.jak zwykle zreszta.Skasowalem go i spokoj.Odkad kupilem skode to nie działal tempomat.Wg testera tempomat dziala,czujnik pedału hamulca tez dziala,nie dziala natomiast czujnik pedału sprzęgła(caly czas jest sprzegło nie wcisniete-ale to nie jest wg mnei przyczyna) Zaintrygowala mnie natomiast jedna rzecz;podczas jazdy predkosc samochodu jest rowna zero na wskazaniu komputera.licznik natomiast dziala.Dzis wymienilem czujnik predkosci(impulsator-on chyba odpowiada tylko za licznik) na uzywke i to samo;licznik dziala a tempomat nie.O ile pameitam tempomat dziala od 50 do 140km/h czy jakos tak,wiec wywnioskowalem ze skoro komp mysli ze jest zero to sie wyzej wymieniony nie zalaczy.
        Silnik ALH rok 2004 ambiente
        Jeszcze jest opcja ze przy chipowaniu cos pokrecili z ta predkoscia.
        Pytania;
        Skad sterownik bierze predkosc samochodu?jezeli z abs-u to z ktorego koła?
        Czy u Was wcisniecie sprzegla powoduje wylaczenie tempomatu?

        Komentarz

        • rOBERTO795
          RS
          • 2009
          • 3465
          • Octavia III (5E3)
          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

          #5
          Sterownik bierze predkosc ze skrzyni biegow. Tak po wcisnieciu sprzegla tempomat powinien sie wylaczyc.
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz

          • mahoney9999
            Classic
            • 2013
            • 9

            #6
            podlaczylem tester podczas tej usterki i wszystko jest ok poza tym ze w grupie 6 (tempomatu) jest 5 km/h.podczas postoju i podczas jazdy.U mnie nie dziala najprawdopodobniej licznik i z tego powodu nie dziala tez tempomat.po zgaszeniu silnika wszystko wrocilo do normy(tzn do zera).Moze mi ktos powiedizec ze to na pewno wina licznika ze komp widzi predkosc 0? przejscie na przewodach jest

            Komentarz

            Pracuję...