Oj, sporo :/
Znowu notlauf
Zwiń
X
-
Znowu notlauf
Cześć.
Jak pisałem niedawno wyciągałem turbinę i czyściłem, faktycznie łopatki tam lekko nie chodziły ... Nie wiem ile to było z miesiąc może dwa temu, do tej pory jeździło mi się bez problemów.
Od 2 dni zauważyłem, że skodzinka znowu traci moc od 130km/h. Po zjechaniu na bok i reset kluczykiem wszystko wraca do normy aż do następnej zawiechy.
Przecież nie zamuliłem turbiny w miesiąc zwłaszcza, że teraz nie oszczędzam jej obrotów.
Może ten N75 mi coś rypie, jak go sprawdzić czy to na pewno to ?
Ewentualnie co jeszcze proponujecie zrobić ?
-
-
Re: Znowu notlauf
Zamieszczone przez NuTiiiiiiCześć.
Jak pisałem niedawno wyciągałem turbinę i czyściłem, faktycznie łopatki tam lekko nie chodziły ... Nie wiem ile to było z miesiąc może dwa temu, do tej pory jeździło mi się bez problemów.
Od 2 dni zauważyłem, że skodzinka znowu traci moc od 130km/h. Po zjechaniu na bok i reset kluczykiem wszystko wraca do normy aż do następnej zawiechy.
Przecież nie zamuliłem turbiny w miesiąc zwłaszcza, że teraz nie oszczędzam jej obrotów.
Może ten N75 mi coś rypie, jak go sprawdzić czy to na pewno to ?
Ewentualnie co jeszcze proponujecie zrobić ?OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Re: Znowu notlauf
Dziś miałem tylko chwilę na sprawdzenie samochodu. Zmieniłem N75 i dalej to samo, odłącza przy 130-150 km/h i po zresetowaniu kluczykiem działa. Do 130km/h auto zbiera się bardzo dobrze.
Zamieszczone przez BiszczuNuTiiiiii, posprawdzaj przewody wszystkie. Jak przewody są przetarte w silniku to też może być coś podobnego do notlaufa
Zamieszczone przez rOBERTO795
A co z gruszką ?. Porób logi, posprawdzaj szczelności.
Ją też można jakość programem sprawdzić czy lekko chodzi czy nie?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez NuTiiiiiiJą też można jakość programem sprawdzić czy lekko chodzi czy nie?OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Re: Znowu notlauf
Zamieszczone przez NuTiiiiiiCześć.
Jak pisałem niedawno wyciągałem turbinę i czyściłem, faktycznie łopatki tam lekko nie chodziły ... Nie wiem ile to było z miesiąc może dwa temu, do tej pory jeździło mi się bez problemów.
Od 2 dni zauważyłem, że skodzinka znowu traci moc od 130km/h. Po zjechaniu na bok i reset kluczykiem wszystko wraca do normy aż do następnej zawiechy.
Przecież nie zamuliłem turbiny w miesiąc zwłaszcza, że teraz nie oszczędzam jej obrotów.
Może ten N75 mi coś rypie, jak go sprawdzić czy to na pewno to ?
Ewentualnie co jeszcze proponujecie zrobić ?
Komentarz
-
-
Re: Znowu notlauf
Zamieszczone przez mobi65
Sprawdz wężyki podciśnienia,zakres oraz płynność ruchu sztangi gruszki turbiny.Wykonaj logi dynamiczne grup 003,008,011 a tak mimochodem popraw opis auta AGR nie posiadal zmiennej geometrii turbo no chyba ze zmienione zostalo turbo ,komputer i cala reszta sterowania
W sumie dziś chciałem zrobić te statyczne o ile coś to pomoże.
Odnośnie auta ja mam trochę nietypowe, niby silnik AGR wg karty pojazdu ale wszystko mam jakieś ulepszone. To wersja L&K z turbo, gość jak mi sprzedawał auto powiedział że zchipowane czy coś, nie mam w dowodzie rejestracyjnym ilości koni ale auto ciągnie jakby miało z 110-130 koni a nie jak zwykły AGR 90.
Ogólnie najpierw planuje wymienić wszystkie przewody i moje pytanie, czy podpowie ktoś jakie przewody kupić, jaki fi itd ? dzięki za każdą pomoc.
Komentarz
-
-
NuTiiiiii, Jak wymieniałem przewody to kupowałem o średnicy wew.3,8mm i chyba 5mm.Ale lepiej sprawdz w "szukaj" tam napewno jest napisane bo też sie sugerowałem wypowiedziami forumowiczów..Jak moge doradzić to wymień 100% wszystkie żeby nawet centymetr starego nie został.http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
-
No i wymieniłem, prawie wszystko został mi tylko przewód od N75 do gruszki ale to za chwilę pojadę na kanał.
Mam niestety mały problem bo pękła mi końcówka przy jednym zaworze obok tego N75 co łączy się z przewodem z EGR (na żółto na rysunku) :
od czego i co to w ogóle za zawór i czy coś poważnego narobiłem
Komentarz
-
-
NuTiiiiii, Chodzi o ten mały biało-czarny?Jeżeli tak to jest to zaworek zwrotny,ostatecznie bez niego też można trochę pojeżdzić.Ale lepiej wymienić,nie są drogie.http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
-
NuTiiiiii, Z tego co wiem to on steruje EGR i raczej bez niego się nie jeżdzi.Spróbuj w "szukaj" wpisać zawór n-18,powinno ci coś wyskoczyć na ten temat.http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
-
N 118OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
NuTiiiiii, No to super jak ci wszystko kula na cacy. :szeroki_usmiechhttp://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez aniolNuTiiiiii, No to super jak ci wszystko kula na cacy. :szeroki_usmiech
[ Dodano: Pon 22 Kwi, 13 20:33 ]
Koledzy nowe pytanko :
Czy przy wymianie gruszki można to zrobić samemu czy lepiej zlecić mechanikowi w jakimś warsztacie ?!
Komentarz
-
Komentarz