Witam Wszystkich Klubowiczów skoda octavia tour 2008 -1.9 tdi axr 101ps -195 tys Mam problem od początku z mało efektywnym hamulcem, po zakupie rok temu wiadomo klocki zdarte pedał nisko brał itp. wiec na przód nowy zestaw ate tył nowe klocki orginał +nowy płyn ,teraz już po 10 tys pedał się podniósł ale samo hamowanie jest słabe , miałem wcześniej leona tam hamulce to żylety można palcem wyhamować auto jaki problem jest w skodzie czy doszedł do tego jakie są różnice w tych autach ? wrażenie jest takie jakby pompa była co najmniej 2x za słaba hamuje np z 70km/h na pół gwizdka i po 20 m chce wcisnąć mocniej tu golf staje w miejscu a moja skoda zwalnia trzeba użyć dużo siły wyginam pedał żeby abs zaskoczył. nie wspomnę ze pedał hamulca ma duży skok jałowy . czy to pompa czy servo ?lub pompa abs ma inne kodowanie niż w vw czy seacie? servo niby pracuje na zgaszonym jak nabije pedał opada po zapaleniu ,w aso nic mi nie poradzili. powiedzcie jak hamują wasze octavie? pozdrawiam
lukasz2008, plizzzzz ja rozumiem, że ktoś z różnych powodów może nie mieć polskich literek w kompie, ale "chamulec" przez "ch", "rzyleta" przez "rz", "rużnice" przez "u" to naprawdę przesada!!! Zacznij używać np. Mozilla Firefoks będziesz miał autokorektę błędów...
tarcze 280mm zaciski fs III mam jakiś wydruk jeszcze z serwisu aso ABS/EDS/ASR Mark60 1C0907379k -ASR FRONT MK60- Kodowanie 21505 -numer partnera 73430-----0103 0 usterek
tarcze 280mm zaciski fs III mam jakiś wydruk jeszcze z serwisu aso ABS/EDS/ASR Mark60 1C0907379k -ASR FRONT MK60- Kodowanie 21505 -numer partnera 73430-----0103 0 usterek
Kodowanie ok. Pompa do sprawdzenia i tak jak pisałem pełne odpowietrzenie - prawidłowe całego układu.
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
dzieki za pomoc, byłem w Rudzie aso chciałem zrobić odpowietrzanie pompy abs vagiem powiedzieli ze takich rzeczy to oni nie robią tylko wymiana częsci. ewentualnie mogą podpiąć vag i sprawdzić błędy za 120zł. płyn był wymieniany pod ciśnieniem maszyną ale nie było różnicy . czy ktos poleci mi warsztat gdzie mogę sprawdzić podciśnienie z pompy vacum i resztę rzeczy vagiem ?
[ Dodano: Pon 22 Kwi, 13 10:46 ]
witam wszystkich . problem ze słabym i niepewnym hamulcem rozwiązany, wymiana płynu na ate typ 200 załatwiła sprawę (metodą pompowania). , płyn był zmieniany rok temu maszynowo pod ciśnieniem ale był to zwykły płyn z k2 . wiec albo był układ zapowietrzony albo ten płyn nadaje sie do fiata 126p , przez rok miałem beznadziejne hamulce ;-( a panowie z aso zapewniali ze nie widza problemu a jakość płynu nie gra roli itp. wiec pojechałem do Feu Vert i tam mi poradzili mimo wszystko zalać nowy dedykowany płyn i już tak od niechcenia się zgodziłem, i było warto. hamulec jest przewidywalny dobrze się go dozuje i pedał bierze wyżej. zastanawiam się czy metodą pompowania układ jest tak samo dobrze odpowietrzony jak maszynowo pod ciśnieniem?? chłopaki się trochę spieszyli wymiana to było może 10 min. i zastanawiam się czy jest już tak jak powinno być?
Pozdrawiam
witam. jeśli bardzo mocno wcisnę hamulec to oczywiście opada powoli ale to normalne w TDI ale nigdy nie miałem z tym problemy, na postoju tylko dotykam lekko pedał a w tedy nie opada,
1 litr płynu wystarczy ja zapłaciłem 119zl za wymianę a sam płyn 40zł , podobno najlepszy efekt daje wymiana pod ciśnieniem dobrze przepłukuje zaciski itp , mi tez taka obiecali a pompowali normalnie wiec byłem mocno poddenerwowany. po wymianie jest dużo lepiej ale czy idealnie? na pewno nie mam takich hebli jak w golfie czy leonie.
Komentarz