0I bardzo słaby hamulec ! problem rozwiazany

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • DrFeelGood
    Classic
    • 2014
    • 1

    0I bardzo słaby hamulec ! problem rozwiazany

    Zamieszczone przez Panoramix
    za wymianę przednich tarcz i klocków chcieli mi policzyć coś w okolicach 1500zł
    Panoramix, a myślisz, że taka wymiana w ASO skody to będzie za półdarmo?
    zapewniam cię, że koszt jest porównywalny :roll:

    Mazda jest naprawdę dobrym rozwiązaniem
  • lukasz2008
    Classic
    • 2012
    • 4

    #2
    0I bardzo słaby hamulec ! problem rozwiazany

    Witam Wszystkich Klubowiczów skoda octavia tour 2008 -1.9 tdi axr 101ps -195 tys Mam problem od początku z mało efektywnym hamulcem, po zakupie rok temu wiadomo klocki zdarte pedał nisko brał itp. wiec na przód nowy zestaw ate tył nowe klocki orginał +nowy płyn ,teraz już po 10 tys pedał się podniósł ale samo hamowanie jest słabe , miałem wcześniej leona tam hamulce to żylety można palcem wyhamować auto jaki problem jest w skodzie czy doszedł do tego jakie są różnice w tych autach ? wrażenie jest takie jakby pompa była co najmniej 2x za słaba hamuje np z 70km/h na pół gwizdka i po 20 m chce wcisnąć mocniej tu golf staje w miejscu a moja skoda zwalnia trzeba użyć dużo siły wyginam pedał żeby abs zaskoczył. nie wspomnę ze pedał hamulca ma duży skok jałowy . czy to pompa czy servo ?lub pompa abs ma inne kodowanie niż w vw czy seacie? servo niby pracuje na zgaszonym jak nabije pedał opada po zapaleniu ,w aso nic mi nie poradzili. powiedzcie jak hamują wasze octavie? pozdrawiam

    Komentarz

    • kowal 2002
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 5161

      #3
      lukasz2008, plizzzzz ja rozumiem, że ktoś z różnych powodów może nie mieć polskich literek w kompie, ale "chamulec" przez "ch", "rzyleta" przez "rz", "rużnice" przez "u" to naprawdę przesada!!! Zacznij używać np. Mozilla Firefoks będziesz miał autokorektę błędów...
      Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
      Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

      Komentarz

      • NuTiiiiii
        Ambiente
        • 2013
        • 117

        #4
        No trzeba by było podłączyć autko pod kompa i sprawdzić układ hamulcowy czy coś nie wyrzuca błędów.

        Oczywiście słownik ortograficzny zdałby się również. :szeroki_usmiech

        Komentarz

        • rOBERTO795
          RS
          • 2009
          • 3465
          • Octavia III (5E3)
          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

          #5
          Sprawdz podciśnienie w serwie, odpowietrz cały układ + pompe ABS + sprzęgło. Jakie masz hamulce z przodu-wielkość tarcz i jakie kodowanie?
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz

          • lukasz2008
            Classic
            • 2012
            • 4

            #6
            tarcze 280mm zaciski fs III mam jakiś wydruk jeszcze z serwisu aso ABS/EDS/ASR Mark60 1C0907379k -ASR FRONT MK60- Kodowanie 21505 -numer partnera 73430-----0103 0 usterek

            Komentarz

            • rOBERTO795
              RS
              • 2009
              • 3465
              • Octavia III (5E3)
              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

              #7
              Zamieszczone przez lukasz2008
              tarcze 280mm zaciski fs III mam jakiś wydruk jeszcze z serwisu aso ABS/EDS/ASR Mark60 1C0907379k -ASR FRONT MK60- Kodowanie 21505 -numer partnera 73430-----0103 0 usterek
              Kodowanie ok. Pompa do sprawdzenia i tak jak pisałem pełne odpowietrzenie - prawidłowe całego układu.
              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

              Komentarz

              • lukasz2008
                Classic
                • 2012
                • 4

                #8
                dzieki za pomoc, byłem w Rudzie aso chciałem zrobić odpowietrzanie pompy abs vagiem powiedzieli ze takich rzeczy to oni nie robią tylko wymiana częsci. ewentualnie mogą podpiąć vag i sprawdzić błędy za 120zł. płyn był wymieniany pod ciśnieniem maszyną ale nie było różnicy . czy ktos poleci mi warsztat gdzie mogę sprawdzić podciśnienie z pompy vacum i resztę rzeczy vagiem ?

                [ Dodano: Pon 22 Kwi, 13 10:46 ]
                witam wszystkich . problem ze słabym i niepewnym hamulcem rozwiązany, wymiana płynu na ate typ 200 załatwiła sprawę (metodą pompowania). , płyn był zmieniany rok temu maszynowo pod ciśnieniem ale był to zwykły płyn z k2 . wiec albo był układ zapowietrzony albo ten płyn nadaje sie do fiata 126p , przez rok miałem beznadziejne hamulce ;-( a panowie z aso zapewniali ze nie widza problemu a jakość płynu nie gra roli itp. wiec pojechałem do Feu Vert i tam mi poradzili mimo wszystko zalać nowy dedykowany płyn i już tak od niechcenia się zgodziłem, i było warto. hamulec jest przewidywalny dobrze się go dozuje i pedał bierze wyżej. zastanawiam się czy metodą pompowania układ jest tak samo dobrze odpowietrzony jak maszynowo pod ciśnieniem?? chłopaki się trochę spieszyli wymiana to było może 10 min. i zastanawiam się czy jest już tak jak powinno być?
                Pozdrawiam

                Komentarz

                • strazakp
                  Elegance
                  • 2008
                  • 819
                  • Octavia II (1Z3)
                  • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                  #9
                  lukasz2008 czy jak wciśniesz pedał hamulca i trzymasz, to stoi w miejscu czy lekko wpada???

                  [ Dodano: Wto 23 Kwi, 13 17:26 ]
                  ...oczywiście na odpalonym silniku

                  [ Dodano: Wto 23 Kwi, 13 17:30 ]
                  Ponieważ też myślę o zmianie płynu na nowy, to mam pytanie: Gdzie można to zrobić DOBRZE i FACHOWO w Gdańsku???

                  [ Dodano: Wto 23 Kwi, 13 17:32 ]
                  lukasz2008 ile płynu kupiłeś na pełną wymianę?
                  strazakp

                  Była O1 1.9 tdi 110KM ASV 2001r. - służyła mi dzielnie 6 lat.
                  Jest O2 1.4 tsi, 156KM/260Nm (podobno), CAXA, 2009r.

                  Komentarz

                  • lukasz2008
                    Classic
                    • 2012
                    • 4

                    #10
                    witam. jeśli bardzo mocno wcisnę hamulec to oczywiście opada powoli ale to normalne w TDI ale nigdy nie miałem z tym problemy, na postoju tylko dotykam lekko pedał a w tedy nie opada,
                    1 litr płynu wystarczy ja zapłaciłem 119zl za wymianę a sam płyn 40zł , podobno najlepszy efekt daje wymiana pod ciśnieniem dobrze przepłukuje zaciski itp , mi tez taka obiecali a pompowali normalnie wiec byłem mocno poddenerwowany. po wymianie jest dużo lepiej ale czy idealnie? na pewno nie mam takich hebli jak w golfie czy leonie.

                    Komentarz

                    • Tony065
                      RS
                      • 2009
                      • 2487
                      • Octavia I (1U2)
                      • ARX 1.8 20VT 150 KM

                      #11
                      strazakp, jak chcesz fachowo i w 3-City, to u Krzynola
                      Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                      @ by Tune-up Gdańsk
                      TDI VP++ i jeszcze rośnie
                      Antek

                      Komentarz

                      Pracuję...