Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] podczas jazdy zgasł silnik i nie odpalił już

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] podczas jazdy zgasł silnik i nie odpalił już

    Dam radę :P
    pozdrawiam
    Paweł

  • #2
    [O1] podczas jazdy zgasł silnik i nie odpalił już

    dziś po dwóch latach bezproblemowej jazdy octavka stanęła i już nie odpaliła. czeka teraz u mechanika ale może ktoś miał podobny objaw przed usterka?
    auto straciło trochę mocy przy jeżdzie około 90 km/h, potem nagle jakby dostało kopa i zassało paliwo, ruszyło żwawiej i zgasło
    teraz kręci ale nie odpala zupelnie

    Komentarz


    • #3
      a zawory latają :?:
      bo może pasek walnął, ale jeśli kręciłeś dalej to możesz mieć problem z pogiętymi zaworami o ile to nie choroba diesli i motorownia powiedziała pa.
      Moja ADELA

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=58788

      i jej najlepszy wynik 15,75 l/ 100km

      Komentarz


      • #4
        pasek był rok temu wymieniany, mam nadzieje ze to nie to

        Komentarz


        • #5
          Le-Ce, Raczej kemotd, by się zorientował jakby korba bokiem wyszła :P Bez podpięcia kompa to raczej ciężko.. może pompa paliwa padła, jaki przelot? Ciężko gdybać...
          VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
          Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

          Komentarz


          • #6
            pompka podobno podaje paliwo. przelot 170 tysięcy tylko.

            Komentarz


            • #7
              kemotd, a jak ostatnio było z olejem, ubywało więcej, niż norma przewiduje :?: podpinaj kompa, to się pojaśni w temacie.
              Black Pearl, Elegance & RS LOOK
              @ by Tune-up Gdańsk
              TDI VP++ i jeszcze rośnie
              Antek

              Komentarz


              • #8
                Miałem podobnie w zeszlym roku... Podczas jazdy nagle silnik zgasł. Zakreciłem jeszcze dwa,trzy razy i bez efektu. Po otwarciu maski i zdjecia plastikowej obudowy napedu rozrzadu... najczarniejszy scenariusz...pasek cały ale szpilka rolki ścieta czyli wszystko zmielone w głowiczce :-( wymiana silnika na inny....

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez Tony065
                  kemotd, a jak ostatnio było z olejem, ubywało więcej, niż norma przewiduje :?: podpinaj kompa, to się pojaśni w temacie.
                  oleju od ostatniej wymiany /prawie rok temu/ nie ubyło zupelnie.
                  wczoraj auto odebrane od mechanika. wymienił filtr paliwa i stwierdził że układ paliwowy zapowietrzony był. z tym ze teraz na zimnym silniku pali za drugim lub trzecim razem i spora chmura dymu z rury idzie. na ciepłym odpala bez problemu.
                  zastanawiam się nad kwestią pompy wtryskowej.
                  muszę poszukać mechanika z kompem bo ten nie miał. chyba ze sam zakupie kabel i oprogramowanie bo jak dotąd nie mam komp wykaże błędy na pompie ??
                  zna ktoś dobrego i uczciwego mechanika w czestochowie od tych silników ?

                  Komentarz


                  • #10
                    Kup sobie kabel... i sciagnij VAG 3.11... sam sobie zrobisz logi... a na forum dostaniesz info o stanie silnika i osprzętu....
                    Przemek
                    DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                    A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                    80 B3 Limo 1.6 TD SB

                    Komentarz


                    • #11
                      dalej się bujam z problemem. teraz zapala się nieraz od początku lub po wejsciu na około 3000 obrotów kontrolka sterowania układem silnika i wchodzi w tryb notlauf. zapala na zimnym z problemami i dymieniem obfitym.
                      chyba zaczął też wiecej palić, wskazanie 6,6 poprzednio max. 5,8 średnio
                      kupiłem kabel ale nie potrafię tego podpiąć.
                      może ktoś jest z częstochowy kto by pomógł albo wskazał jakiś normalny warsztat co się zna na tym.

                      Komentarz


                      • #12
                        Miałem podobne objawy. Okazało się, że nie było komunikacji z ECU. Także proponowałbym sprawdzić najpierw czy jest komunikacja z ECU. Bo wtedy dzieją się różne cuda z autem

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez owieczka
                          Miałem podobne objawy. Okazało się, że nie było komunikacji z ECU. Także proponowałbym sprawdzić najpierw czy jest komunikacja z ECU. Bo wtedy dzieją się różne cuda z autem
                          a jak to zrobić ?

                          Komentarz


                          • #14
                            Uruchom kabel i odczytaj bład... z opisu mozna domniemac, ze cos sie dzieje z kątem wtrysku....
                            Przemek
                            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                            80 B3 Limo 1.6 TD SB

                            Komentarz


                            • #15
                              podłączony pod vag u mechanika, błąd ładowania turbo. dodatkowo jedna świeca uwalona. zalecenie czyszczenia turbiny, ale podobno dalej się zacina. auto stoi dalej u mechaniora

                              Komentarz


                              • #16
                                w/g mnie turbina nie wpływa na odpalanie w chmurach dymu.
                                Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
                                ---


                                A to moja skodzinka:
                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014

                                Komentarz


                                • #17
                                  może wpływać na kompcenie jeżeli jest uwalona i rzuca olejem w dolot (tylko nie oparami a olejem)

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    auto dalej stoi. podobno sprezyna w turbinie pekla
                                    odpalanie to wina jeden swiecy + krotki czas grzania, teraz zmieniony soft i ma byc lepiej podobno

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      sprezyna w turbinie ??? pierwsze slysze....
                                      Przemek
                                      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                      80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        no jest tam taka na gruszce. Ale ta opcja jest mao przekonująca. Bo nie powoduje kopcenia

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          ręce opadają , 300 pln za to chcą razem z czyszczeniem.

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Zamieszczone przez kemotd
                                            ręce opadają , 300 pln za to chcą razem z czyszczeniem.
                                            To i tak nie dużo, ogólnie czyszczenie z 400-500zł a regeneracja do 800zł.

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Zamieszczone przez kemotd
                                              ręce opadają , 300 pln za to chcą razem z czyszczeniem.
                                              jeśli to ma pomóc to niewiele mogło być o wiele drożej.

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                własnie odebrałem. turbina chodzi aż miło.
                                                wgrany nowy soft ze starszej wersji chyba od Toledo, aby dłuzej swiece grzały.
                                                kopcenie na zimnym przy odpalaniu pozostało . zastanawiam się nad ustaweiniem pompy wtrsykowej.

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  kemotd, oni Ci napewno softy edytują? :diabelski_usmiech Czy tylko vcdsem zmieniają?:P - to bardziej podejrzewam. Może ktoś wcześniej zmienił dawkę startową i masz teraz zonk.

                                                  Przydałyby się logi...
                                                  VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                                                  Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X