Napinacz paska wielorowkowego

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bielas3
    Classic
    • 2014
    • 7

    Napinacz paska wielorowkowego

    gebek, A no teraz patrze, ze diesel jest w wersji S, a benzyna zaczyna sie od Comfort :lol:

    No to fakt mniejsza roznica.

    1.8 i-VTEC MT Comfort htb 5 - 76 700

    1.8 i-VTEC MT Comfort turner - 81 400

    Ekskluzywnosc :lol: Niczym Octavia 1.6TDI Greenline spalajaca 3l ON /100km :lol: :lol: :lol:
  • gagarin
    Classic
    • 2013
    • 13

    #2
    Napinacz paska wielorowkowego

    Witam. Jakieś 5 miesięcy temu wymieniłem napinacz paska wielorowkowego. Teraz po przejechaniu 4000 km pękła mi ta górna część napinacza co jest przy górnym mocowaniu amortyzatorka. Podwiazałem chwilowo amortyzator do obudowy rury intercoolera. Chciałbym sie dowiedzieć jaka moze byc tego przyczyna , nadmieniam ze dałem 260 zł za komplet. Czy mogę z takim napinaczem pojechac powiedzmy 100-150 km. Nie wydaje mi sie żeby sprzęgiełko alternatora było przyczyną. Czy sklep gdzie kupowałem uzna mi reklamację ?Skoda 1,9 TDI ASV. Prosze o pomoc

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      sprawdz sprzegieło alternatora bo to jest jedyna przyczyna uszkodzenia napinacza ,no chyba ze masz chinski zamienik napinacza .
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      Pracuję...