Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] drgania kierownicy przy hamowaniu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] drgania kierownicy przy hamowaniu

    hahahaaa.... oczywiście 370mm (37cm)

  • #2
    [O1] drgania kierownicy przy hamowaniu

    witam,
    czytam i nie wiem, gdzie zacząć szukanie problemu
    auto gdy jadę sam hamuje ok, natomiast po zapakowaniu rodzinki + bagaży okazuje się, że dość nieprzyjemnie drga kierownica przy hamowaniu. problem oczywiście ustępuje, gdy znów jadę sam.

    czy oznacza to, że tył słabo hamuje i zająć się bębnami czy może szukać gdzie indziej problemu?

    Komentarz


    • #3
      czernobyl, nie wiem czy będzie to miało miało coś wspólnego ale podejrzewam że tak , podobny przypadek miał mój brat tyle tylko że w golfie 4 kombi , facet przed sprzedażą zmienił 2 komplety tarcz z przodu a okazało się iż były zapieczone prowadniki z tyłu i klocki nie równomiernie dociskały do tarczy, dobrze by było sprawdzić stan hamulców na wszystkich kołach , możliwe że z tyłu masz też jakąś usterkę .ok

      pozdro
      Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

      ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

      https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

      Komentarz


      • #4
        ROBAL_26, dzięki za wskazówkę, ZTCP to jeszcze nigdy nic nie było robione z hamownią z tyłu, pewnie czas się temu przyjrzeć

        Komentarz


        • #5
          Sprawdź też tylne tuleje wahaczy przednich, może przy dużym obciążeniu wahacze lekko się "trzęsą" i telepie kierownicą.

          Komentarz


          • #6
            mariom122, dzięki, też sprawdzę

            Komentarz


            • #7
              sprawdz hamulce na tylnej osi
              www.gregor10.pl ChipTUNING LPG HAMOWNIA -POMIAR MOCY i AFR Diagnostyka, DPF/FAP OFF

              Komentarz


              • #8
                ok, panowie, jestem po wymianie wszystkich elementów metalowo-gumowych na przedniej osi oraz wyczyszczeniu bębnów z tyłu - podobno miałem zardzewiałe blaszki. obciążone auto hamuje obecnie stabilnie, czyli jedno i/lub drugie pomogło. dzięki za sugestie.

                ps. dodatkowo auto prowadzi się znacząco sztywniej=lepiej

                Komentarz

                POWRÓT NA GÓRĘ
                Pracuję...
                X