looker, oprócz autoscanu, który wstępnie powie Ci jakie masz błędy - ciężko będzie wskazać grupy, które należy sprawdzić, gdyż ich numerki są różne dla różnych silników. Powiem nawet więcej - zmieniają się wraz z kolejnymi wersjami VCDSa (np. dotyczące DPFa w 2.0 TDI - co wersja to inne grupy - mam na myśli oczywiście Advanced Measuring Blocks).
[O1] reczny
Zwiń
X
-
Przyczyn może być kilka.
1.Wyciągnięta linka h-ca ręcznego - potrzebna regulacja lub wymiana.
2.Urwana linka - konieczna wymiana
3.Linka zardzewiała w pancerzu - wymiana.
Zacznij na początek od regulacji.Wcześniej patrz na zacisk,a ktoś niech zaciągnie ręczny,zobacz,czy linka ciągnie cięgło ręcznego w zacisku.Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.
Komentarz
-
Komentarz