Zamieszczone przez eaglemirek
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
OI 4x4
Zwiń
X
-
yogi_07, ja ostatnio przerabiałem temat u siebie ponieważ z obu stron 1i2 pękła tak na 1,5zwoju od dołu , niestety nie pociesze cię ponieważ przy wymianie jest co się na trudzić nawet w 2osoby i to ze ściągaczami do sprężyn , musisz odkręcić amor z łącznikiem stabilizatora i wówczas wachacz trochę opadne ale to nie dużo , sprężynę trzeba ściskami skęcić prawie na maxa i jeszcze do tego uważać aby szpilki od ściągaczy nie uszkodziły podwozia i nie tylko , po włąceniu jej na miejsce , musisz powoli lewarkiem-podnośnikiem unieść do góry wachacz abyś mógł bez oporów wkręcić śrubę od amora i łącznika .ok
pozdro i miłej zabawyBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
Dużo roboty i uwaga na palce. :?Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
Dziękuję koledzy za porady. Dzisiaj się uporałem. Na podnośniku kolumnowym - ok. 15 min. na jedną sprężynę w 3 osoby..... 8)
Dla potomnych: podnosimy auto, odkręcamy koła , odkręcamy dolne mocowanie amora, ściskiem traktujemy starą sprężynę i wyciągamy ją, nową traktujemy 2 ściskami, za pomocą 6 rąk mocujemy: 2 ręce obsługują ściski, 2 kolejne ręce napychają sprężynę, a kolejne 2 ręce "brechą" odpowiednio zakotwiczoną uginają cały zawias i nowa sprężyna wchodzi na miejsce.
W trzech wyrobiliśmy się w 30 minut na obie strony. W tym po browarze na łebka w trakcie akcji.
Dziękuję wszystkim za sugestie i pomoc. Pozdrawiam.
Komentarz
Komentarz