Brak mocy, dziwne objawy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • przemik
    RS
    • 2012
    • 1610

    #51
    Zaworek N108 obudzil sie i pracuje coraz lepiej.
    Jak Ci ustawią kąt wtrysku w ASO... znow wykonaj logi. Tylko juz wtedy komplet wraz z dynamicznymi.
    Przemek
    DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
    A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
    80 B3 Limo 1.6 TD SB

    Komentarz

    • Gustaw78
      Ambiente
      • 2008
      • 182
      • Octavia III (5E3)
      • CYKA 2.0 TDI CR 150 KM

      #52
      Czyli rozumiem, że nadal nie jest dobrze? Fakt błąd nadal sie pokazuje

      Zauważyłem też, że samochód dziś jak silnik pracował na biegu jałowym jakby zmieniał charakter pracy. jakby coś się załączało, ale nie wiem co to było...
      Tak ma być?

      Do wczoraj tego nie słyszałem

      [ Dodano: Pon 10 Cze, 13 22:36 ]
      Znalazłem ciekawy artykuł:

      Przyda się pewnie nie tylko mi:

      Ustawienie, weryfikacja statycznego kąta wtrysku w silnikach audi, volkswagen, seat, skoda 1.9Tdi przy użyciu interfejsu VAG VCDS.


      [ Dodano: Wto 11 Cze, 13 19:37 ]
      SYTUACJA ROBI SIĘ CORAZ BARDZIEJ CIEKAWA

      Panowie jestem dosłownie wku***ony na maksa. Otóż dziś logi wyszły następujące:
      Popołudniem:

      Basic Setting


      po jakimś czasie przejechałem się i zrobiłem ponowne logi;
      statyczne:

      Basic Setting:


      co jeszcze zauważyłem – w przewodzie zasilającym pompę paliwa widać pęcherzyki powietrza, są praktycznie cały czas tłoczone z paliwem do pompy – ale nie wiem czy to może mieć aż taki związek
      Zauważyłem także, że między jednymi a drugimi logami – kiedy pojechałem się przejechać auto zadymiło jasnym dymkiem – tylko raz przez chwilę a potem już w ogóle.
      Cała ta sytuacja z tymi logami (za każdym razem inne) mnie przerasta. Z jednej strony myślałem , że jak w piątek ustawią mi statyczny… to będzie OK, ale teraz już sam nie wiem co się dzieje.
      Z kolei jutro jestem umówiony na oleje i filtry bo wyświetlacz już woła „INSP”
      OCTAVIA 3 ELEGANCE 2,0 TDI (150KM) DSG + AMAZING+ kiera trójramienna +AMUNDSEN.

      Komentarz

      • przemik
        RS
        • 2012
        • 1610

        #53
        Ten bład zapisuje się cały czas ?
        Cos mi się wydaje, ze jednak przestawiacz swiruje... zakladam, ze połaczenie/wtyczka zostala odchwaszczcona....
        Przemek
        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
        80 B3 Limo 1.6 TD SB

        Komentarz

        • Gustaw78
          Ambiente
          • 2008
          • 182
          • Octavia III (5E3)
          • CYKA 2.0 TDI CR 150 KM

          #54
          Wtyczka 10-pinowa została oczyszczona i spryskana "KONTAKTEM". Za każdym razem wskazania na vagu są inne.

          Przestawiacz - czy jest możliwość, żeby zdjagnozować, że to właśnie to???

          Jest jakiś sposób, żeby się upewnić, że to właśnie to?

          Błąd 17656 po każdym skasowaniu - zrobieniu przejażdżki i podpięciu VAGA pokazuje się ponownie.
          OCTAVIA 3 ELEGANCE 2,0 TDI (150KM) DSG + AMAZING+ kiera trójramienna +AMUNDSEN.

          Komentarz

          • german81
            L&K
            • 2010
            • 1414
            • Octavia II combi (1Z5)
            • AUQ 1.8 20VT 180 KM
            • BZB 1.8 TSI 160 KM

            #55
            zrób jeszcze logi dynamiczne z bloku 4 na na zimnym silniku i na mocno rozgrzanym .
            diagnostyka vag 602-614-253

            Komentarz

            • przemik
              RS
              • 2012
              • 1610

              #56
              A jak fura odpala... ?
              Przemek
              DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
              A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
              80 B3 Limo 1.6 TD SB

              Komentarz

              • Gustaw78
                Ambiente
                • 2008
                • 182
                • Octavia III (5E3)
                • CYKA 2.0 TDI CR 150 KM

                #57
                Na zimnym bez problemu. Na ciepłym gorzej ale tak bylo juz od dawna. Aso trzeba chyba odwołać. Co radzicie. Co robić?
                OCTAVIA 3 ELEGANCE 2,0 TDI (150KM) DSG + AMAZING+ kiera trójramienna +AMUNDSEN.

                Komentarz

                • przemik
                  RS
                  • 2012
                  • 1610

                  #58
                  Jak to co... ?
                  Znajdz fachowca co definitywnie ogarnie te fure.... przeciez to prosty temat...
                  Przemek
                  DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                  A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                  80 B3 Limo 1.6 TD SB

                  Komentarz

                  • Gustaw78
                    Ambiente
                    • 2008
                    • 182
                    • Octavia III (5E3)
                    • CYKA 2.0 TDI CR 150 KM

                    #59
                    Dziś byłem u mechanika, którą zajmuje się praktycznie tylko pompami i wtryskami.
                    Podłączył kompa i sprawdzał po kolei. Następnie rozpiął 10 pinową wtyczkę i podłączył jakiś automat do diagnostyki pompy. Po wszystkim stwierdził, że żadnej usterki nie widzi i w wg niego z pompą na chwile obecną nie widzi potrzeby aby cokolwiek z nią robić.
                    Błąd 17656 nadal jest, ale to będzie jytro wyjaśniane w ASO
                    Opowiedziałem mu o swoich problemach z częstą utratą mocy. Wysłuchał mnie po czym zdjął wężyk z EGR-a – zaślepił go (zapytał czy nie należe do jakiegoś stowarzyszenia ekologów), następnie powiedział, że mam się przejechać i dobrze się postarać o „notlaufa” i wrócić do niego na warsztat.
                    Niestety 15km katowania nie wprowadziło auta w żadne zmulenie, auto po prostu jechało na każdym biegu. Wróciłem na warsztat u mówię gościowi, że nie udało mi się.
                    Opowiedziałem mu także, że przy diagnostyce pokazywał różne wartości początku wtrysku…
                    Mechanik powiedział tak – wymień olej i filtry bo i tak Ci się „INSP” pokazuje. Załóż nowy filtr paliwa, a do zbiornika wlej preparat do „czyszczenia układów zasilania silników diesla”
                    Na koniec dodał – „ nie ma potrzeby, żebym Ci wmawiał usterkę, skoro jej nie widzę i naciągał na koszty”

                    Co o tym sądzicie?

                    ps. koszt dzisiejszej porady, diagnostyki (godzine byłem) 50zł.
                    OCTAVIA 3 ELEGANCE 2,0 TDI (150KM) DSG + AMAZING+ kiera trójramienna +AMUNDSEN.

                    Komentarz

                    • przemik
                      RS
                      • 2012
                      • 1610

                      #60
                      A wyjasnil czemu pojawia się bład 17656 ?
                      Oczywiscie filtr paliwa mozesz wymienic jesli dawno nie byl zmieniany.
                      Spec od pomp, a nie chciało mu sie statycznego kąta wtrysku ustawic ?

                      Piotr
                      Pamietaj ze minidiagnostyka ktorą wykonałes dotyczyła tylko anomali zwiazanych ze statycznym kątem wtrysku... logi ktore wykonywałes nie mają nic do EGRa i pojawiajacego się lub nie notlaufa.
                      Odslepił EGR i co znow auto wpada w tryb awaryjny ?
                      Przemek
                      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                      80 B3 Limo 1.6 TD SB

                      Komentarz

                      • Gustaw78
                        Ambiente
                        • 2008
                        • 182
                        • Octavia III (5E3)
                        • CYKA 2.0 TDI CR 150 KM

                        #61
                        Zamieszczone przez przemik
                        Spec od pomp, a nie chciało mu sie statycznego kąta wtrysku ustawic ?
                        Oczywiście, że mógł to ustawić - tylko, że kosztowało by mnie to dodatkową kasę. Nie chciałem u niego tego robić, ponieważ nazajutrz byłem w tej sprawie umówiony w ASO w ramach usługi gwarancyjnej.
                        Tak więc w piątek byłem w ASO. Sprawdzili ustawienie na rozrządzie następnie skorygowali na pompie ustawienie. Po ustawieniu wg poprawnych wartości po każdorazowym odpaleniu auta pokazywał się inny początek wtrysku, tak więc ASO stwierdziło, że problem leży w pompie. Koszt diagnozy i korekty wtrysku = 0zł

                        Jedziemy z powrotem do pana pompiarza. Na miejscu pompiarz powiedział, że zanim rozbierze pompie i będzie podmieniał przestawiacz mam wymienić filtr paliwa, następnie wlać do baku jakiś magiczny środek i wyjeździć bak ropy. Jeśli to nie pomorze będzie wówczas wyjmował pompę. Zdenerwowany pojechałem do kolejnego warsztatu z polecenia trzech znajomych. Na miejscu szczegółowa rozmowa z mechanikiem i zapoznanie się moimi logami, które dostarczyłem w wersji drukowanej.

                        Teraz najciekawsze. Mechanik powiedział tak: proszę wymienić filtr paliwa, następnie wlać litr oleju do silników dwusuwowych (najlepiej czerwony firmy STIHL) do tego 40 litrów ON Verva i wypalić to. Następnie czynność powtórzyć. Jeśli objawy nie ustąpią zapraszam na warsztat i będziemy auto naprawiać…
                        W tym miejscu mam pytanie – czy ktoś z Was spotkał się z czymś takim???
                        Z racji też w moim najbliższym rejonie nie miałem więcej warsztatów godnych zaufania, zrobiłem jak kazał mechanik. Wymieniłem filtr paliwa, wlałem do baku litr czerwonego oleju i zatankowałem 40 litrów vervy. Do chwili obecnej zrobiłem dopiero 120km.
                        Powiem tak, nie zauważyłem zmiany w pracy auta, ale zauważyłem jedno po skasowaniu błędu 17656 i przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów - błąd do chwili obecnej nie powrócił.
                        Możecie mi to wytłumaczyć?
                        Ps. Logów jeszcze nie robiłem. Na razie po każdej przejażdżce sprawdzam tylko czy błąd się pojawia. Póki co go nie ma.
                        Zapomniałem dodać, że mechanik mi powiedział, że już kilka TDI z podobnymi objawami udało mu się „wyleczyć”. Dodał jeszcze, że zawsze od tego zaczyna przy takich objawach, a jest ich sporo, ponieważ mamy bardzo kiepskie paliwa.
                        OCTAVIA 3 ELEGANCE 2,0 TDI (150KM) DSG + AMAZING+ kiera trójramienna +AMUNDSEN.

                        Komentarz

                        • richi9
                          Rider
                          • 2011
                          • 427

                          #62
                          Paliwa mamy jakie mamy to nie ulega wątpliwością. Co do tego oleju ja się też ztym spotkałem wynika to z tego iż nasze paliwa sa mało tłuste czyli słabo smarują pompę i inne podzespoły. Co do preparatów to podobno to działa, choć lepiej jest przeczyścić wtryski maszynowo. A mechanik mógł Cię więcej skasować więc daj mu szansę. Mnie gośc wymienił dwa łożyska na przodzie 370plm z czego jedno sam wymieniał 4000km temu a winę za wycie obarczył tarcze że przegrzały łożysko co jest bzdurą ...

                          Komentarz

                          • Gustaw78
                            Ambiente
                            • 2008
                            • 182
                            • Octavia III (5E3)
                            • CYKA 2.0 TDI CR 150 KM

                            #63
                            Dzisiejsze logi

                            Statyczne:




                            Basic S...




                            OCTAVIA 3 ELEGANCE 2,0 TDI (150KM) DSG + AMAZING+ kiera trójramienna +AMUNDSEN.

                            Komentarz

                            • przemik
                              RS
                              • 2012
                              • 1610

                              #64
                              Piotr

                              Specyfik, ktory wlałes wraz z tym megadodatkiem po prostu ulatwil prace przestawiacza - mowiac w najwiekszym uproszczeniu "nasmarował" go.
                              Uwazam ze problem moze wrocic za jakis czas... ale nie musi.
                              W tej chwili zaplon jest ustawiony zle... jest bardzo pozny i nalezy go przyspieszyc.
                              Aczkolwiek odczyty juz zaczynają trzymac sie kupy.
                              Przemek
                              DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                              A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                              80 B3 Limo 1.6 TD SB

                              Komentarz

                              • Gustaw78
                                Ambiente
                                • 2008
                                • 182
                                • Octavia III (5E3)
                                • CYKA 2.0 TDI CR 150 KM

                                #65
                                Zamieszczone przez przemik
                                Uwazam ze problem moze wrocic za jakis czas... ale nie musi.
                                To samo usłyszałem od mechanika i jestem poniekąd na to przygotowany.

                                Co do zapłonu.
                                W grupie 000 w logach statycznych nie jest źle:


                                Natomiast w Basic Setting:


                                Wydaje mi się, że w ASO skorygowali zapłon po swojemu. Pokazywali mi na swoim oprogramowaniu także w grupie 000.
                                Pytanie czy zapłon ustawia się wg wskazań w logach statycznych czy Basic Setting?

                                [ Dodano: Nie 16 Cze, 13 20:41 ]
                                Czy wartości w grupie 000 zarówno w statycznych jak i BS nie powinny być jednakowe?
                                OCTAVIA 3 ELEGANCE 2,0 TDI (150KM) DSG + AMAZING+ kiera trójramienna +AMUNDSEN.

                                Komentarz

                                • przemik
                                  RS
                                  • 2012
                                  • 1610

                                  #66
                                  Nie powinny byc.
                                  Zapłon ustawiamy/sprawdzamy tylko i wylacznie na podstawie wskazan w 000 Basic Settings...
                                  Przemek
                                  DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                  A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                  80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                  Komentarz

                                  • Gustaw78
                                    Ambiente
                                    • 2008
                                    • 182
                                    • Octavia III (5E3)
                                    • CYKA 2.0 TDI CR 150 KM

                                    #67
                                    Więc będę musiał znów odwiedzić kolejny raz warsztat i wydać po raz kolejny kasę. Zauważyłem że auto chyba więcej pali. Na ciepłym jakby lżej pali niz wcześniej. Pewnie to ma związek ze zbyt wczesnym zapłonem. ..
                                    OCTAVIA 3 ELEGANCE 2,0 TDI (150KM) DSG + AMAZING+ kiera trójramienna +AMUNDSEN.

                                    Komentarz

                                    • przemik
                                      RS
                                      • 2012
                                      • 1610

                                      #68
                                      Zamieszczone przez p.marczak
                                      Pewnie to ma związek ze zbyt wczesnym zapłonem
                                      .... zbyt poznym... :wink:

                                      Jedz do ASO co byles i powiedz im, zeby tam gdzie masz teraz 15 ustawili ~55 w 000 Basic Settings i bedzie git..
                                      Przemek
                                      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                      80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                      Komentarz

                                      • Gustaw78
                                        Ambiente
                                        • 2008
                                        • 182
                                        • Octavia III (5E3)
                                        • CYKA 2.0 TDI CR 150 KM

                                        #69
                                        Zamieszczone przez przemik

                                        Jedz do ASO co byles i powiedz im, zeby tam gdzie masz teraz 15 ustawili ~55 w 000 Basic Settings i bedzie git..
                                        Drugi raz ten numer z ASO nie przejdzie Już mi poprawili, tyle tylko, że wg wskazań jakie przetawiacz pokazywał>
                                        Zastanawiam się czy sam tego nie poprawię... troche się boje.
                                        Chyba bede musiał dac komuś zarobić niestety
                                        OCTAVIA 3 ELEGANCE 2,0 TDI (150KM) DSG + AMAZING+ kiera trójramienna +AMUNDSEN.

                                        Komentarz

                                        • przemik
                                          RS
                                          • 2012
                                          • 1610

                                          #70
                                          Jak ustawisz statyczny kąt wtrysku... wykonaj komplet logów - statycznych i dynamicznych.
                                          Przemek
                                          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                          80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                          Komentarz

                                          • Gustaw78
                                            Ambiente
                                            • 2008
                                            • 182
                                            • Octavia III (5E3)
                                            • CYKA 2.0 TDI CR 150 KM

                                            #71
                                            Póki co nie wiem czy jest sens ustawiać kąt wtrysku, Dziś podłączyłem się Vagiem i przestawiacz ciągle świruje ;( zarówno w statycznych jak i basic setting wskazania były inne niż wczoraj. Także chyba nie ma co się spieszyć, bo nie wiadomo kiedy to cholerstwo jest dobrze ustawione.
                                            Jeszcze chwile poczekam, pojeżdżę i będę sprawdzał czy wskazania nadal świrują...

                                            Mam pytania odnośnie samej pompy wtryskowej, ponieważ na allegro jest sporo tego i czasami w opisie jest "pompa skoda octavia SDI" - wyglądem przypomina moją.
                                            Zatem chciałem się zapytać czy w SDI były identyczne pompy? Czy w silnikach 90km, były też takie same? W jakich autach takie pompy były jeszcze?

                                            Pytam, bo być może kupię tanio używkę i będzie na części.

                                            [ Dodano: Wto 18 Cze, 13 18:26 ]
                                            Wiec dziś udało mi się przestawić kat wtrysku. Nie jest to takie trudne, co upierdliwe, ale ogólnie jakaś stówka w kieszeni, bo tyle biorą za to mechanicy, a pracy było z 15 minut.

                                            Po ustawieniu logi wyglądają tak.
                                            Statyczne:

                                            Basic Setting:


                                            I teraz najważniejsze
                                            Po wykonaniu logów w "BS" w grupie 004 i powrocie do grupy 000 wskazania są już inne.
                                            Tak jest praktycznie za każdym razem...


                                            Jaki to może mieć związek?

                                            [ Dodano: Wto 18 Cze, 13 18:30 ]
                                            CO jeszcze - po skorygowaniu zapłonu powrócił 17656. Nie zawsze, ale czasami po skasowaniu i przejażdżce powraca.
                                            OCTAVIA 3 ELEGANCE 2,0 TDI (150KM) DSG + AMAZING+ kiera trójramienna +AMUNDSEN.

                                            Komentarz

                                            • przemik
                                              RS
                                              • 2012
                                              • 1610

                                              #72
                                              Nie wiem jak inni forumowicze/mechanicy/magicy/wrozbici etc.... uwazam ze ten samochód ma uwalony przestawiacz kąta wtrysku... uwalony mechanicznie... i od podmiany/wymiany tegoz powinno się rozpocząc naprawe tego auta.

                                              I nic nie pomoze zaklinanie rzeczywistosci typu - filtr paliwa, kijowa ropa, uszlachetniacze czy inne gusła.

                                              Pozdrawiam
                                              Przemek
                                              DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                              A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                              80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                              Komentarz

                                              • Krzych76
                                                Classic
                                                • 2007
                                                • 1

                                                #73
                                                [O1]

                                                Witam,
                                                Podepnę się pod temat bo i moją Octavię dotknął problem braku mocy. Autko to O1, rocznik 2004, TDI, przejechane 247tyś. km. Jakiś rok temu, po wjechaniu zimnym silnikiem na autostradę, autko nie chciało się rozpędzić ponad 90km/h. Po ponownym uruchomieniu silnika wszystko wróciło do normy. Problem powtórzył się na zimą tego roku kilka razy, później wszystko się uspokoiło.
                                                Problem powrócił w ostatni piątek, dwa tygodnie przed planowanym wyjazdem na urlop do Chorwacji...
                                                Jadąc na zimnym silniku pod górę auto strasznie powoli się zbierało. Problem powtórzył się w drodze z pracy, po ruszeniu ze świateł lekko pod górkę. Po ponownym uruchomieniu wszystko OK. Niemniej objawy były trochę inne niż w zimie. Teraz auto mogło osiągnąć wyższą prędkość i obroty ale bardzo powoli, a pod górę jechało bez zapału. Wieczorem podłączyłem VAGa ale nie było już żadnych błędów. Przez weekend nie udało się powtórzyć problemu mimo paru prób.
                                                Dziś wracając z pracy ruszałem z tych samych świateł. Najpierw na wysokich obrotach auto rozpędziło się bez problemu do 80km/h. Zwolniłem na piątce do 50km/h i wcisnąłem gaz do dechy. Auto zaczęło się dziwnie zachowywać. Rozpędziło się, ale bardzo powoli.
                                                Odczytałem na stacji benzynowej kod błędu:
                                                "17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
                                                P1557 - 35-00 - -"
                                                Niestety, nie zrobiłem logów dynamicznych bo mój VAG nie obsługuje (jeszcze) opcji logowania...
                                                Pojechałem z tym błędem do mechanika. Pooglądał, ściągnął jakiś wężyk. Kazał zgasić silnik i odpalić ponownie. Ja na to, że może dobrze byłoby podłączyć komputer, zrobić logi, bo po ponownym uruchomieniu silnika błąd zostanie skasowany. Na co on odpowiedział, że to, co pokazuje VAG nie jest bardzo istotne bo ten program pokazuje błędne dane (on ma lepszy program) i że w komputerze pokładowym są zapisane inne kody błędów które można w każdej chwili odczytać. Zaproponował umówienie się na inny termin bo on musi obejrzeć turbinę, zawór, gruszkę i wtedy będzie wiadomo, co robić dalej. Po powrocie do domu błąd już nie został znaleziony.

                                                I tu mam pewien dylemat. Czy rzeczywiście można odczytać jeszcze jakieś informacje o błędach jeżeli problem się nie powtórzy przed wizytą? Czy też w tym momencie mechanik będzie mógł bazować tylko na swoim doświadczeniu? Generalnie to wolałbym uniknąć sytuacji, że stwierdzi, że np. turbina nie wygląda zbyt ładnie więc wypada ją przeczyścić (350zł). Ale później może się okazać, że co prawda jest trochę lepiej, ale w sumie to problem nie jest rozwiązany. No i wolałbym na Chorwacji nie musieć szukać mechanika...
                                                Nie mam za bardzo czasu i doświadczenia aby samemu stawiać diagnozę ale wolałbym wiedzieć, że to, co się dzieje z moim autem, jest robione właściwie.

                                                Jeśli ma ktoś jakieś komentarze do opisanego przypadku, to będę wdzięczny za podzielenie się nimi.

                                                Komentarz

                                                • przemik
                                                  RS
                                                  • 2012
                                                  • 1610

                                                  #74
                                                  Zamieszczone przez Krzych76
                                                  Na co on odpowiedział, że to, co pokazuje VAG nie jest bardzo istotne bo ten program pokazuje błędne dane (on ma lepszy program) i że w komputerze pokładowym są zapisane inne kody błędów które można w każdej chwili odczytać
                                                  Jestem pod wrazeniem Pana Mechanika... i uwazam, ze powienies rozwazyc jego zmiane.
                                                  Zrob logi dynamiczne VAGiem i sie sprawa wyjasni.

                                                  PS
                                                  Moderator powinien wydzielic Twoj problem do osobnego wątku...
                                                  Przemek
                                                  DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                                  A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                                  80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                                  Komentarz

                                                  • aniol
                                                    RS
                                                    • 2012
                                                    • 5228
                                                    • Octavia I combi (1U5)
                                                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                                    #75
                                                    Krzych76, Pisałeś że rozpędziłeś się do 80km/h i zwolniłeś na piątce do 50km/h i potem gaz do dechy.Ten manewr był celowy czy masz taki styl jazdy.Bo jak tak jezdzisz to turbina do czyszczenia gwarantowane.
                                                    http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                                                    Pozdrawiam ANIOL

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...