Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Brak mocy, dziwne objawy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #76
    Krzych76, Z całym szacunkiem, ale ten wątek dotyczy mojego problemu i zrobiłeś niestety tylko bałagan.
    Proponuję, żebyś napisał do moderatora prośbę o przeniesienie Twojego postu + tych, które go dotyczą w inne miejsce.

    _________________________________________________

    A jeśli chodzi o moją furę - ma się coraz lepiej. U mechanika jeszcze nie byłem. Autem wyjeździłem bak paliwa z litrem oleju, który zaproponował wlać mechanik.
    Teraz wlałem 20 litrów dobrej ropy i 0,5 litra preparatu:

    ]"]ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs

    Jeśli po wypaleniu tego wszystkiego nadal będą jakieś kłopoty z pompą - mechanik zabiera się do roboty. Póki co z autem nie ma kłopotu... Zrobiłem jakieś 800km (od momentu zalania z olejem)
    Zobaczymy jak będzie dalej.

    [ Dodano: Czw 27 Cze, 13 18:42 ]
    _________________________EDIT_____________________ ____
    Dzisiejsze logi:
    Na początek jak zwykle statyczne:
    Link
    Link
    i teraz w systemie Basic Setting:
    Link
    Link
    Link
    Link
    Dynamicznych póki co nie miałem jak zrobić…
    Błąd 17656 nie pojawia się… skasowałem go jakiś tydzień temu.
    Zapraszam do dyskusji.
    OCTAVIA 3 ELEGANCE 2,0 TDI (150KM) DSG + AMAZING+ kiera trójramienna +AMUNDSEN.

    Komentarz


    • #77
      Cos mi sie wydaje, ze w ukladzie podcisnienia jest nieszczelnosc lub sama gruszka przepuszcza.

      Reszta OK.
      Dawaj dynamiczne.
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz


      • #78
        Zamieszczone przez przemik
        Cos mi sie wydaje, ze w ukladzie podcisnienia jest nieszczelnosc lub sama gruszka przepuszcza.
        .
        Która grupa w VAG-u mówi o tym układzie podćiśnienia i jak to się tam nazywa. Popatrzę w wolnej chwili jeszcze na wężyki i zaworki...
        OCTAVIA 3 ELEGANCE 2,0 TDI (150KM) DSG + AMAZING+ kiera trójramienna +AMUNDSEN.

        Komentarz


        • #79
          Zamieszczone przez p.marczak
          Zamieszczone przez przemik
          Cos mi sie wydaje, ze w ukladzie podcisnienia jest nieszczelnosc lub sama gruszka przepuszcza.
          .
          Która grupa w VAG-u mówi o tym układzie podćiśnienia i jak to się tam nazywa. Popatrzę w wolnej chwili jeszcze na wężyki i zaworki...
          011 Basic Settings
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz


          • #80
            Załączam logi dynamiczne.

            Link
            Link
            Link
            Link
            Link
            Link

            [ Dodano: Nie 30 Cze, 13 19:56 ]
            W grupie 004 mojemu pasażerowi chyba za późno nacisnęło się "stop" na vagu. Przy 1620 obr. puściłem nogę z gazu.
            OCTAVIA 3 ELEGANCE 2,0 TDI (150KM) DSG + AMAZING+ kiera trójramienna +AMUNDSEN.

            Komentarz


            • #81
              No i gra gitara. Z logów wynika iż fura wymiata jak wsciekła.
              Tak jak pisałem... warto by bylo sprawdzic przewody ukladu podcisnienia - przedmuchac ew. podejrzane wymienic. Byc moze ma to zwiazek z tym niedoładowaniem ktore wystepuje w okolicach 2400-2900 obr.
              Po za tym gra muzyka.
              Przemek
              DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
              A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
              80 B3 Limo 1.6 TD SB

              Komentarz


              • #82
                Zamieszczone przez przemik
                Z logów wynika iż fura wymiata jak wsciekła.
                Właściwie tak, aczkolwiek z chip boxem było o wiele lepsze przyśpieszenie i znacznie mniejsze spalanie.
                Układ podciśnienia oczywiście sprawdzę w wolnej chwili.

                [ Dodano: Pon 01 Lip, 13 10:02 ]
                Zamieszczone przez przemik
                Tak jak pisałem... warto by bylo sprawdzic przewody ukladu podcisnienia - przedmuchac ew. podejrzane wymienic. Byc moze ma to zwiazek z tym niedoładowaniem ktore wystepuje w okolicach 2400-2900 obr.
                Rozumiem, że mowa o grupie 011?
                OCTAVIA 3 ELEGANCE 2,0 TDI (150KM) DSG + AMAZING+ kiera trójramienna +AMUNDSEN.

                Komentarz


                • #83
                  Mowa o grupie 011 i 011 Basic Settings
                  Przemek
                  DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                  A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                  80 B3 Limo 1.6 TD SB

                  Komentarz


                  • #84
                    Niestety moja radość z tego, że auto wróciło do normy nie trwała długo. Ale po kolei…
                    Dziś w zasadzie miałem końcówkę paliwa ze środkiem Liquli Moli i racji tej, że autko się „naprawiło” postanowiłem już nic nie dolewać tylko cieszyć się, że jest ok.
                    Pojechałem na małe zakupy, a po powrocie postanowiłem podłączyć VAGA.
                    Błąd 17656 wrócił. Kąt wtrysku zmienił się i to diametralnie . Zaniepokojony postanowiłem przejechać się nieco dynamiczniej. Po kilku kilometrach „notlauf” i to taki jak w momencie kiedy wszystko się zaczęło ;(
                    Powrót do garażu i VAG.
                    Początek wtrysku 100, potem, 150, a potem 255 – silnik pracował twardo jak traktor.
                    Odpaliłem na VAGu 3 pozycję, gdzie można wymusić uruchomienie poszczególnych podzespołów.
                    N108 praktycznie nie mógł zmienić charakterystyki swojej pracy ( a wcześniej mógł)

                    Powiedzcie mi jak to możliwe, że dwa tygodnie auto chodziło jak złoto i nic się nie działo, aż tu nagle taki dramat???
                    Czy to przez ten preparat? O co chodzi…
                    OCTAVIA 3 ELEGANCE 2,0 TDI (150KM) DSG + AMAZING+ kiera trójramienna +AMUNDSEN.

                    Komentarz


                    • #85
                      Piotr

                      Usunąłes skutek, a nie przyczyne... stad Twoje rozczarowanie.
                      Tak jak odpisałem mailowo.... nie uciekniesz od mniej lub bardziej gruntownego remontu pompy wtryskowej.
                      Przestawiacz najbardziej podejrzany.
                      Przemek
                      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                      80 B3 Limo 1.6 TD SB

                      Komentarz


                      • #86
                        Dziś u mechanika została wymontowana pompa celem wymiany/podmiany przestawiacza (N108). Po wyjęciu N108 w gnieździe pod nim znajdowała się sporo ilość opiłków, co świadczy o zużyciu pompy... ;(

                        Dziś w godzinach popołudniowych udało mi się kupić drugą pompę wtryskową od identycznego modelu skody jaki posiadam. Numer pompy identyczny.
                        Skoda (anglik) przyjechała na kołach. Z pompy (z przewodów) jeszcze kapała ropa.
                        W poniedziałek mam nadzieję, że będzie zamontowana i skończą się moje kłopoty...

                        [ Dodano: Pon 08 Lip, 13 19:44 ]
                        Pompa założona. Auto jeździ i odpala znacznie lepiej niż wcześniej. Mam nadzieję, że już tak pozostanie.

                        Przed montażem pompy został odkręcony górny dekiel nastawnika i dolny "brok" - celem oględzin. Opiłków i zanieczyszczeń nie stwierdzono.
                        Mechanik zaprosił mnie jeszcze do siebie na najbliższym piątek na czyszczenie/sprawdzenie i (chyba) regulację wtrysków. Stwierdził, że przy takiej ilości "śmieci", które były w pompie trzeba wtryski przeczyścić itd.

                        Majster także dziś powiedział, że klepie mi popychacz (szklanka) ;( Więc szykuje się kolejny wydatek...

                        [ Dodano: Pią 12 Lip, 13 15:57 ]
                        Dziś zostały wymontowane wtryskiwacze. Jeden z nich nie rozpylał jak trzeba. Po rozebraniu i wyczyszczeniu wszystko wróciło do normy. Każdy z nich był sprawdzany pod ciśnieniem.

                        Wszystko gra póki co.

                        Jeszcze wymienić musze popychacze...
                        OCTAVIA 3 ELEGANCE 2,0 TDI (150KM) DSG + AMAZING+ kiera trójramienna +AMUNDSEN.

                        Komentarz


                        • #87
                          podepne sie pod temat , po wymianie przeplywki oraz bialego zaworu podcisnienia, , to byly dwa bledy na kompie, auto odzyskalo( moc ale co do przyspiszenia to 58 sekund do 100 kilometrow, nie zbira sie jak wczesniej)) turbina to znaczy sie chodzi ale gwizd juz nie ten, jak wycisniesz z biegu auto i chwile postoi to gwizdze i to samo jak gasi sie go slychac jak turbina sie wylacza z swistem, co do jazdy nie ma tego kopa na 3 biegu co by chcial zamieszac na asfalcie), czy mi sie zdaje czy turbina ???
                          czasem jak jade a przyspieszam to jakbym mial ze 400 kilo w bagazniku lub ciagnal jakas przyczepke z ciezarem 400 kilo(
                          kod bledow
                          17552 P1144 mass air sporadic: flow (maf)
                          sensor-G70 pen short to ground
                          17954 P1546 Turbo sporadic:super charger wastgate solenoid (A) high input short to B+ :roll:
                          prawidłowa odległość ,mniejsza od większej

                          Komentarz

                          POWRÓT NA GÓRĘ
                          Pracuję...
                          X