Problem z turbina ? (chyba)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • piter12
    Classic
    • 2015
    • 3

    Problem z turbina ? (chyba)

    hotrain, jak nie będzie błędów to tttm

    trzeba powolutku szukać kupca na 1.8 TSI i zamienić go na 2.0 boxer 4x4
  • Janek_wwl
    Classic
    • 2013
    • 1

    #2
    Problem z turbina ? (chyba)

    Witam.Podczas jazdy turbina sie wyłącza (tak mi sie wydaje) i auto bardzo powoli sie rozpedza.Problem pojawia sie niespodziewanie i tak samo potrafi zniknac, przewaznie wyłaczenie silnika i ponowne uruchomienie wystarczy.Prawie zawsze wystepuje przy 4-5tys obrotów.Do tego mam analize z komputera:
    17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
    17563 Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym - zwarcie do plusa
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

    Nie znam sie na tym za bardzo wiec prosze o pomoc

    Komentarz

    • kabanos
      RS
      • 2011
      • 4544
      • Octavia I combi (1U5)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

      #3
      Janek_wwl, znany problem. Albo zapieczone łopatki turbiny, albo problem z gruchą, albo nieszczelność w układzie sterowania turbo.

      >>>moja srebrna kombi strzała<<<

      Komentarz

      • Tobi77
        Rider
        • 2012
        • 509
        • Octavia I combi (1U5)
        • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

        #4
        Wpisz w wyszukiwarkę notlauf
        Moja Octavia

        Komentarz

        • alxxx
          RS
          • 2010
          • 1823
          • Octavia I (1U2)
          • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

          #5
          Janek_wwl, kabanos, Ci napisał.. do sprawdzenia wszystko po kolei - i sam rzeczony czujnik też. Mógłbyś zrobić logi to by się pewnie co nieco wyjaśniło..
          VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
          Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

          Komentarz

          • przemik
            RS
            • 2012
            • 1610

            #6
            Logi dynamiczne wyjasnilyby sprawe....
            Sam odczytywałes te błędy ?
            Przemek
            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
            80 B3 Limo 1.6 TD SB

            Komentarz

            Pracuję...