Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] Utrata mocy podczas szybkiej jazdy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] Utrata mocy podczas szybkiej jazdy

    Rafiki w obecnym czasie mowa o czasie rzeczywistym czy to takie trudne do załamania :|

    [ Dodano: Nie 30 Mar, 14 10:22 ]
    Maksiu a to jesteście romantycy.

    [ Dodano: Nie 30 Mar, 14 10:23 ]
    Maks dostałeś smsa
    Obecnie auto ;
    Touareg 7P
    http://forum.golf6.pl/vw-inne-profil...ter-t2063.html
    Golf VI Rline
    http://forum.golf6.pl/vw-mk6-profil/...ter-t1060.html
    No i nadal Octavia
    Baster

  • #2
    [O1] Utrata mocy podczas szybkiej jazdy

    Cześć.
    Dziś pokonywałem bardzo szybko dystans ok. 100km.(przynajmniej raz w tygodniu przeganiam autko) Przez ok 30km prułem ok. 190km/h (pedał wcale nie był w podłodze,czuć było,że jeszcze mozna wcisnać,lecz zawsze do konca nie dusze) nagle musiałem przychamować do ok.130km/h, potem chcąc sie rozpedzić auto zrobiło sie mułowate, tak jakbym jechał wolnossakiem,a spalanie chwilowe po wcisnieciu do dechy raptem 7litrów pokazywało. Auto nie kopciło,nie wyswietlała sie zadna kontrolka. Zjechałem na pas awaryjny ,przed zgaszenie poczekałem minutkę. Ponownie uruchomiłem silnik. Moc wróciła.
    Co może być przyczyną?
    AXR motor.
    Już odebrane A3 TFSI limuzyna

    Komentarz


    • #3
      ekspertem nie jestem, ale uważam, że to coś z turbo.. Poczytaj o czymś takim jak NOTLAUF.

      Za pewne będziesz musiał wykonać logi dynamiczne jak i statyczne.

      Więc zrób co trzeba i proś o diagnozę Naszych specjalistów!

      Komentarz


      • #4
        notlauf klasyczny.
        G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP

        Komentarz


        • #5
          Obejrzałem wszyskie węże,wężyki.
          Dolot nie jest wcale mocno zaolejony.
          Jest lekko wysubieta ta rura łacząca gdyż ma wytarte wypustki : Ostrzeżenie o przekierowaniu ,ale na zewnątrz nie jest zaolejona.

          Klasyczny? Czyli jaki?
          Już odebrane A3 TFSI limuzyna

          Komentarz


          • #6
            progressowy, w tym miejscu, które zaznaczyłeś nie łapie lewego powietrza? To by wszystko tłumaczyło.

            >>>moja srebrna kombi strzała<<<

            Komentarz


            • #7
              Ta rura ma uszkodzone wypustki. Jak dodam gazu to sieę wysuwa z jednej strony. Po prostu jeden zaczep nie trzyma. Czy przez taką nieszczelność może złapać NOTLAUFa opisanego w pierwszym poscie?
              Jutro jadę zamówić rurkę. Z tego co słyszałem jest ona bardzo droga i nie wystepuje w zamienniku.
              Może macie sposób na uszczelnienie tego miejsca?
              Dzwigienka od zmiennej geometrii chodzi leciutko.
              Już odebrane A3 TFSI limuzyna

              Komentarz


              • #8
                progressowy, może przez to łapać notlauf. W czasie dużego obciążenia, robi się większe ciśnienie w intercoolerze, łapie lewe powietrze i przechodzi w stan awaryjny.

                Jeśli chodzi o uszczelnienie, to nie da rady opaską zaciskową?

                >>>moja srebrna kombi strzała<<<

                Komentarz


                • #9
                  ja delikatnie tą wypustke podgiołem śrubokrętem płaskim i trzyma a też wypadało można by jeszcze oringa dac nowego
                  http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                  była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
                  2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
                  JEST
                  megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
                  octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
                  octavia 2 2.0TDI BKD

                  Komentarz


                  • #10
                    Wytarta totalnie jest ta jedna wypustka. Owinąłem izolacją,ale i tak ja kawałek wypchneło.
                    Kurde 261zł w sklepie gajos!
                    Muszę to do piątku uszczelnić lub zdobyc rure bo wyjezdzam do Łodzi z dzieckiem.
                    Tam opaska nie podejdzie. Probowałem wkreta malutkiego wkrecić,a łeb miał byc wypustką. Tylko gorzej rozbabrałem ta wypustkę. BLIN.
                    Już odebrane A3 TFSI limuzyna

                    Komentarz


                    • #11
                      ta blaszka jest cienka i dość łamliwa , można próbować coś reanimowac jak sie uda to ok a jak nie to itak będziesz musiał kupić rure ja juz u siebie nawet myślałem delikatnie smarknąć spawarką tylko tak aby węża nie przetopić. Ciśnienie w układzie trzyma oring wypust jest przed oringiem i tylko trzyma rure. Może ktos ma inny pomysł jak to zreanimować
                      http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                      była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
                      2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
                      JEST
                      megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
                      octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
                      octavia 2 2.0TDI BKD

                      Komentarz


                      • #12
                        Jakby nie mogło być jak w ASV itp. na opaskę samozaciskającą bez zbędnych kombinacji. Mam nadzieje że obejdzie się bez nowej

                        Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

                        Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
                        Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
                        Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamówiona rura w aso z oringiem i klamrą 266zł. Dla ciekawości zapytałem ile chca za wymianę. 100zł!!! Ha.
                          Już odebrane A3 TFSI limuzyna

                          Komentarz

                          POWRÓT NA GÓRĘ
                          Pracuję...
                          X