Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] Problem z turbo

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] Problem z turbo

    Zamieszczone przez D2mian
    lu5asz, 505.01 ale możesz też 507.00 tylko że jest droższy.
    No tak, tylko ze dalej ma DPF-a, a wiec olej ma spelniac tylko norme 507.00 i nie obchodzi nas czy spelnia 505.01.

  • #2
    [O1] Problem z turbo

    Witam(combi 1.9 tdi agr 90km), mam problem z turbina ktory jest bardzo wkur.... jak jade z otwarta szyba pasazera (niedosc ze turbo chodzi jak suszarka mojej baby) to na wyzyszych biegach czuc jak by turbo przestala pompowac na pare sekund i pozniej zaczyna normalnie pompowac (taki spadek mocy) co jeszcze na 4 biegu przy obrotach 3000-3500tys odcina ja i jest dupa jednym slowem wymienilem wszystkie czujniki na nowe zawor upustowy przy turbinie chodzi ladnie, harmonijka nie przepuszcza spalin,rury od turbo sa wszystkie ok, weze podcisnieniowe wymienione na nowe i ciagle to samo prosze was o pomoc bo nie da sie wogole jezdzic??!!!

    Komentarz


    • #3
      Re: Problem z turbo

      Zamieszczone przez danon89eoe
      Witam(combi 1.9 tdi agr 90km), mam problem z turbina ktory jest bardzo wkur.... jak jade z otwarta szyba pasazera (niedosc ze turbo chodzi jak suszarka mojej baby) to na wyzyszych biegach czuc jak by turbo przestala pompowac na pare sekund i pozniej zaczyna normalnie pompowac (taki spadek mocy) co jeszcze na 4 biegu przy obrotach 3000-3500tys odcina ja i jest dupa jednym slowem wymienilem wszystkie czujniki na nowe zawor upustowy przy turbinie chodzi ladnie, harmonijka nie przepuszcza spalin,rury od turbo sa wszystkie ok, weze podcisnieniowe wymienione na nowe i ciagle to samo prosze was o pomoc bo nie da sie wogole jezdzic??!!!
      zaworek n75 sprawdz

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez mobi65
        zaworek n75 sprawdz
        przecież w AGR nie ma N75 ! (brak zmiennej geometrii łopatek turbiny)
        ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
        ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
        poprzednie modele:
        ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
        ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
        O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez krzynol
          Zamieszczone przez mobi65
          zaworek n75 sprawdz
          przecież w AGR nie ma N75 ! (brak zmiennej geometrii łopatek turbiny)

          odpowiem na to tak :lol: kolega mnie rozbawil niesamowicie , niech kolega sie troche podszkoli :diabelski_usmiech

          Komentarz


          • #6
            mobi65, nie bądź taki super dowcipny - bo sam nie wiesz czym jeździsz
            AGR nie ma turbiny typu VNT, czyli o zmiennej geometrii łopatek powietrza
            ALH (90KM) i ASV/AHF (110KM) mają
            ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
            ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
            poprzednie modele:
            ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
            ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
            O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez krzynol
              mobi65, nie bądź taki super dowcipny - bo sam nie wiesz czym jeździsz
              AGR nie ma turbiny typu VNT, czyli o zmiennej geometrii łopatek powietrza
              ALH (90KM) i ASV/AHF (110KM) mają

              kolego nie jestem uszczypliwy ale zauwaz ze kolega ktury ma problem z autem ma silnik agr gdzie tez turbo jest sterowane zaworem n75 tyle w temacie

              danon89eoe polaczenia wezyka idacego od turbiny z wezykiem idacego do gruchy wastegatu doladowanie wynosi ok 0,65bar tak bedziesz mugl sprawdzic jak zachowuje sie samochod jesli bedzie szedl bez zadnych przymulen itp to n75 do wymiany lub ewenualnej regeneracji domowym sposobem opis chyba gdzies jest na forum pozdrawiam.

              Komentarz


              • #8
                mobi65, zgodzę się, że jest zawór N75, który nawet w ELSIE jest opisany jako zawór ograniczenia ciśnienia doładowania - dokładnie jak w ASV z VNT
                tylko jeśli turbina nie ma regulacji obrotów/ciśnienia łopatkami to jak? bo jakoś musi mieć

                tak na marginesie i bez uszczypliwości - popraw ortografię poproszę
                ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                poprzednie modele:
                ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez krzynol
                  mobi65, zgodzę się, że jest zawór N75, który nawet w ELSIE jest opisany jako zawór ograniczenia ciśnienia doładowania - dokładnie jak w ASV z VNT
                  tylko jeśli turbina nie ma regulacji obrotów/ciśnienia łopatkami to jak? bo jakoś musi mieć

                  tak na marginesie i bez uszczypliwości - popraw ortografię poproszę

                  kolego osobiscie nie mam nic do tego zeby sie z toba klucic czy cos podobnego , forum jest od tego zeby sobie pomagac tyle w temacie , a tak dla wiadomosci nie mam polskiej czcionki .

                  Komentarz


                  • #10
                    rozumiem
                    panuje przekonanie że N75 jest związany z regulacją łopatek turbiny
                    widocznie w AGR jest ta regulacja rozwiązana inaczej, ktoś dokładnie wie jak?

                    a kolega danon89eoe, niech posprawdza układ podciśnienia - zaworki elektromagnetyczne i zwrotne, przewody podciśnienia
                    pompa vacuum raczej nie, bo by inne urządzenia podciśnieniowe nie działały - w tym klapa gasząca
                    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                    poprzednie modele:
                    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                    Komentarz


                    • #11
                      danon89eoe, zgłoś się do kolegi mikolaj93, może coś doradzi
                      Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                      @ by Tune-up Gdańsk
                      TDI VP++ i jeszcze rośnie
                      Antek

                      Komentarz


                      • #12
                        AGR ma zawór N75
                        W tym silniku uklad regulacji sterowany jest nadcisnieniem
                        W najwiekszym uproszczeniu - N75 steruje silownikiem zaworu upustowego.
                        O roznicach w budowie samej turbosprezarki nie wspominam - bo to rzecz oczywista
                        Przemek
                        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                        80 B3 Limo 1.6 TD SB

                        Komentarz

                        POWRÓT NA GÓRĘ
                        Pracuję...
                        X