Zamieszczone przez D2mian
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
[O1] Problem z turbo
Zwiń
X
-
[O1] Problem z turbo
Witam(combi 1.9 tdi agr 90km), mam problem z turbina ktory jest bardzo wkur.... jak jade z otwarta szyba pasazera (niedosc ze turbo chodzi jak suszarka mojej baby) to na wyzyszych biegach czuc jak by turbo przestala pompowac na pare sekund i pozniej zaczyna normalnie pompowac (taki spadek mocy) co jeszcze na 4 biegu przy obrotach 3000-3500tys odcina ja i jest dupa jednym slowem wymienilem wszystkie czujniki na nowe zawor upustowy przy turbinie chodzi ladnie, harmonijka nie przepuszcza spalin,rury od turbo sa wszystkie ok, weze podcisnieniowe wymienione na nowe i ciagle to samo prosze was o pomoc bo nie da sie wogole jezdzic??!!!
-
Re: Problem z turbo
Zamieszczone przez danon89eoeWitam(combi 1.9 tdi agr 90km), mam problem z turbina ktory jest bardzo wkur.... jak jade z otwarta szyba pasazera (niedosc ze turbo chodzi jak suszarka mojej baby) to na wyzyszych biegach czuc jak by turbo przestala pompowac na pare sekund i pozniej zaczyna normalnie pompowac (taki spadek mocy) co jeszcze na 4 biegu przy obrotach 3000-3500tys odcina ja i jest dupa jednym slowem wymienilem wszystkie czujniki na nowe zawor upustowy przy turbinie chodzi ladnie, harmonijka nie przepuszcza spalin,rury od turbo sa wszystkie ok, weze podcisnieniowe wymienione na nowe i ciagle to samo prosze was o pomoc bo nie da sie wogole jezdzic??!!!
Komentarz
-
Zamieszczone przez mobi65zaworek n75 sprawdz->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
mobi65, nie bądź taki super dowcipny - bo sam nie wiesz czym jeździsz
AGR nie ma turbiny typu VNT, czyli o zmiennej geometrii łopatek powietrza
ALH (90KM) i ASV/AHF (110KM) mają->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
Zamieszczone przez krzynolmobi65, nie bądź taki super dowcipny - bo sam nie wiesz czym jeździsz
AGR nie ma turbiny typu VNT, czyli o zmiennej geometrii łopatek powietrza
ALH (90KM) i ASV/AHF (110KM) mają
kolego nie jestem uszczypliwy ale zauwaz ze kolega ktury ma problem z autem ma silnik agr gdzie tez turbo jest sterowane zaworem n75 tyle w temacie
danon89eoe polaczenia wezyka idacego od turbiny z wezykiem idacego do gruchy wastegatu doladowanie wynosi ok 0,65bar tak bedziesz mugl sprawdzic jak zachowuje sie samochod jesli bedzie szedl bez zadnych przymulen itp to n75 do wymiany lub ewenualnej regeneracji domowym sposobem opis chyba gdzies jest na forum pozdrawiam.
Komentarz
-
mobi65, zgodzę się, że jest zawór N75, który nawet w ELSIE jest opisany jako zawór ograniczenia ciśnienia doładowania - dokładnie jak w ASV z VNT
tylko jeśli turbina nie ma regulacji obrotów/ciśnienia łopatkami to jak? bo jakoś musi mieć
tak na marginesie i bez uszczypliwości - popraw ortografię poproszę->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
Zamieszczone przez krzynolmobi65, zgodzę się, że jest zawór N75, który nawet w ELSIE jest opisany jako zawór ograniczenia ciśnienia doładowania - dokładnie jak w ASV z VNT
tylko jeśli turbina nie ma regulacji obrotów/ciśnienia łopatkami to jak? bo jakoś musi mieć
tak na marginesie i bez uszczypliwości - popraw ortografię poproszę
kolego osobiscie nie mam nic do tego zeby sie z toba klucic czy cos podobnego , forum jest od tego zeby sobie pomagac tyle w temacie , a tak dla wiadomosci nie mam polskiej czcionki .
Komentarz
-
rozumiem
panuje przekonanie że N75 jest związany z regulacją łopatek turbiny
widocznie w AGR jest ta regulacja rozwiązana inaczej, ktoś dokładnie wie jak?
a kolega danon89eoe, niech posprawdza układ podciśnienia - zaworki elektromagnetyczne i zwrotne, przewody podciśnienia
pompa vacuum raczej nie, bo by inne urządzenia podciśnieniowe nie działały - w tym klapa gasząca->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
AGR ma zawór N75
W tym silniku uklad regulacji sterowany jest nadcisnieniem
W najwiekszym uproszczeniu - N75 steruje silownikiem zaworu upustowego.
O roznicach w budowie samej turbosprezarki nie wspominam - bo to rzecz oczywistaPrzemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
Komentarz