Problem po odpaleniu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • donZK
    Classic
    • 2015
    • 3

    Problem po odpaleniu

    majonezz, widzę że jesteś z Wrocławia. Czy nie potraktowałbyś mojego auta jako pacjenta służącego do doskonalenia umiejętności? Oczywiście odpłatnie Mam Columbusa z działającym OPSem (nowy sterownik), ale chciałbym mieć również graficzną prezentację działania klimy i nawiewów i... ogrzewanych foteli. Deal?
  • kuba_1991
    Classic
    • 2013
    • 21
    • Octavia II combi (1Z5)
    • CCZA 2.0 TSI RS 200 KM

    #2
    Problem po odpaleniu

    Witam. Chciałbym się dowiedzieć czy normalne jest gdy odpalę samochód ma on około 1100-1200 obrotów i wydaję mi się że chodzi za głośno, po kilku minutach obroty spadają do 900 i samochód chodzi normalnie. Również wentylator ten co znajduję się po lewej stronie stojąc przodem do samochodu, załącza się, jednak obraca tylko z ćwierć obrotu (może on tak hałasuje). Rozumiem, że wentylator może wystarczy wyczyścić, jednak martwi mnie ta głośna praca silnika. Samochód taki jak w opisie. Pozdrawiam

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      po odpaleniu włacza ci sie układ SAI tzw odkurzacz i dlatego silnik pracuje na wyrzszych obrotach i jest głosniejszy . układ ten słurzy do szybszego nagrzania katalizatora . co do wentylatora jesli sie on nie obraca w momecie gdy drugi normalnie pracuje to jest on do wymiany bo jest najprawdopodobniej spalony i zmniesza sie przez to wydjanisc klimy ,która przy obecnych temperaturach jest przydatna .
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • kuba_1991
        Classic
        • 2013
        • 21
        • Octavia II combi (1Z5)
        • CCZA 2.0 TSI RS 200 KM

        #4
        No tak rozumiem, że może to chodzić głośno, jednak mnie wydaje się, że chodzi za głośno. Wychodzi na to, że jestem przewrażliwiony

        Komentarz

        • german81
          L&K
          • 2010
          • 1414
          • Octavia II combi (1Z5)
          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
          • BZB 1.8 TSI 160 KM

          #5
          jesli jest to bardzo głosnie mozesz miec nieszczelnosc miedzy pompom SAI a zaworem kombi .
          diagnostyka vag 602-614-253

          Komentarz

          • kuba_1991
            Classic
            • 2013
            • 21
            • Octavia II combi (1Z5)
            • CCZA 2.0 TSI RS 200 KM

            #6
            Generalnie problem ten nie występuje na ciepłym silniku. Szkoda, że nie jesteś z Poznania, bo już bym wszystko wiedział, może jest ktoś do kogo warto się udać w okolicy?

            Komentarz

            Pracuję...