Zamieszczone przez d00lar
Problem z dymieniem AGR
Zwiń
X
-
Problem z dymieniem AGR
Witam!
Mój szkodnik znowu domaga sie pielęgnaćji;/
A sprawa wygląda tak. Dymi ( nie na czarno jak typowy ropniak). Dymi tak jak z rana jak zimny jest i zadymi przy rozruchu. Czyli coś ala biały z czarnym. Nie dymi wtedy jak sie nie doda gazu. Jak sie da wiecej to zaczyna dymić ale nie tak że pozostawia chmury za sobą.
Płynu nie ubywa. Między podmianami nie robie podlewek oleju ( dzis doalłem 0.5 litra) Od podmiany. Korek od wlewu oleju nie ma żadnej sadzy itd. Więc to turbo? Myślałem aby ściągnąć rure od ic chodz za bardzo nie mam takiego dostępu do niego. Musiał bym wymontować baniak od spryskiwaczy.
[ Dodano: Czw 01 Sie, 13 19:11 ]
Witam!
Sprawdziłem rure zaraz przy zaworze co idzie do Ic i jest olej i w nim jakieś drobinki co to oznacza? Turbo pada??
-
-
Re: Problem z dymieniem AGR
Zamieszczone przez rytcherWitam!
Mój szkodnik znowu domaga sie pielęgnaćji;/
A sprawa wygląda tak. Dymi ( nie na czarno jak typowy ropniak). Dymi tak jak z rana jak zimny jest i zadymi przy rozruchu. Czyli coś ala biały z czarnym. Nie dymi wtedy jak sie nie doda gazu. Jak sie da wiecej to zaczyna dymić ale nie tak że pozostawia chmury za sobą.
Płynu nie ubywa. Między podmianami nie robie podlewek oleju ( dzis doalłem 0.5 litra) Od podmiany. Korek od wlewu oleju nie ma żadnej sadzy itd. Więc to turbo? Myślałem aby ściągnąć rure od ic chodz za bardzo nie mam takiego dostępu do niego. Musiał bym wymontować baniak od spryskiwaczy.
[ Dodano: Czw 01 Sie, 13 19:11 ]
Witam!
Sprawdziłem rure zaraz przy zaworze co idzie do Ic i jest olej i w nim jakieś drobinki co to oznacza? Turbo pada??
Komentarz
-
-
Ma niby 202 tys przejechane ale na bank ma więcej. Chodz samochód od kupna jak na razie nic sie nie dzieje. Myślałem też nad odmą? Jedynie co zauważyłem to to że jak odkręciłem wlew od oleju to taki dymek sie ulatniał ale to chyba normalne przy ciepłym silniku?
[ Dodano: Czw 01 Sie, 13 20:40 ]
Samochód nie stracił na mocy ani nic. Jak by co.
[ Dodano: Czw 01 Sie, 13 22:20 ]
Macie jakieś pomysły?
[ Dodano: Pią 02 Sie, 13 11:06 ]
Moglibyście jakoś pomóc?
Komentarz
-
-
rytcher, może byc nieszczelny dolot, wężę od IC itp, może turbo puszczać olej jeżeli uszczelniacze będą już na wykończeniu, może głowica też przepuszczać ale jak płynu nie ubywa to powinno być ok, kolejna sprawa to wtryski, jak przelewają to będzie czarny dym ale jeżeli kopci na biało to może kąt wtrysku do dupysuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Mógł by zmienić sie kąt wtrysku nic nie grzebiąc w samochodzie? Jest taki problem że mu obroty skacza np jak sie dojezdrza do skrzyżowania lub na postoju. Doda sie gaz i uspokaja sie wszystko. Na 3 biegu po mocnym daniu gazu tylko pod góre stromą straci moc. Jak ostygnie ciągnie normalnie. Na innych biegach czegoś takiego nie ma. Jak mozną sprawdzić szczelność dolotu do ic? Czy da sie w to pobawić w domowych warunkach czy jednak szukać jakiegoś kanału? Szczerze mówiąc zwlekam juz z wymianą oleju od 2 tys. Czy to też może być problem? Bo mi sie wydaje że jednak nie..
Komentarz
-
-
W sensie jechać do king-softu i wydać 300-400zł za hamownie? Niestety jak na dzień dzisiejszy nie stać mnie na wymiane turbo i auto stoi pod domem. (Wydatki z uruchomieniem nowej firmy) A co dopiero o dochodzeniu co i jak. W poniedziałek wymontujemy z kolegą cały dolot i spr turbo. Przeczyścimy i będziemy spr co dalej. Może po prostu przytkał sie ic lub zawór egr.
[ Dodano: Nie 04 Sie, 13 10:32 ]
Dało by sie wstawić inne turbo jak by co ale bez zbednych programów itd? Dopiero jak by był przypływ gotówki to np wiekszy ic wtryski i program?
Komentarz
-
-
Czyli co miałeś na myśli? Dało by to sie samemu zrobić? Czyli jednak potrzeba podpiąć pod komp. Gdzie najtaniej by mi to zrobili? Jkaiś warsztat czy nie iwem sam juz..
[ Dodano: Pon 05 Sie, 13 23:35 ]
Jak na dzień dzisiejszy zdiagnozowaliśmy ze przewody od podciśnienia co idą do zaworu n75 są strasznei sparciałe i dostają lewe powietrze.
Komentarz
-
Komentarz