Problem z Rozrusznikiem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • dawid_rose
    Classic
    • 2011
    • 25

    Problem z Rozrusznikiem

    Musialem to w instrukcji gdzies znalezc, pisali o uruchomianiu tego trybu zeby spaliny z wydechu nie dostawaly sie do wnetrza, u mnie ewidentnie glosniej nawiew chodzi po wlaczeniu wstecznego :roll:
  • Jerzy33
    Classic
    • 2010
    • 37

    #2
    Problem z Rozrusznikiem

    Mam Skode Octavie I 1.9 TDI
    Nie mogłem uruchomić przy przekręceniu kluczyka słyszałem pstrykanie ( cykanie )
    przy rozruszniku , przy cofnięciu lekko kluczyka próbuję ponownie i to samo
    więc zdemontowałem rozrusznik , zaniosłem do fachowca sprawdził wyrzuca i kręci sprawdzał z 10 razy , mówi że wszystko w porządku. Założyłem rozrusznik podziałał z tydzień i dalej to samo , nie mogę uruchomić , tylko pstrykanie przy przekręceniu kluczyka....... :shock:
    Skoda.........

    Komentarz

    • aniol
      RS
      • 2012
      • 5228
      • Octavia I combi (1U5)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

      #3
      Po mojemu to automat lub tulejki(albo łożyska bo nie pamiętam co tam jest)Automat nie odbija,albo tulejki(łożyska)blokują po rozgrzaniu i napotkaniu oporu.Druga sprawa rozrusznik podczas rozruchu pobiera bardzo dużo prądu,warto sprawdzić klemy akuma,połączenie plusa z rozrusznikiem.Inaczej działa na "stole"inaczej na obciążeniu.
      http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
      Pozdrawiam ANIOL

      Komentarz

      • jar-pol
        Classic
        • 2013
        • 36

        #4
        Zacznij od przeczyszczenia klem. Jak nie pomoże to pewnie bendix padł czy jak to się tam nazywa
        MOTUL, MILLERS, TANIE CZĘŚCI ZAMIENNE- BIAŁYSTOK!
        511-265-453

        Komentarz

        • ROBAL_26
          RS
          • 2010
          • 2328
          • Octavia I combi (1U5)
          • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

          #5
          Jerzy33, popraw również kabel masowy który przykręcony jest do skrzyni , przerabiałem teb temat u siebie ,jeśli to nie pomoże to tak jak kolegaaniol, napisał , te tulejki lubia się zacierać przy dłuższym kręceniu a inaczej mówiącz przy kilkukrotnym odpalaniu puchną ,
          i dziwi mnie podejście gościa że choć miał go wyjetego to czemu nie spprawdził chociaż szczotek , mój kręcił do końca ale przy okazyjnych pracach u znajomego ,który zajmuje się elektromechaniką poprosiłem o sprawdzenie jego to się okazło że pod kopułką to jakby był młynek do kawy i szczotki na wykończeniu .
          pozdro
          Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

          ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

          https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

          Komentarz

          • Marian 2
            L&K
            • 2007
            • 1087
            • Octavia I combi (1U5)
            • AQY 2.0 MPI 115 KM

            #6
            Aby znacząco przedłużyć żywotność rozrusznika warto zamontować ten układ:

            Jest bardzo łatwy do wykonania nawet dla nie obytych z elektroniką, i łatwo sie montuje.
            Sprawdza się w moim samochodzie już ponad 10 lat.

            Komentarz

            • jar-pol
              Classic
              • 2013
              • 36

              #7
              W nowych autach nie trzeba nic montować bo nie ma tego problemu praktycznie, bo rozrusznik kręci sam aż odpali
              MOTUL, MILLERS, TANIE CZĘŚCI ZAMIENNE- BIAŁYSTOK!
              511-265-453

              Komentarz

              • Jerzy33
                Classic
                • 2010
                • 37

                #8
                Wymontowałem rozrusznik sprawdziłem jest w porządku
                masa podobnie też sprawdziłem jest ok
                po podłączeniu rozrusznika do samych kabli , nie przykręcając go do obudowy
                po przekręceniu kluczyka wyrzuca tylko bendyks a rozrusznik się nie obraca
                Sprawdził bym jeszcze kostkę przed stacyjką tylko nie wiem jak się dobrać żeby zdemontować kierownicę bo nie można odkręcić osłony plastikowej kolumny kierownicy
                w której jest osadzona stacyjka :|
                Skoda.........

                Komentarz

                • ROBAL_26
                  RS
                  • 2010
                  • 2328
                  • Octavia I combi (1U5)
                  • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                  #9
                  Jerzy33, spróbuj na zamontowanym rozruszniku , weź sobie osobny przewód i podaj na elektromagnes plus tym przewodem z aku, pamiętaj aby auto było na luzie i zaciągnij ręczny , je żeli tak będzie kręcił i odpali to można podejrzewać kostkę stacyjki , możesz równiesz wziąść próbnik 12V i podłączyć go do tego przewodu idącego ze stacyjki na elektromagnes i przekręcajac sprawdzać czy za każdym razem się próbnik zapali.ok

                  pozdro
                  Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                  ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                  https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                  Komentarz

                  Pracuję...