Witam czytałem czytałem i nic sensownego nie mogłem znaleźć dlatego otwieram ten temat....
Mój problem polega na złym odpalania gdy wskazówka temp silnika jest na środku aczkolwiek czasami potrafi źle zakręcić przy niższych temp. Wymieniłem rozrząd, uszczelniłem pompę wtryskową, ustawiony kąt wtrysku, wymienione świece, sprawdzony aku. (100 %naładowany, stan tech. aku. 83%, prąd rozruchowy 565 EN) ostatnio sprawdzałem przy odpiętym czujniku temp. nic to nie pomogło brak mi już pomysłu dodam że w wężyku występują bąbelki powietrza ale mój mechanior powiedział że raczej nie ma to wpływu co poradzicie co jeszcze sprawdzić??
ja mam podobny problem jak na razie (nie ma mrozów) rano odpala lepiej niż nie jeden benzyniak, ale za to jak jest silnik ciepły to trzeba z lekkim gazem i z 2-4 sekundy przytrzymać kluczyk bo inaczej ciężko pali. mój mechanik powiedział mi że trzeba ustawić dawkę rozruchową na ciepłym silniku, ale najpierw musi przeczyścić coś w pompie paliwowej bo przez kiepskie paliwo może być zanieczyszczona pompa, ale wg mnie gdyby tak było to i na zimnym silniku by ciężko palił
co o tym myślicie ???
ostatnio sprawdzałem przy odpiętym czujniku temp. nic to nie pomogło brak mi już pomysłu dodam że w wężyku występują bąbelki powietrza ale mój mechanior powiedział że raczej nie ma to wpływu co poradzicie co jeszcze sprawdzić??
Filtr paliwa dawno zmieniany ? Pecherzyków powietrza nie powinno byc w ukladzie paliwowym... mogą utrudniać rozruch.
Przydalyby się logi statyczne i statyczne Basic Settings.
Przemek DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
filtr zmieniany jakieś 5 tys km. temu zastanawiam się nad regeneracją pompy tylko chciałbym mieć 100 % pewność że to jest właśnie jej wina w poprzednich tematach czytałem że jeśli pompa pada to jak odłączysz czujnik temp to odpali tak jakby był zimny a u mnie odłączenie tego czujnika nic nie pomogło
Dziś rano jak odpalałem rano to auto ledwo kręciło co prawda odpalił po 4 czy tam 5 obrocie no ale... Po tym fakcie zacząłem się zastanawiać czy to może te złe odpalanie być przyczyną złego stanu rozrusznika co wy o tym myślicie?
We wtorek jadę do mechanika który specjalizuje się w regeneracji rozruszników i alternatorów podobno jest najlepszy w naszej okolicy powiedział że podłączy jakiś tester i sprawdzi a ten sposób czy to wina rozrusznika ciekaw jestem co to za tester i na jakiej zasadzie on działa
byłem sprawdziłem ten rozrusznik wyszło że jest sprawny więc poszukiwań ciąg dalszy w przewodzie paliwowym cały czas z paliwem idzie mi powietrze i teraz nie wiem czy gdzieś jest nie szczelność czy jak założę ten zaworek jedno kierunkowy czy mi on pomoże czy nie.... spec od rozruszników powiedział abym najpierw usunął te bąbelki powietrza a następnie sprawdził czy mechanik przy wymianie rozrządu nie machnął się przy ustawianiu... teraz mam do was pytanie czy montować ten zaworek jeśli tak to jaki bo widziałem na alledrogo że są w różnych rozmiarach o ile mnie pamięć nie myli to 8,10 i 12 mm a drugie moje pytanie jakie objawy są przy kijowym ustawieniu rozrządu i czy zna ktoś jakiegoś dobrego mechaniora w okolicy Bogatyni...
Komentarz