Dym spod osłony

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • rafalszwede
    Classic
    • 2016
    • 13
    • Octavia II (1Z3)
    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

    Dym spod osłony

    ja używałem brunoxa sporo w poprzednim aucie
    i jak piszecie (ale to tez producent dał dupy bo nie pisze że należy b.dobrze zeszlifować rdzę tylko że nakładać można 'na rdzę') i z tąd problemy
    pierwsza próba - rdza wyszła po roku
    ponowne szlifowanie ale już przyłożyłem się do tego
    3 warstwy jedna po drugiej - 24h schnięcia (latem) drugiego dnia znów dałem 2 warstwy i malowałem z tydzien później jak miałem czas
    auto już dawno nie moje ale zostało w rodzinie i do dziś (4 lata) śladu rdzy w tych miejscach niema !
  • wujek4
    Classic
    • 2013
    • 2

    #2
    Dym spod osłony

    Witam serdecznie. Proszę o jakąś poradę co to może być za usterka ponieważ nie mam żadnego zaprzyjaźnionego mechanika, a nie chce żeby mnie niepotrzebnie wykasowali. Może ktoś z forumowiczów miał podobną sytuacje.

    Dziś w południe, (temp. ok 0'C) chciałem odpalić auto. Stał prawie tydzień bezczynnie pod chmurką, przyznam się, że rezerwa już alarmowała, choć wskazówka jeszcze się sporo dźwigała. No i rozpoczynam rozruch ostatnio już parę razy długo kręcił (w takich przypadkach resetował mi też zegary), ale usprawiedliwiałem sobie to starym akumulatorem. Przy około 5 bezskutecznym obrocie spod maski siwy dym. No to prąd stop i pod maskę. Dym spod osłony, ale zanim odkopałem sprzęt to dym już opadł. Jednak udało nam się określić skąd się wydostaje - załączam fotkę. Ponowne rozruchy nie przynoszą efektu, a dym lekko się tli ze wskazanego miejsca. Co ciekawe prąd w momencie rozruchu wariuje, bo centralny się otwiera i zegary się zerują. Zapach był dość specyficzny choć nie były to spaliny. Pozdrawiam i proszę o jakieś rady. W zasadzie to każda podpowiedz mile widziana, bo moja wiedza bardzo nikła, nawet nie wiem co jest pod tym korkiem. Jakub

    Octavia 1.6 74Kw 101KM 1998 Benzyna. Paski klinowe ok, rozrząd cały zrobiony rok temu.
    Załączone pliki

    Komentarz

    • Marian 2
      L&K
      • 2007
      • 1086
      • Octavia I combi (1U5)
      • AQY 2.0 MPI 115 KM

      #3
      Rozrusznik, połaczenia przewodów do rozrusznika, sam przewód, lub żle łączy masa. Ciepło przy dużym prądzie zawsze wydziela w miejscach o nawet nie znacznie większej rezystancji, a dym sobie idzie do góry.

      Komentarz

      • pablo_doctor
        Elegance
        S_OCP Member
        • 2007
        • 791

        #4
        nie dbasz o auto sorki za OT ale nie moglem sie powstrzymac.
        pablo_doctor

        Rozdawajmy sobie punkty za rzeczowe informacje

        CB-RADIO MIDLAND 220 modyfikowany - /15W Roger Beep / , odwiercona antena na środku dachu - obecnie LEMM 160

        http://picasaweb.google.com/pablo.doctor.OCP www.zuart.pl

        Komentarz

        • slawoj78
          Ambiente
          • 2012
          • 102
          • Octavia II combi (1Z5)
          • BSE 1.6 MPI 102 KM

          #5
          Pod tym korkiem znajduje się bodajże zawór bezpieczeństwa , żeby za duże podciśnienie nie uszkodziło kolektora. Co do dymu... , chyba jakaś nie szczelność..., na uszczelkach kolektora może..., albo na uszczelce pod głowicą.
          Był: Nissan Almera, 2001 rok
          VW Passat, 1999 rok
          BMW 318 iT, 2000 rok
          Jest: Skoda Octavia, 2009 rok

          Komentarz

          Pracuję...