Urwana gruszka turbo

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Kfatraciq
    Classic
    • 2016
    • 2

    Urwana gruszka turbo

    Jako, że nadarzyła się okazja do zmiany na O2FL to chciałbym sprzedać swoją Octavię.

    Rok 2004, silnik 1.6 102 KM, przebieg niecałe 144 tysiące, jestem drugim właścicielem.
    Przegląd na 117tkm był robiony w ASO coprawda Hondy (rozrząd, termostat, heble tył, siłowniki klapy)
    130tkm były zrobione heble przednie (Jurid) z olejem u mnie w firmie
    138tkm był robiony w Porsche Ruda Śląska (płyn hamulcowy, olej w skrzyni, olej silnikowy z płukanką Liquy Molly, czujnik ciśnienia we wspomaganiu).
    Na chwilę obecną jednie zaczyna najprawdopodobniej łożysko lub przegub chrumkać w przednim lewym kole, ale ani Emida w Rudzie Śląskiej ani znajomy mechanik nic na podnośniku nie znaleźli.

    Z wyposażenia to:

    Climatronic
    Tempomat i radio sterowane w kierownicy, skórzanej
    Grzane siedzenia przód
    Podłokietnik
    Czujnik parkowania z wyświetlaczem
    8 głośników, radio CD fabryczne plus wyjmaki jakby ktoś chciał włożyć MP3
    4 poduszki
    4 szyby elektryczne
    MAXI DOT
    Alufelgi Rider z oponami Dunlop Fastrespons, 2 sezony ujechane
    Pełne koła zimowe z deklami oryginał na oponach Dębica Frigo 2, 2 sezony ujechane
    Szyby SUNSET
    Relingi
    Dołożone oświetlenie nóg zielone
    Na lato dywaniki materiałowe, na zimę gumowe obydwa komplety oryginalne Skoda
    i jeszcze parę pierdół pewnie by się znalazło. Auto oczywiście nie jest nowe, ale jest czyste i zadbane na tyle na ile potrafię. Zdjęcia są w temacie o aucie:












    Cena 17000 zł coś zawsze do negocjacji, auto ma roczną Austriacką i Słowcką winietę także te koszta odchodzą przy powrocie do domu. Pomagam załatwić formalności tutaj na miejscu żeby wrócić tym autem do Polski - blachy i ubezpieczenie. Auto stoi w Berchtesgaden 83471, Niemcy.
  • kal_04
    Classic
    • 2013
    • 16

    #2
    Urwana gruszka turbo

    Witam!

    Dziś wymieniałem rozrząd i okazało się, że grucha od turbo była w takim super stanie, że się rozleciała. Ściągnąłem ją, żeby nic nie dzwoniło, ale okazało się iż odcina powyżej 2tyś obrotów i do tego słychać tak jakby świst powietrza.

    Problem polega na tym, że jutro z samego rana muszę wyjechać w trasę (około 400km)
    czy mogę z takim wadliwym turbo pojechać czy lepiej kombinować i rano wymieniać... jestem z wawy ;-) Coś mi się obiło o uszy, że jeżdżąc z czymś takim mogę sobie katalizator załatwić :-(

    Pozdrawiam i już Wam dziękuję za odpowiedzi ;-)

    Komentarz

    • tomaszwrc
      Rider
      • 2010
      • 368
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
      • CAXA 1.4 TSI 122 KM

      #3
      ja miałem walniętą gruchę i leciałem z poznania do gdańska, trochę tam i później ponownie do poz. Generalnie jakieś 800-900 km zrobiłem przez jakieś 4-5 dni. Nic się nie stało, jedynie jaki pisałeś załączał się tryb awaryjny i problem przy wyprzedzaniu był

      Komentarz

      • EMP-TURBO
        Drive
        • 2010
        • 89

        #4
        po prostu nie będzie sterowania zmienną geometrią i będzie niestety odcinało .......
        www.emp-turbo.pl
        www.facebook.com/emp-turbo

        Komentarz

        • kal_04
          Classic
          • 2013
          • 16

          #5
          Dzięki Wam za odpowiedzi - właśnie wsiadam w auto i zobaczymy co dalej będzie - mam nadzieje, że dojadę do miejsca bez kolejnych awarii ;-)

          Pozdrawiam wszystkich forumowiczów :wink:

          Komentarz

          • richi9
            Rider
            • 2011
            • 427

            #6
            przy każdym większy obciążeniu silnika będzie Ci moc odcinać.

            Komentarz

            Pracuję...