6 mc wytrzymały mi tuleje pełne w octavi jaka przyczyna?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • TommyLee
    Ambiente
    • 2006
    • 179

    6 mc wytrzymały mi tuleje pełne w octavi jaka przyczyna?

    nie mam pojęcia,nie pytałem nawet bo zbiórka jest zakończona
    a zawsze było tak,ze co scp to biletów się brało pare szt.wiecej dla pieszych!
  • rafalus
    L&K
    • 2005
    • 1140
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

    #2
    6 mc wytrzymały mi tuleje pełne w octavi jaka przyczyna?

    Do 240 tys przejeździłem na 2 kompletach tulei(oryginalne) .W czerwcu skusiłem się i założyłem pełne tuleje. Dziś przekładałem opony oglądam tuleje bo coś mi nie pasowało. Tuleje są nacięte od zewnętrznej strony(pęknięte).Mam foty. Ktoś miał taki przypadek? Jak je zmienię to napisze jakie miały oznaczenia. Zapewniano mnie ,że są długowieczne.
    Ale powiem ,że jak ktoś powie ,że jest nie wielka różnica w jeździe między pełnymi i nie pełnymi tulejami to mówi nie prawdę. Jest twardo i koniec..

    Czy któryś element zużyty zawieszenia może mieć wpływ na tuleje wahacza trwałość?
    nowy cSIMC od Aliego
    seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
    Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

    półosie seryjne przebieg 273 tyś

    Komentarz

    • JanuszSz
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 2835
      • Superb II combi (3T5)

      #3
      Miałeś jakies podróby.
      W mojej O1 trzy lata jeździłem na oryginalnych tulejach z Cupry i nowy właściciel nadal na nich jeździ.Nie wykazują póki co żadnych oznak zużycia.
      Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

      Komentarz

      • samtech84
        Elegance
        • 2008
        • 988
        • Octavia I (1U2)
        • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

        #4
        Ja też już ze 3 lata jeżdżę na pełnych Lemforderach kupionych w IC i jeszcze wszystko z nimi ok

        Komentarz

        • rafalus
          L&K
          • 2005
          • 1140
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

          #5
          Ale oglądałeś tuleje ostatnio?

          Ale oglądałeś tuleje ostatnio?
          Z tego co mechanicy mówią to zazwyczaj tulej są wymieniane jak już są całkowicie zerwane.
          A inne elementu mogą mieć wypływ na tuleje?
          Czy te rzadziej wymieniane tuleje odpowiadają w jakiś sposób za twardość ???
          nowy cSIMC od Aliego
          seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
          Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

          półosie seryjne przebieg 273 tyś

          Komentarz

          • richi9
            Rider
            • 2011
            • 427

            #6
            a ja powiem iz duża rzesza naszych mechaników albo nie lub nie chce pamiętać iż tuleje należy dokręcać gdy pojazd jest na kołach by ich nie zerwać po położeniu pojazdu na kołach
            teraz czekam na słowa krytyki pod moim adresem

            Komentarz

            • Damian-jg
              Ambiente
              • 2008
              • 229

              #7
              Zamieszczone przez rafalus
              Dziś przekładałem opony oglądam tuleje bo coś mi nie pasowało. Tuleje są nacięte od zewnętrznej strony(pęknięte).Mam foty. Ktoś miał taki przypadek? Jak je zmienię to napisze jakie miały oznaczenia. Zapewniano mnie ,że są długowieczne.
              Moje po 2 latach są już nadpęknięte i też się zastanawiam ile jeszcze wytrzymają. Do tylnej belki tez założyłem pełne lemfordera i prawa już nie istnieje. Także z tym iż są długowieczne to mit. One nie mogą pracować przy zwykłym zawieszeniu, gdyż są przystosowane do obniżonego utwardzonego gdzie koło nie ma aż tak dużego skoku. Na zwykłym zawieszeniu koło ma za duży skok a pełna guma nie ma takiej sprężystości i się łamie.
              FIAT Service

              Komentarz

              • Bartek.K
                Rider
                • 2012
                • 396

                #8
                Zamieszczone przez richi9
                a ja powiem iz duża rzesza naszych mechaników albo nie lub nie chce pamiętać iż tuleje należy dokręcać gdy pojazd jest na kołach by ich nie zerwać po położeniu pojazdu na kołach
                teraz czekam na słowa krytyki pod moim adresem
                Chyba każdy wie że takie elementy dokręca się jak jest pojazd na kołach,albo w pozycji pracy
                Nie ma rzeczy niemożliwych,są tylko trudne do wykonania.

                Komentarz

                • Maicroft
                  Moderator
                  S_OCP MemberModeratorr
                  • 2004
                  • 25757
                  • Audi

                  #9
                  Bartek.K, Uwierz, ze nie kazdy.

                  Bede mial teraz auto, w ktorym ze 30kkm zostaly zalozone pelne, to ogladne sobie dokladnie
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz

                  • german81
                    L&K
                    • 2010
                    • 1414
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                    • BZB 1.8 TSI 160 KM

                    #10
                    jak masz kiepskie amortyzatory to kazde tuleje ci pozrywa .
                    diagnostyka vag 602-614-253

                    Komentarz

                    • rafalus
                      L&K
                      • 2005
                      • 1140
                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                      #11
                      Mam Sachsy przebieg 100 tys te olejowa z przodu. Ale one sa ok. Choc mam wrazenie , ze jak jest zimno jest bardziej miekko ale to olej to jest przyczyna chyba. A moze ktos cos napisac o tych tulejach mniejszych?
                      Bo nie wiem czy je tez wymienic do kompletu na standard.Sa nowe.

                      Z tylu nigdy nic oprocz amorow nie wyminialem.
                      nowy cSIMC od Aliego
                      seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
                      Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

                      półosie seryjne przebieg 273 tyś

                      Komentarz

                      • german81
                        L&K
                        • 2010
                        • 1414
                        • Octavia II combi (1Z5)
                        • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                        • BZB 1.8 TSI 160 KM

                        #12
                        no jak masz amory olejowe to nic dziwnego ze ci tuleje popekały .
                        diagnostyka vag 602-614-253

                        Komentarz

                        • rafalus
                          L&K
                          • 2005
                          • 1140
                          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                          #13
                          a czemu dziwne ? Fabrycznie były olejowe amory i zrobiłem ponad 130 tys na tulejach, na sachsie olejowym ok 100 tys - bardziej po miescie. Chyba że przy pełnych ma to jakieś znaczenie. Poza tym mowa o tulejach naderwanych nigdy nie miałem sytuacji ,że całkiem się rozwaliły.
                          A jeszcze raz spytam te tzw tuleje mniejsze ( te ktore rzadziej wymieniamy w octavi) są różnej twardości. ?
                          nowy cSIMC od Aliego
                          seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
                          Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

                          półosie seryjne przebieg 273 tyś

                          Komentarz

                          Pracuję...