Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] Dziwna praca silnika AXR

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] Dziwna praca silnika AXR

    Mnie pasuje dowolny termin.

    1. gadula007 - piątek 17.10.2014
    2. klarusy - sobota 18.10.2014
    3. piotrex

  • #2
    [O1] Dziwna praca silnika AXR

    Cześć,

    Dziś przy okazji wymiany termostatu to i owo jeszcze posprawdzałem w samochodzie, zaniepokoił mnie dziwny dźwięk wydobywający się spod pokrywy zaworów, załączam dwa filmiki i logi z 013 i 023. Na zagrzanym silniku auto też jakby tak dziwnie chodziło, jakby jakąś nieszczelność miał (bieg jałowy) - chociaż to może złudzenie bo stało w garażu. Nadmienię, że auto jeździ normalnie, pali normalnie itd tylko to klepanie pod pokrywą jakby z drugiego PD... Dzięki za opinie w temacie!

    Zimy silnik:

    [youtube] [/youtube]

    Temp Robocza:

    [youtube] [/youtube]

    Tak schodzi z obrotów na zimnym po przegazowaniu do 1500-1700 obr:

    [youtube] [/youtube]

    Log (10 - 013)
    Log (11 - 023)
    VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
    Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

    Komentarz


    • #3
      Jaki przebieg auta? Może to być koniec któreś szklanki...
      NFPNorth-West
      2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
      WARSZTAT www.dsize.pl
      ->
      CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
      spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

      Komentarz


      • #4
        180kkm ori, jeździło na LL :?
        VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
        Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

        Komentarz


        • #5
          No to raczej masz odpowiedź.
          NFPNorth-West
          2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
          WARSZTAT www.dsize.pl
          ->
          CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
          spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

          Komentarz


          • #6
            DGW, pójdzie rozrząd to i pokrywa w górę i kontrola wałka i szklanek.
            VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
            Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

            Komentarz


            • #7
              Mam ten sam silnik AXR i nie mogę nigdzie znaleść jakiegoś zdjęcia gdzie jest termostat. Może jakaś mała podpowiedź lub ktoś wklei zdjęcie? Pod alternatorem?

              Komentarz


              • #8
                alxxx, u nas był podobny dźwięk w oII, tak jak pisze DGW, w naszym przypadku, szklanka przedziurawiona na wylot. Wałek też został wymieniony.
                ]"]ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs
                mkII 20VT (600h worked)
                Roooooomster

                Komentarz


                • #9
                  Majcheer, przyjedź - wymienimy Nie no.. masz tak za akumulatorem podciśnienia. leć sobie po dolnym wężu od chłodnicy i trafisz.

                  blind_walker, nie pocieszyłeś :?
                  VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                  Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                  Komentarz


                  • #10
                    Szklanki i wałek do kontroli... masz wprawne ucho i powinienes sie cieszyc ze dosc wczesnie zareagowałes.
                    Niestety ta usterka nie jest widoczna w logach. Choc BiP wyglada na podwyzszony.
                    Przemek
                    DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                    A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                    80 B3 Limo 1.6 TD SB

                    Komentarz


                    • #11
                      alxxx, na jakim oleju jeździłeś? Od samego początku na jednym?

                      Zamieszczone przez alxxx
                      blind_walker, nie pocieszyłeś :?
                      Wałek wyglądał tak, trzecia krzywka od lewej:
                      ]"]ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs
                      mkII 20VT (600h worked)
                      Roooooomster

                      Komentarz


                      • #12
                        blind_walker, auto jeździło na LL cały czas.

                        Zamieszczone przez przemik
                        masz wprawne ucho i powinienes sie cieszyc ze dosc wczesnie zareagowałes.
                        a niektórzy to nazywają przewrażliwieniem :twisted:

                        Zobaczymy co będzie jak pokrywa pójdzie w górę, mam nadzieję że wałek będzie ok. Przy okazji się zastanawiam czy pompek miejscami nie zmienić, ale to znowu uszczelki nowe trzeba?
                        VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                        Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez alxxx
                          auto jeździło na LL cały czas.
                          To przy okazji zrób płukankę i lej już normalny olej.
                          mkII 20VT (600h worked)
                          Roooooomster

                          Komentarz


                          • #14
                            blind_walker, Sam LL to nie problem.. tylko co ile się go zmienia to jest problem, jakby go każdy zmieniał co max 15tyś to by autka latały.
                            VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                            Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                            Komentarz


                            • #15
                              alxxx, z tym "lej już normalny olej" chodziło mi właśnie, żebyś zmieniał co 10-15kkm.
                              mkII 20VT (600h worked)
                              Roooooomster

                              Komentarz


                              • #16
                                blind_walker, ja zmieniem a octavia z AXR niedawno kupiona
                                VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                                Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                                Komentarz


                                • #17
                                  Dzięki za wcześniejszą odpowiedź. Pytanie przy okazji: po lekkim dodaniu lub puszczeniu gazu slychać lekkie cyknięcia raczej cztery. Nie jest to dwumas bez sprzęgla tak samo. Mechanik mówił ,że to normalne dla pd,że niby odcina paliwo.Też tak macie? Normalnie przy pracy silnika nic nie slychać

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Majcheer, zrób komplet logów to coś Ci się rozjaśni jak motor chodzi
                                    VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                                    Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      No więc bylem dzis u kolegi ktory sie na tym zna i zajmuje. Pompki silnik i turbo wszystko ok. Diagnoza... dwumas... i zabolalo

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Zamieszczone przez Majcheer
                                        dwumas... i zabolalo
                                        bo się wstawia 1-mase i nie boli :diabelski_usmiech
                                        Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                                        @ by Tune-up Gdańsk
                                        TDI VP++ i jeszcze rośnie
                                        Antek

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Wracając do tematu, niespodziewanka... Szklanki i wałek pod pokrywą jak z fabryki :shock: Więc co się tłucze?
                                          VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                                          Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            A jak kółko na wałku rozrządu? One też czasem lubią wydawać nieprzyjemne dźwięki.

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Kółko w najlepszym porządku k sprawa zostanie zawieszona chyba..
                                              VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                                              Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Jezdzij. Przy okazji sprawdz puche filtra powietrza ... czy tam wszystko szczelne i dobrze się trzyma.
                                                Przemek
                                                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  przemik, podpis pod nickiem masz elegancki k

                                                  Zamieszczone przez przemik
                                                  Jezdzij. Przy okazji sprawdz puche filtra powietrza ... czy tam wszystko szczelne i dobrze się trzyma.
                                                  obudowa filtra jest ok. Pisałeś wcześniej o Bipach.. no nie są małe, ale jakoś na Bipy to patrzę z przymróżeniem oka.. nieraz wysokie a silnik chodzi super, nieraz niskie a silnik szrot. Już bardziej coś korekcje mówią... ale każde auto to osobny przypadek i nawet głupi kąt synchronizacji to też co auto to inne ustawienie..
                                                  VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                                                  Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X