Na gwarancji nie przejdzie, trzeba przygotowac sie na wymiane 2 amortyzatorow.
Zmiana silnika w z 1.9tdi 90km na 1.9tdi arl 150km
Zwiń
X
-
Zmiana silnika w z 1.9tdi 90km na 1.9tdi arl 150km
Witam!
Jak w temacie. Posiadam 90 konną O1 1.9 tdi, jednak planuję w najbliższym czasie swap na 1.9 tdi (ARL) 150 kucy. Ktoś ktoś może to już za sobą?
Jako taką listę przygotowawczą zrobiłem, jednak nie chcę się niczym zaskoczyć. Moglibyście napisać co tam trzeba pozmieniać?
Pozdrawiam!
PS. Wybaczcie za brak przywitania w odpowiednim temacie, jednak postanowiłem to odłożyć na trochę dalszy termin... Tzn. chciałbym przywitać się z większą stajnią w profilu
-
-
masz tak zniszczony silnik ze chcesz robić koniecznie swapa ja na twoim miejscu wolałbym wymienic podzespoły silnika takie jak turbo,wtryski ,ic , ,pompe ,zrobić program i sprzegło i nie kompinować ze swapem ,duzo mocnych alh jeżdzi i nawet dają
rade
sporo róznych tematów jest o alh tak wiec dobrze to przemyśl
Komentarz
-
-
Dziękuję za odpowiedź, jednak wymiana silnika jest już pewna Stary już mocno wyekspoloatowany, nowy w dobrym stanie i okazyjnej cenie. Wszystko załatwione, zostaje tylko kwestia samego przeszczepu i głównie na pomocy w tym temacie mi zależy
Panowie, no na prawdę nikt z całej obecnej tu ekipy się w to nie bawił?
Będę na prawdę bardzo wdzięczny za pomoc!
Komentarz
-
-
Duracell, zapytaj kolegę ROBAL_26 . robił swapa z ATD na ARL. bardzo dobrze, że robisz zmianę motorowni, bo ALH to padaka jakich mało :evil: . poza tym silniki VP mają potencjał do ok. 200KM, PD o jakieś 50KM więcej. jak masz "dawcę organów" w całości, to nie zapomnij o hamplach, bo tego potwora trzeba będzie jakoś zatrzymać, a ALH ma słabiutkie spowalniacze :wink: w związku z tym że to nadal będzie diesel, to unikniesz sporo kłopotów z kablami, licznikami itd. powodzenia w modzeniuBlack Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
jak mnie tak wywołują to sam napiszę , Duracell, robiłem swap tylko u mnie on był dużo prostrzy jak u ciebie bo ja miałem PD-ka i kupa elementów pasowała , i pod względem elektryczny i napędowym , zapewne masz skrzynię u siebie 5 biegową a ARL posiada 6biegową , 2mass nie pozwoli założyć ci obecnej skrzyni , co do dolotu to ori IC zimą to będzie jak cie mogę ale latem nie wytrzyma i będzie kich , także to również do przemyślenia ,dobrze by było abyś miał jak pisze Tony065, kompletnego dawcę że przekładasz wszystko co pod maską i sio ale zapewne tak nie będzie
gdyby coś to pisz może coś będę w stanie pomóc .ok
[ Dodano: Czw 19 Gru, 13 06:43 ]
a i z heblami pomyśl bo seryjne to będzie kicha jak coś to masz w podpisie link , zajrzyj .Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Dokładnie hamulce też trzeba wymienić.Bo w ALH to słabiutkie są.A co do swapa to wydaje mi sie że te rzeczy są potrzebne na pewno:
- kompletny silnik z skrzynią ARL
- wybierak 6 z linkami,
- gałka zmiany biegów 6 bieg
- orurowanie do IC, chłodnic, klimy,
- wiązka elektryczna silnika + komputer ARL,
- zegary
- wydech ARL
- pompę paliwa,
Czy półosie będą pasować seryjne z ALH?
Jak czegoś zapomniałem to proszę mnie poprawić i dopisać.Sprzedam http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=5167784
dla OCP rabacik
Komentarz
-
-
bosss19, półosie lepiej od ARLa , a wydech nie koniecznie , u mnie pasował bez problemu czyli u Duracell, powinien również chyba że ma przykręcany do turbiny jak w SDI na prostokątną flansze .
[ Dodano: Czw 19 Gru, 13 17:38 ]
licznik również stary powinien pasować.Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Tak właśnie myślałem że trzeba bedzię od ARL założyć.Co do wydechu to chyba trzeba założyć od ARL bo wydaje mi się że jest przykręcony tak jak w SDI.Przynajmniej ja kiedyś tak miałem w ALH.Sprzedam http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=5167784
dla OCP rabacik
Komentarz
-
-
nie to żebym się czepiał słówek ale w SDI nie ma turbiny ;] chodziło Wam pewnie o AGR. co do wydechu to będzie pasował na 100% mam turbo ARL w ALH i wszystko p&p. Półosie też na pewno trzeba zmienić bo w skrzyni 6b są inne chyba że zostawiasz skrzynię 5b to nie..."urodzilem się z kierownicą w dłoni i ołowianą stopą" ;]
176Km 343Nm
hamulce 312mm przód i 256mm tył
Komentarz
-
-
dzony, dzięki za poprawienie , co do skrzyni to tak jak pisałem wyżej nie pozwoli 2mass z ARLa na włożenie 5b a szkoda wymieniać mocniejszego 2massa na słabszego ze względu na skrzynię .Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
Komentarz