[O1]Przeładowanie turbiny

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • thomaskce
    Classic
    • 2013
    • 2

    [O1]Przeładowanie turbiny

    po to, żeby zobaczyć fajną napier....nkę.
  • oleej
    Classic
    • 2011
    • 7

    #2
    [O1]Przeładowanie turbiny

    Witam, chciałem się przywitać bo jestem nowy i opisać wam mój problem. Mam octavie 1.9TDI 110KM silnik ASV. Problem polega na tym, że podczas wyprzedzania odcięło mi turbo i zapaliła się żółta kontrolka silnika, po ponownym uruchomieniu problem znika ale kontrolka zostaje i pozniej znowu 130 i odcina turbo. Przesknowałem auto VAGiem i wyszedł mi błąd 17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji. Postanowiłem zrobić logi dynamiczne i statyczne. Podczas robienia logów chciałem spróbować rozpędzić auto aby sprawdzić czy dalej mi wywali błąd o dziwo rozpędziłem się do 140 pozniej 150 i dopiero oddcięło moc ale nie pojawia się już żółta kontrolka. Poszedłem za radmi na forum i zamieniłem miejscami zawor n75 i n18 blizniaczo podobne i sprobowalem jescze raz i dalej to samo przy ok 150 odcina moc. Prosił bym o pomoc autko dopiero co kupione i chciał bym mieć pełną frajdę z jazdy. Pytanko mam czy może ktoś jest z województwa Podkarpackiego z okolic Sanoka kto mógł by mi pomóc, bo to co zrobiłem jet chyba max moich możliwośći.

    Podaje logi przed zamiana zaworu n75 z n18.
    http://vaglog.rtnet.pl/oleej_157399.html - Dynamiczne
    http://vaglog.rtnet.pl/oleej_157400.html - Statyczne
    http://vaglog.rtnet.pl/oleej_157401.html - Statyczne
    http://vaglog.rtnet.pl/oleej_157402.html - Statyczne

    Komentarz

    • K_Popiel
      Rider
      • 2010
      • 608

      #3
      W pierwszym logu widać że geometria w turbinie nie radzi sobie ze zbiciem ciśnienia, wysterowanie zaworku sterującego turbiną w okolicach 94 % mówi że układ walczy ale nie daje rady, najprawdopodobniej zapieczona geometria, sprężarka raczej do czyszczenia.
      // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
      ------------------------------------------------------

      Komentarz

      • aniol
        RS
        • 2012
        • 5228
        • Octavia I combi (1U5)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

        #4
        oleej, Dwa tygodnie temu miałem 100% taką samą sytuacje,i ten sam błąd wyskakiwał plus ta kontrolka.Już mam zrobione a była do czyszczenia geometria łopatek turbiny.Dał nowe uszczelki i sprawdził czy wtryski nie leją.450zł.mnie to kosztowało.
        http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
        Pozdrawiam ANIOL

        Komentarz

        • oleej
          Classic
          • 2011
          • 7

          #5
          znacie kogoś w okolicach Sanoka, Rzeszowa kto by to mi zrobił dobrze i w miare tanio ?

          [ Dodano: Sob 25 Sty, 14 20:34 ]
          Dziś odebrałem auto od mechanika który mi wyczyścił turbo, mówił że nie było bardzo brudne i że sztanga ruszała się dobrze. Mam nadzieje że to było to ale nie mam puki co jak sprawdzić bo śnigu dużo napadało. Mam pytanie czy reszta parametrów zawartych w logach jest ok ?

          Komentarz

          Pracuję...