Trzeba zrobić logi dynamiczne. Tak czy inaczej samo czyszczenie może nie wystarczyć, turbina do wymiany albo do regeneracji, ale szukaj profesjonalistów z wyważarką a nie z młotkiem i dłutem.
Problem z odpaleniem
Zwiń
X
-
Problem z odpaleniem
Witam, mam następujący problem: podczas uruchamiania silnika zapala się ikona podrzewania świec ale zaraz tuż jej po zgaśnięciu nie słychać charakterystycznego "PYK" oznaczającego że zakończył się proces podgrzewania wcześniej samochód zaraz po tym dźwięku zapalał teraz muszę "piłować" kilka razy żeby odpalił co może być przyczyną; nadmienię tylko że problem pojawił się dopiero teraz przy sporych mrozach pozdrawiam
Skoda Octavia 1 1997, 1.9 TDI
-
-
benolinho, a szukajki kolega użył? Możliwe przyczyny, że diesel słabo pali:
1. Aku na wykończeniu
2. Świece na wykończeniu
3. Rozrusznik na wykończeniu
4. Walnięty bezpiecznik świec
5. Walnięty przekaźnik świec
6. Walnięty czujnik temperatury płynu chłodzącego.
7. Zły kąt wtrysku
Myślę, że nie muszę wyjaśniać jak sprawdzić poszczególne punkty.
[ Dodano: Pią 24 Sty, 14 23:31 ]
Komentarz
-
-
i ja się podepnę pod temat, motorownia ALH, po nocnym postoju przy obecnych temperaturach trzeba pokręcić jakieś 5s aby odpalił i z początku chodzi trochę kulawo...
sprawdzony czujnik temp- jest ok,
kąt wtrysku był 48, przestawiony na 54 i efektu poprawy brak - wiem że powinien być w granicach 51, ale weź to ustaw
sprawdzone logi, czysto, dawka rozruchowa zmieniana z podstawowej na różne kombinacje i efektu brak
kąt w grupie 4 też zmieniany - efektu brak
grzanie świec - bez wpływu na jednokrotne czy dwukrotne grzanie - ustawione na 7s
świece wymienione 2 lata temu więc uważam że są ok
auto jak odpali to bez problemu odpala za każdym razem...
jest pęcherzyk powietrza w przewodzi z filtra do pompki, wielkości 1,5cm....może mieć wpływ na odpalanie
co jeszcze ogarniać? grzebać przy ustawieniu kąta czy uzbroić się w cierpliwość?
chyba że ktoś może podać wartości adaptacji w grupach od 1 do 5 oraz w grupie 12 ? orginał to 32768?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez benolinhoakumulator odpada prawie nówka- pół roku, kątami wtrysku się nie bawiłem ale co do reszty ma ktoś schemat przekaźników i który odpowiada za te świece żarowe i dzięki za dotychczasową odpowiedź// Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
------------------------------------------------------
Komentarz
-
-
benolinho, świece wymieniaj na zimnym, nie są one dokręcany dużym momentem więc powinno pójść lekko, dla pewności zlałbym przed wymianą świece jakimś penetratorem...
u ciebie wytrzymały 6 lat a u mnie 9 lat i wymieniałem je nie dla tego że nie grzały - bo grzały wszystkie tak jak powinny ale z racji wieku i przebiegu czas był już na nie - a nie lubię kiedy pewnego pięknego ranka nie mogę odpalić samochodu
Komentarz
-
-
a sprawdzałeś czy nie ma bąbelków powietrza w tym przeźroczystym wężyku przy filtrze paliwa ??? ja kupiłem nowy akumulator, wymieniłem nowe świece(okazało się że jedna była spalona więc się należało tak czy tak) w następnym tygodniu jadę żeby wymienił szczotki rozrusznika, ale wczoraj zapaliłem auto (niech się grzeje a ja dolewałem płyn do spryskiwacza) i się okazało że z paliwem idą bąbelki powietrza - w czasie jazdy nie było czuć że coś jest nie tak - i dzisiaj z ciekawości poszedłem zobaczyć i okazało się że jest w wężyku bąbel powietrza więc ukłąd się zapowietrza no to jazda to mechanika i stwierdził że do wymiany jest ten plastik co jest na filtrze paliwa, w grudniu był wymieniany filtr paliwa więc mógł się uszkodzić
i mam pytanie jak ten plastik się nazywa chyba jakiś zaworek z tego co mówił mechanik, ale chcę znac "fachową: nazwę tej części
Komentarz
-
-
krzychuuu80, Takie bąbelki w przewodzie są w wielu autach i nie ma problemu z odpaleniem samochodu. To co Ty chcesz wymienić to jest zawór zwrotny i ma numer oryginału 1J0127247A. Ale może warto zmienić same oringi - 1J0198247?VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Komentarz
-
Komentarz