[O1] Nie odpala - Stacyjka?

Zwiń
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • andrzejm89
    Classic
    • 2013
    • 37

Mam nadzieje ze teraz jakis @#$$%%^^ nie usunie po kilku godzinach mojego ogłoszenia. Pozdrawiam serdecznie.

Czemu tamto ogloszenie wylecialo ?? Mialo link i mialo cene.

To obecne to bym mu wywalil, bo jak ma focha to czemu tu jeszcze chce sie oglaszac.
    SKODA OCTAVIA KOMBI 1.9 TDI 90 KM (2001)
  • andrewkar
    Classic
    • 2011
    • 10

Witam!

Panowie zwracam się o pomoc do was bo sam nie ogarniam, po za tym nie mam doświadczenia.

Oto jak przedstawia się sytuacja.

Kilka dni temu podczas przekręcania kluczyka w stacyjce zaczęło pojawiać się dziwne "trzaskanie" lub cykanie? Kontrolki jakby przygasały i migały. Ale odpalał (kontrolka świec też zapalała się).

W kolejnym dniu było gorzej, bo kontrolka podgrzewania świec nie chciała się już zapalić za pierwszym razem, i trzeba było najpierw spróbować odpalić, cofnąć kluczyk do tyłu i wtedy za drugim razem odpalił (trzaski migania kontrolek tak jak wcześniej).

Przy okazji, podczas przekręcania kluczyka pojawił jakby większy opór.

W końcu nadszedł dzień sądu. Auto nie chciało odpalić. Akumulator też dostał po tyłku chyba, od tego odpalania na dwa razy i lekkiego "piłowania". Tak więc tego dnia po prostu aku padł i już nie miał siły zakręcić.

Podjechała pomoc z ubezpieczalni, gość przyniósł aku i od niego udało się odpalić a kontrolka świec podczas tego zabiegu nie zapaliła się.

Tak więc pędem do domu (bo za późno było na mechanika), pomyślałem że podładuje aku i jak uda mi się odpalić to podjadę do mechanika/elektryka i mi to zrobi.

Aku podładowałem, kręci teraz tak jak powinien, trzasków i cyków już nie ma, ale też nie chce odpalić. Po przekręceniu kluczyka wszystkie kontrolki zapalają się ale nie pali się ta od grzania świec.