Witam
Trafia mi się Octavka II z tym że silnikiem.
Moje pytanie brzmi czym się różnią ( bo zapewne czym się różnią) poszczególne silniki z oznaczeniami BGU, BSE, BSF, CCS ? Mowa oczywiście o 1.6 MPI 102KM.
Jak się przedstawia sytuacja o skrzynie biegów czy padają jak w Audi A3 (gdzie była wada fabryczna poprzez ścinające się nity na kole atakującym) ? Czy skrzynie nie padają w tym aucie ?
I główne pytanie olej, czy te silniki lubią podbierać olej, typu 1L/1000 km gdzie to była norma producenta Audi.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.
Trafia mi się Octavka II z tym że silnikiem.
Moje pytanie brzmi czym się różnią ( bo zapewne czym się różnią) poszczególne silniki z oznaczeniami BGU, BSE, BSF, CCS ? Mowa oczywiście o 1.6 MPI 102KM.
Jak się przedstawia sytuacja o skrzynie biegów czy padają jak w Audi A3 (gdzie była wada fabryczna poprzez ścinające się nity na kole atakującym) ? Czy skrzynie nie padają w tym aucie ?
I główne pytanie olej, czy te silniki lubią podbierać olej, typu 1L/1000 km gdzie to była norma producenta Audi.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.
Komentarz