[O1] Spalanie stukowe?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • janczyand
    Classic
    • 2012
    • 10

    [O1] Spalanie stukowe?

    Zamieszczone przez ruwado
    No właśnie - tak jak na początku tematu. To, że u nas jest kredyt (nieważne jaki) na 8 %, to fakt, ale złotówkowy. W EURO jest niższy, a więc różnica wcale nie jest taka duża.
    Ale my mamy jeszcze ryzyko kursowe... A to (jak pokazuje sytuacja kredytobiorców Frankowych) stwarza duże ryzyko wzrostu wartości kapitału (i w konsekwencji odsetek) kredytu wyrażonego w PLN...
  • emikal10
    Ambiente
    • 2010
    • 105

    #2
    [O1] Spalanie stukowe?

    Witam,

    Silnik nierówno chodzi, szarpie przy przyśpieszaniu, brakuje mu mocy, zapala dobrze, zarówno na zimno jak i na ciepło, objawy występują i na gazie i na benzynie (usterka układu paliwowego odpada). Na początku było tak, że parenaście km w/w objawy, a potem wracało do normy i paredziesiąt km silnik chodził jak nówka, równo i bez problemów. Tak się zdarzyło kilkanaście razy, w czasie jazdy nagle dostawał kopa. Teraz już tylko "złe" objawy. Zacząłem od wymiany świec, ale nie pomogło, cewki sprawdziłem (w tym silniku każda osobna, podmieniłem każdą - bez efektów).

    Teraz moje podejrzenia pada na czujnik spalania stukowego. Podobno są 2 w tym silniku. Jak myślicie, dobrze kombinuję? Aha, gdzie szukać tego czujnika/czujników?


    Denken ist schwer, deshalb urteilen die meisten.

    Komentarz

    • cincin81
      Classic
      • 2013
      • 28

      #3
      N75 przeczyść-to apropo szarpania i falowego braku mocy.Może pomoże.Co do nierównej pracy to Ci nie podpowiem.
      Marcin

      Komentarz

      • emikal10
        Ambiente
        • 2010
        • 105

        #4
        Dzięki za odpowiedź, ale brak mocy nie jest falowy, a w każdym zakresie obrotów. Może ktoś z kolegów ze Śląska ma dziś ochote na wycieczkę do centrum Zabrza, żeby poratować diagnozą VAG, bo niestety nie posiadam kabla?

        [ Dodano: Pon 10 Lut, 14 21:37 ]
        Problem rozwiązany. Moduł zapłonu walnięty, dlatego silnik chodził na 3 gary. Pierwsza cewka zapłonowa, nie dostawała sygnału.


        Denken ist schwer, deshalb urteilen die meisten.

        Komentarz

        Pracuję...