Turbina.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • dar3k120
    Classic
    • 2017
    • 0
    • Octavia I (1U2)
    • AEE 1.6 MPI 75 KM

    Turbina.

    damian1975, nie wiem nie znam się jutro Panie juuuuuuutro...
    W sumie nie wiem co będzie i kiedy..
    BTW będziesz jutro w Borowej? Może mi się uda....to pogadamy.
  • dar3k120
    Classic
    • 2014
    • 1

    #2
    Turbina.

    Witam.
    Na wstepie pisze ze jestem nowy na forum i jestem zielony.

    Te temat byl zapewne poruszany juz kilka razy czytalem rozne fora ale nie moge odnalesc problemu.
    Wiec opisze swoj problem.

    Mianowicie moja skoda octavia 1.9 tdi 2004 r, 255km przejechane.

    Otoz mam problem z doladowaniem turbiny, wlacza sie tryb awaryjny na 4 biegu przy okolo 3,2-3,3 tyss.obrotow.
    Po ponownym odpaleniu problem znika.

    W domu mam dwie skody octavie wiec mam mozliwosc przelozenia czesci.
    Przekladalem juz praktycznie wszystko.
    -zawor N75
    -czujke od intercoolera oraz sam intercooler
    -przewody podcisnienia
    -przepływke
    -zawor egr


    VAG pokazal blad doladowania nie pamietam dokladnie jaki, mam turbine po regeneracji ktora przelozylem jednak problem nie ustepywal odeslalem ja na gwarancje i odeslali mi ja spowrotem piszac ze turbina jest w porzadku tylko byl w niej duza ilosc spalin, wiec przelozylem stara ktora wyczyscilem ze spalin. Problem minol jednak nie na dlugo bo po okolo miesiacu maksymalnie dwoch problem wrocil.

    Skoda po odstaniu np nocy przy odpaleniu dosc mocno kopci, teraz tez w miare da sie to odczuc.

    Za bledy i brak skladni przepraszam, pisze w pospiechu.
    Prosze o pomoc.

    Komentarz

    • rOBERTO795
      RS
      • 2009
      • 3465
      • Octavia III (5E3)
      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

      #3
      zrób diagnostyke.
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz

      • rafalis222
        Ambiente
        • 2009
        • 160

        #4
        Bez diagnostyki nie da rady ,ale stawiam na turbinę bądż mieszek ,przewody ciśnieniowe no wszystko po kolei . Też czyścili mi turbinkę i po 3 miesiącach było to samo 3 tyś obrotów i tryb awaryjny i tak w kółko oddałem do innego warsztatu i do dzisiaj mam spokój ,zacinały sie łopatki czyli kierownice i wystarczyło ,że tylko drgnęły gdzies przy wkręcaniu na obroty i komp od razu wychwytywał błąd. Wymieniałem tez mieszek objawy takie same . Musisz wszytko sprawdzić albo zmienic warsztat.

        Komentarz

        • przemik
          RS
          • 2012
          • 1610

          #5
          Drobna uwaga... autor tematu nie ma "lopatek" w sprezarce.
          Co nie zmienia faktu ze powinien wykonac diagnostyke.
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz

          • samtech84
            Elegance
            • 2008
            • 988
            • Octavia I (1U2)
            • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

            #6
            Obstawiałbym jednak, że nie jest to AGR a ALH, ASV

            Komentarz

            • Michał019
              Rider
              • 2013
              • 298

              #7
              AGR był do 2000 roku, potem ALH...
              Moja Skoda

              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...light=#1122737

              Komentarz

              • przemik
                RS
                • 2012
                • 1610

                #8
                Silnik AGR w Skodzie Octavii byl montowany od 10.1996 do 03.2010
                Przemek
                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                Komentarz

                • PieTrzaK
                  L&K
                  • 2009
                  • 1323
                  • Octavia I (1U2)
                  • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                  #9
                  A nie 2001?

                  Komentarz

                  • rafalis222
                    Ambiente
                    • 2009
                    • 160

                    #10
                    Nie zauważyłem przepraszam ,ale objawy jak przy turbinie ze zmienną geometrią. Czyli najpierw diagnostyka .

                    Komentarz

                    • mobi65
                      Rider
                      • 2009
                      • 291

                      #11
                      mi tez tu cos nie pasuje czy to napewno jest silnik agr , kolego mam pytanie na ile srob masz montowana rure wydechowa przy turbo jesli na 3 to turbo ze zmienna geometria jesli na 4 to bez zmiennej geometrii

                      Komentarz

                      • wesol
                        Rider
                        • 2008
                        • 689

                        #12
                        z tego co wiem to do 2006 roku montowali AGR.
                        G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP

                        Komentarz

                        • samtech84
                          Elegance
                          • 2008
                          • 988
                          • Octavia I (1U2)
                          • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

                          #13
                          Niedawno robiłem rozeznanie i oficjalnie dowiedziałem się takiego czegoś:

                          W europie:
                          AGR do 2001
                          AHF do 2001 ale nie potwierdzone
                          ASV do 2006
                          ALH do 2007

                          Komentarz

                          Pracuję...