[O1] Log turbo grupa 11

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • barbartek4
    Classic
    • 2011
    • 6

    [O1] Log turbo grupa 11

    maksiu, Szczęśliwi i zakochani czasu nie mierzą :szeroki_usmiech
  • syrir
    Classic
    • 2010
    • 25

    #2
    [O1] Log turbo grupa 11

    Czy byłby ktoś tak miły, spojrzał na loga i zawyrokował co nie tak ? czy starczy regulacja czy coś gorszego? Bo auto jedzie tak sobie, a grucha nowa.

    Komentarz

    • przemik
      RS
      • 2012
      • 1610

      #3
      Silnik to ALH.
      Regulacja gruchy niewiele pomoze .... skoro geometria zapieczona.
      Jaki byl powód wymiany gruchy ?
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz

      • syrir
        Classic
        • 2010
        • 25

        #4
        geometria chodzi jak masełko. powodem wymiany był notlauf po raz 2 . 100k temu pomogło. Wymieniłem teraz gruchę i było ok z tydzień i straciła moc, czuć, że za dużo upouszcza po przekroczeniu 2k obrotów. I nie mogę dojść do odpowiedniej regulacji. Więc wywnioskowałem, że może coś więcej. Nie wiem czy widać to w logu.

        Komentarz

        • rOBERTO795
          RS
          • 2009
          • 3465
          • Octavia III (5E3)
          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

          #5
          powtorz loga a najlepiej zrób komplet.
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratorr
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            #6
            No bo ma ladowac 1948.2 mbar, a jak przeladuje i potem wroci, to czuc, ze auto nie jedzie 2376.6mbar.

            To jest log na 3 biegu, zrob jakis dluzszy na 4 lub 5 biegu, wtedy ladnie bedzie widac, jak pracuje lub nie.

            W Basic Settings mozna sprawdzic jak sama sztanga chodzi w turbinie
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • przemik
              RS
              • 2012
              • 1610

              #7
              Zrob dwa logi 011 dynamiczne na 3 biegu i jeden na 4.
              Dodatkowo na 3 biegu zrob - 010 oraz log statyczny 011 w trybie Basic Settings.
              Przemek
              DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
              A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
              80 B3 Limo 1.6 TD SB

              Komentarz

              Pracuję...