Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] uszczelka pokrywy zaworów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] uszczelka pokrywy zaworów

    Ludzie!!! Ludzie!!!!! Dlaczego Wy jeszcze nie śpicie? :diabelski_usmiech

    p.s. ponad dobę bez odzewu? Źle się dzieje w Państwie Duńskim
    :niewiem

  • #2
    [O1] uszczelka pokrywy zaworów

    mam do wymiany uszczelkę pokrywy zaworów w AUM.wiec pytanie:
    czy musze lub nie musze użyć jakiegoś silikonu? mam uszczelkę ,,erling,, czy tą lepszą i słyszałem że nie trzeba dawać żadnego silikonu.
    wiem że trzeba napewno dobrze oczyścić miejsce przylegania uszczelki tej dookoła i tej małej co przychodzi w środek.
    dokręcanie to pewnie zacząć od śrub środkowych czyli tych od uszczelki małej,potem przykręcać po przekątnych.
    ma ktoś doświadczenie w wymianie w 1.8T AUM ??

    Komentarz


    • #3
      sylikon daje sie na pół kiezyc z tyłu ,na łaczeniu napinacza z głowica i panewki wałka z przodu .
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz


      • #4
        Siema odkopuję bo temat pasuje do mojego pytania
        Czy ma ktoś tutoria albo namiary na niego jak w OI 1.8t AUM wymienić uszczelkę pokrywy zaworów krok po kroku z dokręcaniem odpowiednio śrub itp.
        Dziś przy sprawdzaniu świec wyciągając cały klucz do świec 16 i świece były mokre w oleju.
        Mało w internecie porad dotyczących tej sprawy. Na youtube znalazłem jeden filmik dotyczący tej sprawy jak koleś wymieniał w audi ale wszystko przyspieszone w 2 minuty.
        p.s. znalazłem w tym momencie:
        film z youtube z golfem 4
        P.s. może ktoś podpowie samą kolejność skręcania srub.
        p.s. nr 2 - zrobione w 3 godziny

        Komentarz


        • #5
          Ja wymieniałem uszczelkę pod pokrywą ale w zwykłym 1,8 bez turbo. Uszczelka oryginalna z ASO. Silikonu nie kładłem bo znajomy mechanik powiedział, że nie trzeba. Za pierwszym razem za lekko dokręciłem i trochę się jeszcze pociła z tyłu a za drugim razem dokręciłem do wyczuwalnego oporu i teraz już jest ok. Nie miałem klucza dynamometrycznego . Sama wymiana nie jest trudna. ja najwięcej miałem problemów z założeniem obejm na końcówki dolotów ponieważ mam gaz i w tym miejscu jest listwa wtryskowa wiec z dostępem kiepsko ale się udało.

          Komentarz


          • #6
            A widzisz a u mnie listwa wtryskowa nie przeszkadzała. Najgorsze było wyczyszczenie tego i zdjęcie już zużytej "plastikowej" uszczelki. A i musiałem także wyczyścić świece bo zalane miałem olejem co powodowalo nierówną pracę silnika na zimnym.

            Komentarz

            POWRÓT NA GÓRĘ
            Pracuję...
            X