turbo czy nie turbo?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bialyk
    Classic
    • 2015
    • 3

    turbo czy nie turbo?

    Ja wieczorem przybywam na teren Mordoru także może się z kimś spotkam na światłach.
  • sigikpl
    Classic
    • 2013
    • 3

    #2
    turbo czy nie turbo?

    Szanowni koledzy mam problem jak mi się wydaje z turbo, być może się mylę. Mianowicie w zeszłym roku samochodzik zaczął mulić, ale nie jakoś zauważalnie. Po jakimś czasie gdy na drugim biegu turbo zaczynało się wkręcać było czuc małe szarpnięcie , jadąc niewielkim wzniesieniem nagle tracił moc. Po ponownych uruchomieniu znowu była moc , ale sytuacja sie powtarzała. Po czy stwierdziłem że go mocniej przegazuje i pocisnałem do 4000 poczułem mocne szarpniecie i zapalił sie check engine . Dojechałem do mechanika rozebrał osłone silniora oglądnął turbo i stwierdził że sztanga przez przycinającą się na łopatkach turbine nie wytrzymała. wymienił gruche, zrobiłem pare tysięcy kilosów ale problem wraca. Mam takie pytanie czy któryś z kolegów mógłby pomóc w zdiagnozowaniu problemu ( mój vag się sperd.. więc nawet nie mam jak zrobić logów ) ewentualnie wyczyszczeniu turbo - oczywiście odpłatnie. dodam że n75 był wymieniony

    Komentarz

    • kecaj
      RS
      • 2009
      • 1511
      • Superb II (3T4)

      #3
      sigikpl, jak nie masz kompa to musisz szukać kogoś w okolicy lub na jakiś SPOT się wybrać.
      Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

      Komentarz

      • przemik
        RS
        • 2012
        • 1610

        #4
        Te rzeczy co wymieniles... tylko na chwile naprawialy sprawe... a to przez to ze uklad podcisnienia mial "wiecej sily" zeby sie przepchnąć przez (na 95%) zawalone sadzą kierownice VTG.
        Kasa, ktorą wydałes na zaworek i gruche starczylaby na porządne wyczyszczenie sprezarki.... co i tak trzeba bedzie pewnie zrobic.
        Logi dynamiczne wyjasnią sprawe.
        Przemek
        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
        80 B3 Limo 1.6 TD SB

        Komentarz

        • sigikpl
          Classic
          • 2013
          • 3

          #5
          na szczęście udało mi się ustawić - samochód kupowałem od firmy w której pracuje i przed zakupem na ich koszt wymieniono zawór jak również dwumas ze sprzęgłem. koszty sztangi to już inna para kaloszy

          Komentarz

          Pracuję...