Ja wieczorem przybywam na teren Mordoru także może się z kimś spotkam na światłach.
turbo czy nie turbo?
Zwiń
X
-
turbo czy nie turbo?
Szanowni koledzy mam problem jak mi się wydaje z turbo, być może się mylę. Mianowicie w zeszłym roku samochodzik zaczął mulić, ale nie jakoś zauważalnie. Po jakimś czasie gdy na drugim biegu turbo zaczynało się wkręcać było czuc małe szarpnięcie , jadąc niewielkim wzniesieniem nagle tracił moc. Po ponownych uruchomieniu znowu była moc , ale sytuacja sie powtarzała. Po czy stwierdziłem że go mocniej przegazuje i pocisnałem do 4000 poczułem mocne szarpniecie i zapalił sie check engine . Dojechałem do mechanika rozebrał osłone silniora oglądnął turbo i stwierdził że sztanga przez przycinającą się na łopatkach turbine nie wytrzymała. wymienił gruche, zrobiłem pare tysięcy kilosów ale problem wraca. Mam takie pytanie czy któryś z kolegów mógłby pomóc w zdiagnozowaniu problemu ( mój vag się sperd.. więc nawet nie mam jak zrobić logów ) ewentualnie wyczyszczeniu turbo - oczywiście odpłatnie. dodam że n75 był wymieniony
-
-
Te rzeczy co wymieniles... tylko na chwile naprawialy sprawe... a to przez to ze uklad podcisnienia mial "wiecej sily" zeby sie przepchnąć przez (na 95%) zawalone sadzą kierownice VTG.
Kasa, ktorą wydałes na zaworek i gruche starczylaby na porządne wyczyszczenie sprezarki.... co i tak trzeba bedzie pewnie zrobic.
Logi dynamiczne wyjasnią sprawe.Przemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
Komentarz