Kilka razy zamawiałem części od prawdziwego kolegi elemenateur, (Grzesia) zawsze wszystko było na czas i pasowało do auta. Zostawiłem w tej firmie już kilka ładnych złotówek i to w tysiącach. Jednak nadszedł czas kiedy ktoś inny zaczął zajmować się sprzedażą części i napotkało mnie z firmą PRO CHOICE niemiłe doświadczenie. Zamówiłem czujnik temp. spalin do passata b6 (koszt 500zł). Okazało się że przysłany element nie pasuje do auta i chciałem wymienić na taki który pasuje i tu zaczęły się schody. Pan sprzedający oznajmił mi że nie ma takiej możliwości bo to część zamówiona w serwisie i jeżeli chcę to mam się z ASO dogadywać. Dobrze że są odpowiednie instytucje zajmujące się takimi sprawami bo nie omieszkam tego zgłosić!!!
Pewniakiem jest iż już więcej w tej firmie nie zamówię żadnego towaru.
Pewniakiem jest iż już więcej w tej firmie nie zamówię żadnego towaru.
Witaj, z tej strony Marcin Kardaś czyli elemenateur.
Pierwsza rzecz:
podczas zamówienia byłeś informowany że towar zamawiamy pod Ciebie z ASO i nie ma możliwości zwrotu.
Słysząc to dwa razy podkreślałeś który dokładnie czujnik Cię interesuje i ten właśnie czujnik na podstawie Twojego numeru VIN został dobrany. Żaden inny czujnik nie mógłby być dobrany pod Twój samochód, żaden inny bo tylko ten pasował. Ten który sobie życzyłeś. Ten także dostałeś.
Problem pojawił się jednak wtedy gdy element elektryczny zamawiany w ASO wkręciłeś i poprawy nie było. Chcesz to zwrócić sugerując nam nieprofesjonalny dobór w związku z czym poprosiłem Cię o to byś zadzwonił ze swoim vinem do dowolnego ASO w Polsce i zapytał czy ten czujnik to dokładnie ten który pasuje do Twojego auta i zaproponowałem że jeśli okaże się niepasujący to przyjmę go nawet jeśli był montowany.
Poprosiłem Cię o to byś podał maila bym pokazał Ci w programie że ten pasuje do Ciebie i tylko ten. Odpowiedziałeś że nie pamiętasz maila i zacząłeś jak wcześniej grozić rzecznikami i innymi co dla mnie jest śmieszne i świadczy wyłącznie o braku jaj u Ciebie bo byłeś informowany X razy jak wygląda zamawianie z ASO.
Wspominałeś podczas zamówienia że auto idzie na sprzedaż. Rozumiem że większość do takich aut nie chce dokładać, a jak zamówiona droga część miała przed sprzedażą coś naprawić by kupujący nie miał problemu to bawimy się w zwrot. Podkreślam raz jeszcze byłeś informowany że nie ma zwrotu. Powiedziałeś zamawiamy.
Podsumowując:
chcesz oddać dobrze dobraną montowaną część która była zamawiana pod Ciebie i nie ma już możliwości zwrotu. To wg Ciebie wporządku? Czasem mężczyźni biorą coś na klatę.
Za komentarz dziękuję, ja też nie życzę sobie więcej podobnych klientów bo handel to relacja w której jednym z podstawowych założeń zakłada szacunek dla obu stron. Jeśli sytuacja jest jak powyższa i słyszysz od stałego klienta groźby rzecznikami to najwyraźniej jest dobrze jak jest dobrze, a jak jest jak widać. Także ahmed przykro mi niezmiernie.
Powiedziałem Ci że gdybyś był kumplem/stałym klientem/ przyjacielem powiedziałbym Ci to samo. Nie ma możliwości zwrotu i spróbuj to sprzedać gdzie indziej ale możliwości zwrotu nie ma.
Ps. Próbujesz nam psuć opinie, zastanów się, handlujemy na OCP od wielu wielu lat. Jesteś drugą może trzecią niezadowoloną osobą, pierwsze dwie to problem z reklamacją czyli od sklepu niezależne.
Ty jesteś trzeci. Tysiące osób jest zawsze bardzo zadowolonych bo może i czasem z drobnymi problemami ale zawsze jeśli zawiniliśmy bierzemy sprawy na siebie na klatę.
Pozdrawiam Cię serdecznie, towar masz praktycznie nowy nieużywany, wystawiaj go na allegro. Kupiłeś go dużo poniżej ceny aso - sprzedasz go na pewno.
Komentarz