Witam, mam kilka pytań odnośnie silnika 1.6 75km i ich łabczywość na olej :P od samego początku jak wyjechała z fabryki brała se oleju ale nie aż tak :P woda jest w układzie, nie ubywa, masło się nie robi ani w zbiorniku wyrównawczym ani pod korkiem oleju, naleje olej prawie pod maximum , zrobię 1000km i ubytek oleju jest do połowy bagnetu i stan już się utrzymuje, nie ubywa już więcej ani nic, silnik suchy bez wycieku, nie kopci, ale jednak gdzieś on idzie, więc moje pytanie w tych silnikach słabe są pierścienie czy uszczelniacze zaworów? przebieg ma 100% 163tyś km, olej MOBIL 1 10w40
zyrafao2, to nie dolewaj tylko zostaw połowę, zrób 1000km i zobacz. Jak się utrzyma to nie dolewaj i kontroluj. Nie wiem dlaczego, ale niektóre auta tak lubią Swoją drogą dlaczego 10W40 lejesz?
przy połowie na bagnecie, już takich ubytków za dużych nie ma ale widać, taki lałem od samego początku i taki niby zalecają, może czas najwyższy zmienić na 15w40?
Komentarz