przeładowanie turbiny w dolnym zakresie obrotów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bialyk
    Classic
    • 2015
    • 3

    przeładowanie turbiny w dolnym zakresie obrotów

    A jak jest z kartami - czy tak jak na pedrive musiałem wrzucić kilkaset piosenek w katalogi - bo w poprzedniej O I radio nie czytało wszystkich? czy z kartą też tak trzeba, czy można te kilkaset utworów po prostu zgrać na kartę, bez katalogowania?
  • sigikpl
    Classic
    • 2013
    • 3

    #2
    przeładowanie turbiny w dolnym zakresie obrotów

    Witam, wczoraj po ostatnich przycinkach turbiny pojechałem na diagnostykę, komputer diagnosty odmówił posłuszeństwa jednak wykonano pomiar na hamowni. pierwszy pomiar 80 KM , drugi 93 KM. Dzisiaj podłączyliśmy kompa i logi dynamiczne wskazują przekroczenie doładowania w dolnym zakresie obrotów natomiast w górnym spadek. Ponieważ sztanga czy aktywator jak go kolega mechanik nazywa były wymieniane zasugerował regulację . Co o tym sądzicie. ( mogę dodać że pompa i wtryski podobno działają wręcz prawidłowo )

    Komentarz

    • elemenateur
      Elegance
      • 2007
      • 803

      #3
      Dobrze by było, jakbyś wrzucił komplet logów. Równie dobrze może być zapieczona geometria.

      Komentarz

      • aniol
        RS
        • 2012
        • 5228
        • Octavia I combi (1U5)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

        #4
        sigikpl, Po każdej wymianie sztangi powinna być jej regulacja,a przynajmniej sprawdzenie jej prawidłowości.Na początek bym to zrobił a potem się brał za geometrie jak to nie pomoże rozwiązać problem.
        http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
        Pozdrawiam ANIOL

        Komentarz

        • elemenateur
          Elegance
          • 2007
          • 803

          #5
          Sorry, nie doczytałem, że kolega wymienił sztangę/gruchę. W tej sytuacji rzeczywiście obowiązkowo regulacja w pierwszej kolejności

          Komentarz

          • K_Popiel
            Rider
            • 2010
            • 608

            #6
            Mimo wszystko dobrze by było tego loga zobaczyć dopiero wtedy można coś wnioskować, poza wartościami doładowania warto by było zobaczyć wysterowanie zaworu N75.
            // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
            ------------------------------------------------------

            Komentarz

            • aniol
              RS
              • 2012
              • 5228
              • Octavia I combi (1U5)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

              #7
              K_Popiel, Nic nie pisze właściciel problemu a logi to faktycznie warto zrobić,coś by podpowiedziały o problemie
              http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
              Pozdrawiam ANIOL

              Komentarz

              Pracuję...