Albo tanio albo dobrze . Cena za sam produkt nie wychodzi taka zła, zwłaszcza, że z butelki 2 auta robisz lekko i jeszcze zostaje.
[O1] ciezko pali na cieplym - czy czeka mnie spory wydatek??
Zwiń
X
-
[O1] ciezko pali na cieplym - czy czeka mnie spory wydatek??
Witam.
Ostatnim czasy pojawił się problem z moją Octavką :-( Na zimnym silniku odpalała ok na ciepłym (po krótkim postoju) odpala bardzo słabo (kręcę koło 5-8s na raz bądź dwa razy).
Byłem u machanika, ustawił kąt wtrysku - nie pomogło (aku i rozrusznik sprawdzone - wszystko OK).
Byłem u elektronika - zwiększył dawkę startową - nie pomogło, a nawet odnoszę wrażenie, że odpala troszgo gorzej też na zimnym ;-(
Poradźcie co teraz. Czy czeka mnie wymiana pompy (mogę dostać jedną w okolicach 300zl-nie wiem czy jest w lepszym stanie(z samochodu co mu tłoki wyszły bokiem), czy regeneracja, czy może spradzać coś jeszcze.
Niektórzy mówią o filtrze paliwa, ale wymieniany w lutym, mówią też o zawoku zwrotnym na filtrze ale nie jestem przekonany.
Problemy z odpaleniem na ciepło pojawiły się gwałtownie.
-
-
Była Octavia II 1.9 TDI BXE by Wally
=> Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
=> Volkswagen Passat City 1.6 TDI
=> Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG
"Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."
Komentarz
-
-
Wypnij czujnik temperatury płynu chłodzącego i zobacz jak wtedy odpali. Jeżeli będzie poprawa to będzie to wina pompy, po rozgrzaniu nie jest w stanie wytworzyć odpowiedniego ciśnienia i stąd problem. Zwiększenie dawki startowej VCDS'em nie koniecznie musi pomóc. Tutaj trzeba się udać do tunera aby dokonał głębszej ingerencji w soft lub zmienić pompę.// Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
------------------------------------------------------
Komentarz
-
-
Zwiekszenie dawki rozruchowej to koszt ok 400zł wiec lepiej to odrazu połączyć z tzw chiptuningiem bo wychodzi taniej :POI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez K_PopielWypnij czujnik temperatury płynu chłodzącego i zobacz jak wtedy odpali. Jeżeli będzie poprawa to będzie to wina pompyVAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rOBERTO795Zwiekszenie dawki rozruchowej to koszt ok 400zł wiec lepiej to odrazu połączyć z tzw chiptuningiem bo wychodzi taniej :P
Majac mozliwosc zalozenia pompy za 200zl i zaplacenia za robocizne nastepnych 200 nie wiem cvzy nie bedzie to lepsze rozwiazanie. Aczkolwiek nikt nie wie w jakis stanie jest pompa dawcy i tu jest bul.
[ Dodano: Nie 27 Kwi, 14 11:04 ]
Zamieszczone przez przemikMoesz rozwinąc to zdanie "byłem u elektronika i zwiekszyl dawke startową" ?
Mam tylko Polskiego VAGa i kabelek ale powiem szczerze ze troszke boje sie cos zepsuc dlatego sluzy mi on glownie do kasowanie i podgladu bledow.
Nie moge znalezc jakiejs instrukcji opisujacej dokladnie kanaly i mozliwosci zmian poprzez tez program.
Mam tez niby VagComa 4.11 ale nie chce mi dzialc na komputerze a innego nie posiadam.
Moglem tylko uwierzyc ze cos tam zmienil choc wydaje mi sie ze pogorszylo sie odpalanie na zimnym a na cieplym dalej jest bez zmian(czyli do kitu)
Na cieplym jeszcze odpala jak cie moge jak zapalam zaraz po wylaczeniu. Ale jak naprzyklad ide do sklepu zrobie zakupy i postaram sie odpalic to jest problem.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez poler654Majac mozliwosc zalozenia pompy za 200zl i zaplacenia za robocizne nastepnych 200 nie wiem cvzy nie bedzie to lepsze rozwiazanie. Aczkolwiek nikt nie wie w jakis stanie jest pompa dawcy i tu jest bul.VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez alxxxZamieszczone przez poler654Majac mozliwosc zalozenia pompy za 200zl i zaplacenia za robocizne nastepnych 200 nie wiem cvzy nie bedzie to lepsze rozwiazanie. Aczkolwiek nikt nie wie w jakis stanie jest pompa dawcy i tu jest bul.
Zna ktos moze jakiegos speca w tych tematach w okolicach Wałbrzycha?
Komentarz
-
-
Nie udalo mi sie polaczyc z samochodzikiem za pomoca programu Vag Com. Mam dwa kabelki ale niestety program mowi mi ze Interface jest ok, port jest ok, ale kabelek nie jest firmy Ross Tech i nie chce mi sie polaczyc z samochodem.
Kable dzialaja mi tylko na Polski Vag.
Moze ktos tez mial taki problem i potrafil go rozwiazac.
Ponieżej zdjeci z niektorych blokow z polskiego vagaZałączone pliki- 0013_493.jpg (42,2 KB, 1649 odsłon)
- 0011_937.jpg (47,1 KB, 1648 odsłon)
- 00011_483.jpg (44,6 KB, 1648 odsłon)
- 0007_978.jpg (40,1 KB, 1648 odsłon)
- 0005_198.jpg (40,6 KB, 1648 odsłon)
- 0004_168.jpg (47,0 KB, 1648 odsłon)
- 03_936.jpg (50,8 KB, 1648 odsłon)
- 003_208.jpg (49,4 KB, 1649 odsłon)
- 0003_213.jpg (44,6 KB, 1648 odsłon)
- 001_151.jpg (43,8 KB, 1648 odsłon)
Komentarz
-
poler654, możliwa jest zmiana VAG-comem/VCDSem - czasem pomaga ale na chwilę. Generalnie u Ciebie pewnie trzeba będzie wyciągnąć stera (nie wiem jaki masz nr sterownika) wylutować pamięć i zmienić mapę startową.VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Komentarz
-
-
widze ze chyba masz ten sam motor co i ja . Wiem ze sa dwie wersje jedna co idzie zrobic ja przez kabel a druga co trzeba wyciagac kompa umie trzeba bylo go wyciagac. Za godzine jak wrocilem szpec oddal mi dwie male kostki wsadzil kompa i mowi bedzie dzialac ja niebylem zbytnio przekonany ale dziala do dzis bez problemu. Znajdz kogos dobrego co zajmuje sie chipowaniem to ci to zrobi -koszt tego to 200-300 zl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez przemek27281Wiem ze sa dwie wersje jedna co idzie zrobic ja przez kabel a druga co trzeba wyciagac kompa umie trzeba bylo go wyciagacVAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Komentarz
-
Komentarz