Zerwane kabelki

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mitch_
    Classic
    • 2010
    • 5

    Zerwane kabelki

    Fajna sakiewka
  • neo128
    Classic
    • 2009
    • 7

    #2
    Zerwane kabelki

    Witam ,

    dziś zauważyłem , że mam zerwane 2 kabelki (napis DM4 Austria?) z trzech pod przepływomierzem (lekko na lewo stronę , wygląda to jak "trójnik" ) , natomiast żadnych skutków ubocznych nie zauważyłem plus żadnych pomarańczowych/czerwonych lampek.

    Czy ktoś wie może co to są za połączenia ? i czy mam się martwić?

    Pozdrawiam,

    Komentarz

    • alxxx
      RS
      • 2010
      • 1823
      • Octavia I (1U2)
      • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

      #3
      najlepiej zrób fote jak to wygląda.
      VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
      Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

      Komentarz

      • neo128
        Classic
        • 2009
        • 7

        #4
        zerwane kabelki

        w załączniku zdjęcie (znalazłem na naszym forum , zaznaczyłem na niebiesko kabelki , które mam zerwane ).



        [ Dodano: Nie 27 Kwi, 14 18:13 ]
        sorry jakiś błąd był , zdjęcie już jest

        Komentarz

        • koleś
          RS
          • 2009
          • 2846
          • Fabia combi (6Y5)
          • AXR 1.9 TDI PD 101 KM
          • BSE 1.6 MPI 102 KM

          #5
          neo128, sałbo widać tę wtyczkę. Nawet jak nie ma skutków ubocznych to radziłbym to naprawić.
          Na wtyczce jest numer. Odczytaj go i napisz tu. Znajdę do niej piny i Ci wyślę. Wymienisz na dłuższe kabelki i już drugi raz Ci się nie zerwą.
          Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
          Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

          Komentarz

          • przemek27281
            Drive
            • 2013
            • 56

            #6
            tez bym chcial wiedziec do czego te trzy fajeczki są i za co odpowiadaja ?

            Komentarz

            • poler654
              Drive
              • 2012
              • 50

              #7
              Te jak to nazywacie fajeczki są to przewody do świec dogrzewania płynu chłodniczego poniżej (nie pamiętam dokładnie wartości) ale bodajże 5C. Im większy mróz (zimniejszy płyn i powietrze ) załączają się albo jedna albo wszystkie aby szybciej dogrzać silnik po rozruchu aby pracował w jak najkrótszym czasie w temperaturze 90C. Grzeją bodajże do 70C.

              Komentarz

              Pracuję...