wydech

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • pawelszym
    Classic
    • 2018
    • 0

    wydech

    piękne.

    myślałem że jedyna elektronika to ..... radio :szeroki_usmiech

    długo szukałeś W114 ?

    myślałem że z filtrami i olejem to raczej problemu nie ma :roll:
  • pawelszym
    Classic
    • 2014
    • 4

    #2
    wydech

    Witam. Mam pewien problem. Jakiś czas temu wymieniałem tłumiki (końcowy i środkowy) bo wcześniejszy jak uznali fachowcy był źle założony dlatego aż całe auto mi drżało.
    Założyli mi tłumik końcowy z podwójną końcówką....przez pewien czas(około miesiąc) nie zwracałem na to uwagi...ale mam wrażenie że jest głośniej a jak przygazuje to coś w końcowym tłumiku mi się "przesypuję" (woda?).
    Moje pytanie brzmi czy faktycznie może być głośniej przez ten tłumik z podwójną końcówką czy coś się dzieje?
    PS. dodam że jestem laikiem i się nie znam na wielu kwestiach...

    Komentarz

    • FishPL
      Rider
      • 2012
      • 296

      #3
      nagraj filmik, nawet komórką, tyle żeby było coś na nim słychać i wrzuć do oceny

      Komentarz

      • krisoctav
        Rider
        • 2008
        • 417

        #4
        po pierwsze ci fachowcy od tłumików to do bani bo powinni ci ten oryginał tak zrobić że byś miał spokój z tłuczeniem a najprościej to wymienić na nowy i nić nie robić tak to i ja potrafię był problem to zrobili jak najprościej wymienić skasować a czy dwie czy jedna rura tylna nie ma różnicy ale w 1.6 to był wydech z jedną końcówką tak zawsze je poznaje 2.0 to 2 końcówki a 1.9 tdi 2 końcówki

        Komentarz

        • patryk891
          Ambiente
          • 2010
          • 104
          • Octavia I (1U2)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

          #5
          moze kawałki skorodowanego starego tłumika brzęczą w rurze wudechowej albo gdzieś jest nieszczelność na łączeniach,a poza tym to chyba wszystkie octavie I miały podwójną końcówkę w końcowym tłumiku
          148 KM & 303 NM by MASTER'S TUNING

          Komentarz

          • rumcajs_kr
            Rider
            • 2011
            • 321
            • Fabia

            #6
            Zamieszczone przez patryk891
            wszystkie octavie I miały podwójną końcówkę w końcowym tłumiku
            Nie zgodzę się, może O1Tour miały, ale O1 oraz O1FL miały końcowe tłumiki wg. specyfikacji jak poniżej
            Zamieszczone przez krisoctav
            w 1.6 to był wydech z jedną końcówką tak zawsze je poznaje 2.0 to 2 końcówki a 1.9 tdi 2 końcówki
            Moja nowa pasja

            Były posiadacz O1FL

            Były posiadacz 6Nki

            Komentarz

            • Marcin230693
              Drive
              • 2012
              • 66

              #7
              Wydaje mi się że to kwestia tłumika końcowego, u mnie po zmianie na ten z podwójną końcówką też jest głośniej.

              Komentarz

              • FishPL
                Rider
                • 2012
                • 296

                #8
                krisoctav, Używaj czasem kropek, przecinków i dużych liter Wtedy łatwiej się czyta taki słowotok.

                Komentarz

                • utek
                  Elegance
                  • 2007
                  • 867
                  • Superb II combi (3T5)
                  • APK 2.0 MPI 115 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez rumcajs_kr
                  Zamieszczone przez patryk891
                  wszystkie octavie I miały podwójną końcówkę w końcowym tłumiku
                  Nie zgodzę się, może O1Tour miały, ale O1 oraz O1FL miały końcowe tłumiki wg. specyfikacji jak poniżej
                  Zamieszczone przez krisoctav
                  w 1.6 to był wydech z jedną końcówką tak zawsze je poznaje 2.0 to 2 końcówki a 1.9 tdi 2 końcówki
                  Pojedyncza końcówka 1.4 i 1.6 75KM. Pozostałe 1.6 i reszta silników podwójne końcówki.

                  Komentarz

                  • patryk891
                    Ambiente
                    • 2010
                    • 104
                    • Octavia I (1U2)
                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                    #10
                    no tak zapomiałem że octavia była jeszcze 1.4
                    148 KM & 303 NM by MASTER'S TUNING

                    Komentarz

                    • Marcin230693
                      Drive
                      • 2012
                      • 66

                      #11
                      Gdzieś wyczytałem że włożenie takiego druciaka do zmywania ucisza tłumik, może ktoś testował ? :twisted: Jakoś nie lubie takiego sportowego buczenia :wink:

                      Komentarz

                      • Qstachu
                        Ambiente
                        • 2013
                        • 131

                        #12
                        A ja myślałem że tylko 2 rury wsadzali do turbo a tu prawie wszystkie tak miały A co do dziwnego dźwięku to na pewno w końcowym?Mi w starym aucie brzęczał katalizator jak się troszkę gazu dodało a winnym znowu po mocniejszym przygazowaniu jakieś siano wychodziło z rury
                        Było : Skoda Favorit 1.3 LPG
                        Peugeot 306 1.9 D
                        Daewoo Nubira II kombi 2.0 LPG
                        VW Polo 1.4 PB
                        Daewoo Nexia 1.5 LPG

                        Jest: Fiat Panda 1.1 PB
                        Skoda Octavia I 1.8T LPG

                        Komentarz

                        • Marcin230693
                          Drive
                          • 2012
                          • 66

                          #13
                          Na 100% końcowy nie wiem jak u kolegi z 1 postu ale u mnie przytkanie jednej z dwóch końcówek skutecznie ucisza auto, tyle że zatykanie tłumika to nie rozwiązanie

                          Komentarz

                          Pracuję...