Zgrzytanie, szorowanie przy redukcji

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • JarekOCP
    Classic
    • 2017
    • 0
    • Octavia I combi (1U5)
    • AUQ 1.8 20VT 180 KM

    Zgrzytanie, szorowanie przy redukcji

    Zamieszczone przez miodowy
    Niestety mało kto, choć jednak coraz częściej, ci co wyjechali, przyznają sami, że jednak zasymilować się z tubylcami jest ciężko, o ile w ogóle to możliwe, a Polak, jaki by nie był super extra, wyżej wała nie podskoczy. Nikt nie da Polakowi kierowniczego stanowiska, chyba, że Polak jest mega kutasem nawet dla swoich.

    Odwracając kota ogonem...

    Kto u nas dałby kierowniczą posadę romom (żeby nie urazić bo chciałem napisać cyganom), turkom czy innym nacjom.
    Tu się trochę mylisz co do Polaków za granicą. Często Polacy (w niemczech) są brygadzistami kierownikami zmiany. Nikt tak jak Polak nie potrafi pilnować i jebać swojego podwładnego, a już tym bardziej rodaka i pokazać mu że on jest lepszy. Polak dostając władze dostaje od razu coś w głowę. Mało który Polak potrafi pomóc drugiemu Polakowi za granicą, praktycznie żaden, zdarzają się wyjątki, ale bardzo rzadko. Nie piszę że wszyscy są tacy, ale spora większość.
    Moja zasada za granica jest taka że Polak jak Ci nie zaszkodzi to Ci już pomógł.
  • JarekOCP
    Classic
    • 2014
    • 5

    #2
    Zgrzytanie, szorowanie przy redukcji

    Witam wszystkich, mam taki problem.. chodzi o to że gdy:
    - redukuje bieg,
    - szybko przyspieszam,
    - skręcam koła,
    jest taki dziwny dźwięk nie potrafię go opisać, coś jakby sprężyna uderzająca w kawałek metalu czy coś..

    Co to może być?

    Komentarz

    • paulob1
      Rider
      • 2008
      • 470
      • Octavia I (1U2)
      • BFQ 1.6 MPI 102 KM

      #3
      JarekOCP, do sprawdzenia/wymiany mocowanie skrzyni do budy auta.... tzw. poduszka. Ewentualnie poduszka silnika. Siły pochodzące z kół/zawieszenia przenoszone są na układ napędowy, gdyż elementy te właśnie nie są sztywno zamocowane, a jedynie "pływają" na poduszkach.
      Po eliminacji powyższych do sprawdzenia cały zawias od wahaczy, przez sprężyny i stabilizator (choć ten najmniej prawdopodobny).
      Poduszka skrzyni puka metalicznie szczególnie przy redukcji i ostrym ruszaniu i puszczeniu gwałtownym pedału przyspieszenia na wysokich obrotach przy niskim biegu.
      Mówiąc potocznie skrzynia goni na mocowaniu 8)

      Komentarz

      • JarekOCP
        Classic
        • 2014
        • 5

        #4
        Dzięki wielkie za wyczerpującą wypowiedź

        POZDRAWIAM!

        Komentarz

        Pracuję...