Brak mocy 1.9 tdi 110ps

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Sew1209
    Classic
    • 2017
    • 0

    Brak mocy 1.9 tdi 110ps

    mi to zupełnie nie leży i cieszę się że Octa tego nie ma, dramatycznie to wygląda
  • Sew1209
    Classic
    • 2014
    • 3

    #2
    Brak mocy 1.9 tdi 110ps

    Witam wszystkich i proszę was o pomoc. Mianowicie dzisiaj rano po odpaleniu silnika nie miałem mocy w aucie. Gaz wciśnięty w podłogę a reakcji żadnej. Po ponownym odpaleniu problem nie zniknął. Po przejechaniu paru kilometrów było troszkę lepiej ale to i tak nie to co wcześniej. Turbine słychać ale bardzo słabo i gdzieś około 3000 obrotów. Gdy dałem jej wiecej gazu trochę sie odmulila ale zaraz zapaliła sie kontrolka od silnika i znów brak mocy. Wcześniej miałem tez ten problem ale wyłączenie i włączenie silnika rozwiązywało go. Kompletnie sie nie znam jeżeli chodzi i sprawy turbiny. Proszę was o pomoc co mogło sie stać. Niedługo dodam zdjecie.
    Załączone pliki

    Komentarz

    • Krzych
      Rider
      • 2005
      • 671

      #3
      Oj, zaniedbujesz swój samochód, daje Ci już wcześniej widoczne oznaki że coś niedomaga, a Ty to ignorujesz.
      Bez odczytu błędów i logów to tylko do wróżki.
      Na moje oko coś turbo niedomaga.
      DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
      www.chiptuning.katowice.pl
      DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

      Komentarz

      • Czarna_LK
        RS
        • 2014
        • 2255
        • Octavia I combi (1U5)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

        #4
        Krzych ma rację, trzeba podpiąć pod kompa. Zerknij sobie na przewody podciśnienia lub przeczyść EGR z nagaru.
        Octavia I FL kombi, 1.9 TDI 110 KM ASV, L&K
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=80299

        _______
        Piotr

        Komentarz

        • aniol
          RS
          • 2012
          • 5228
          • Octavia I combi (1U5)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

          #5
          Sew1209, W tamtym roku na jesień złapałem notlauf-a.Od razu zrobiłem oględziny na garażu i przewody szczelne,n-75 sprawny(podmieniłem na próbe z n-118),gruszka turbiny cała,sztanga chodziła.Niby ok.Na drugi dzień znowu notlauf i przy następnym zapaliła mi się kontrolka check(żółta,silnik).Oczywiście po zgaszeniu i zapaleniu silnika było w porządku.Pojechałem do mojego mechanika(robi ino auta z grupy vag) i na vcds-ie wyszło"
          17965-ciśnienie doładowania przekroczone,granica regulacji nie związana ze sprzętem,błąd sporadyczny.Czyli po naszemu turbo do czyszczenia zapie....ne łopatki(kierownice)turbiny.I po mojemu tak bedzie u ciebie.
          http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
          Pozdrawiam ANIOL

          Komentarz

          • Pixon
            Rider
            • 2013
            • 541
            • Fabia (NJ3)

            #6
            aniol, ale tutaj od samego początku auto nie ma mocy. Natomiast w przypadku notlaufa, ja jak zgasiłem silnik i odpaliłem to auto ponownie fruwało do 120 kmh i później był już koniec.
            Więc to chyba nie do końca jest to.
            Tempo!! I tak cały tydzień, życie idzie jak na spidzie!

            Komentarz

            • buldoggg
              Rider
              • 2014
              • 347
              • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

              #7
              Może jeździsz cały czas po mieście ? i nie dajesz mu od czasu do czasu ostrego buta ?

              Komentarz

              • aniol
                RS
                • 2012
                • 5228
                • Octavia I combi (1U5)
                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                #8
                Pixon, Najlepiej jak podepnie do kompa to sie coś wyjaśni,będzie wiadomo w jakim kierunku sie udać
                http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                Pozdrawiam ANIOL

                Komentarz

                • przemoft
                  Drive
                  • 2011
                  • 45
                  • Octavia I (1U2)
                  • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

                  #9
                  Jak autko muli od początku i nie hula więcej niż 130-140 km/h to ja bym stawiał na zgniłą gruszkę. Nie zawsze widać to od strony łatwo dostępnej. W zeszłym roku miałem podobne objawy a czasem wydawało mi się, że nawet turbinę obudziłem po przegonieniu auta po autostradzie, ale jednak dopiero rozebranie całości turbiny i wymiana gruszki poprawiły sprawę. Jednak trzeba zacząć od VAGa....

                  Komentarz

                  • yusin
                    Ambiente
                    • 2010
                    • 176

                    #10
                    U mnie w gruszce zrobiła się dziurką wielkości czubka od szpilki i to wystarczyło, gdybym jej nie zdemontowal nie znalazlbym tego. Gruszka z wierzchu w idealnym niemal stanie z wyglądu, trzeba ją dobrze obejrzeć, w razie potrzeby zdemontować i wykonać próbę trzymania ciśnienia ustami na przykład, by wykluczyć jej uszkodzenie.
                    Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI

                    Komentarz

                    • aniol
                      RS
                      • 2012
                      • 5228
                      • Octavia I combi (1U5)
                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez yusin
                      U mnie w gruszce zrobiła się dziurką wielkości czubka od szpilki i to wystarczyło, gdybym jej nie zdemontowal nie znalazlbym tego. Gruszka z wierzchu w idealnym niemal stanie z wyglądu, trzeba ją dobrze obejrzeć, w razie potrzeby zdemontować i wykonać próbę trzymania ciśnienia ustami na przykład, by wykluczyć jej uszkodzenie.
                      Można też strzykawke taką większą wsadzić w przewód od strony zaworu n-75 i zassać,przytrzymać i sprawdzić
                      http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                      Pozdrawiam ANIOL

                      Komentarz

                      • rOBERTO795
                        RS
                        • 2009
                        • 3465
                        • Octavia III (5E3)
                        • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                        #12
                        Podjedz do kogoś kumatego na diagnostykę!!
                        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                        Komentarz

                        • Sew1209
                          Classic
                          • 2014
                          • 3

                          #13
                          Dzieki wszystkim za wskazowki. Diagnistyke mam w nastepnym tygodniu. Ale mechanik powiedzal zebym najpierw spradzil wezyki I I gruszke. Tylko jak to zrobic przeciez wszystko jest z tylu silnika? Moze moje pytania miga wydac sie wam banalne ale w sprawach turbin jestem zielony.

                          Komentarz

                          • Czarna_LK
                            RS
                            • 2014
                            • 2255
                            • Octavia I combi (1U5)
                            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                            #14
                            Miałem podobny problem u siebie w ASV. Wężyki było połamana, zagięte i cały zawalony nagarem EGR. Szybkie czyszczenie, wymiana i jeździ jak nowe
                            Octavia I FL kombi, 1.9 TDI 110 KM ASV, L&K
                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=80299

                            _______
                            Piotr

                            Komentarz

                            • aniol
                              RS
                              • 2012
                              • 5228
                              • Octavia I combi (1U5)
                              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                              #15
                              Sew1209, Wężyki sprawdzisz z góry.Gruszke to najlepiej sprawdzić z kanału po zdjęciu dolnej osłony.Wtedy też sprawdz przewód z gruszki do zaworu n-75.Od góry całej gruszki nie sprawdzisz w 100%.
                              http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                              Pozdrawiam ANIOL

                              Komentarz

                              • Sew1209
                                Classic
                                • 2014
                                • 3

                                #16
                                Dziekuje wszystkim za pomoc. Zamykam temat gdyz sprzedalem dzis moja octavie bez ustalenia co bylo problem. Teraz czas na poszukiwania nowszej wersji.

                                Komentarz

                                Pracuję...