O2 1Z 2012 1.6 MPI BSE, ok 110 000 km (bez instalacji gazowej)
Auto było jeżdżone jako firmowe, odkupione w maju 2015 przy przebiegu ok 108 0000.
Od zakupu 1 właściciel i regularny serwis:
2013-06-10 Stan km: 29623
zalany - MOBIL1 ESP FORMULA 5W/30
2014-02-24 Stan km: 59831
zalany - MOBIL1 ESP FORMULA 5W/30
2014-11-03 Stan km: 89856
zalany - MOBIL1 ESP FORMULA 5W/30
potem od marca- kwietnia 2015, kupione nową octavkę a ta już jeździła sporadycznie,
odkupiłem ją w maju, nie potrzebowałem auta, mam inne służbowe - diesel O2FL 2.0, ale była w dobrym stanie i dobrze się nią jeździło, więc wziałem dla siebie na priv.
Z tym, że jeżdżę nią raz na tydzien, raz na 2 tygodnie i krótkie, średnie dystanse, bo cały czas mam tego diesla.
Teraz do sedna... chciałem sobie wymienić oleje i filtry i zacząłem się zastanawiać, czy
zalać tego mobila, co była od początku zalewana i aktulanie go ma (zalanego 11-2014),
czy w związku ze zmianą jej "obciązenia" zastosować coś innego?
Ten olej jest chyba dosyć dobry i do robienia dużych przebiegów, czy jak używam ją tak
jak opisałem, to jest sens go lać? czy polecacie coś innego?
Jest on też dosyć drogi, ale jeżeli cały czas był używany i warto, to teraz też na taki wymienię, bo zależy mi na dobrym stanie auta-silnika.
Auto było jeżdżone jako firmowe, odkupione w maju 2015 przy przebiegu ok 108 0000.
Od zakupu 1 właściciel i regularny serwis:
2013-06-10 Stan km: 29623
zalany - MOBIL1 ESP FORMULA 5W/30
2014-02-24 Stan km: 59831
zalany - MOBIL1 ESP FORMULA 5W/30
2014-11-03 Stan km: 89856
zalany - MOBIL1 ESP FORMULA 5W/30
potem od marca- kwietnia 2015, kupione nową octavkę a ta już jeździła sporadycznie,
odkupiłem ją w maju, nie potrzebowałem auta, mam inne służbowe - diesel O2FL 2.0, ale była w dobrym stanie i dobrze się nią jeździło, więc wziałem dla siebie na priv.
Z tym, że jeżdżę nią raz na tydzien, raz na 2 tygodnie i krótkie, średnie dystanse, bo cały czas mam tego diesla.
Teraz do sedna... chciałem sobie wymienić oleje i filtry i zacząłem się zastanawiać, czy
zalać tego mobila, co była od początku zalewana i aktulanie go ma (zalanego 11-2014),
czy w związku ze zmianą jej "obciązenia" zastosować coś innego?
Ten olej jest chyba dosyć dobry i do robienia dużych przebiegów, czy jak używam ją tak
jak opisałem, to jest sens go lać? czy polecacie coś innego?
Jest on też dosyć drogi, ale jeżeli cały czas był używany i warto, to teraz też na taki wymienię, bo zależy mi na dobrym stanie auta-silnika.
Komentarz