eaglemirek, teraz trzeba uważać na maksiu, na spotach, żeby nie podpaść :szeroki_usmiech
Wymiana zaworu TCC w automatycznej skrzyni
Zwiń
X
-
Wymiana zaworu TCC w automatycznej skrzyni
Witam serdecznie,
Proszę was o małą pomoc, mam Octavię I z automatyczną skrzynią biegów. Od dłuższego czasu występuje problem ze skrzynią, w momencie kiedy zapala się lampka "silnika" ( zawór TCC) autko przeciąga biegi i wzrasta spalanie nawet na biegu jałowym o ponad 0,5 litra nie mówiąc już o jeździe.
Nadmienię, że kontrolka z deski (komputerek) potrafi samoistnie gasnąc i praca wraca do normy.
Podłączałem kompa pod auto i otrzymałem błąd o następującej streści "zawór TCC"
Z tego co się już zorientowałem skrzyni nie trzeba wyciągać wystarczy odkręcić jej miskę.
Czy jest ktoś wstanie bardziej przybliżyć temat w którym miejscu jest zlokalizowany ten, że zawór ?
Pozdrawiam
[ Dodano: Wto 02 Wrz, 14 21:52 ]
easy_discus, easy_discus,
-
-
Jaki tam typ skrzyni dokladnie siedzi??
4HP... czy cos innego??
Generalnie miska odkreca sie w kilka minut, oczywiscie olej trzeba spuscic i najlepiej go wymienic w calosci. Potem obudowa filtra i odkrecamy cale sterowanie w skrzynii. To dosc precyzyjna robota, bo plyt jest kilka, pomiedzy nimi takie uszczelki, kuleczki, sprezynki itd :twisted:
Jaki konkretnie blad (numerek) pokazuje VAG przy diagnostyce skrzynii ??
Wtyczka skrzyni oraz wiazka przepatrzona ?? Bo to nie jest ciagly blad, a jedynie sporadyczny jak sadze
Komentarz
-
Komentarz