a miałem podobny problem ale tak się złożyło miałem możliwość sporo pojeździć OCTAVIA z silnikami 1.4 TSI i 1.8 TSI przed zakupem i ostatecznie na O III się nie zdecydowałem.
Jeżeli priorytetem jest duże wnętrze i bagażnik to OIII jest niezłym wyborem w tej klasie
cenowej (oczywiście przy odpowiednich uwzględnieniu przyzwoitych rabatów nie mówię tu o cenniku).
Jeżeli wielkość wnętrza i bagażnika jest drugorzędna to teraz w okresie wyprzedaży sprawdził
bym jeszcze auta konkurencji
Mi osobiście dobrze jeździło się Octavią w mieście i po krajówkach ale bardzo mnie rozczarowała
podczas jazdy autostradami z prędkościami ok.140-160 gdzie okazała się zbyt głośna (właśnie ze względu na wymienione świsty i słabe wytłumienie odgłosów z opon i zawieszenia), podatna na podmuchy i przeciętnie stabilna przy dużych prędkościach,
tutaj liczyłem na znacznie więcej.
Także jeśli nie jeździsz zbyt dużo po autostradach i po bardzo dziurawych drogach (twarde zawieszenie) będziesz zadowolony ponieważ to auto ma również wiele plusów a silnik 1.8 daje dużo radości z jazdy.
Jeżeli priorytetem jest duże wnętrze i bagażnik to OIII jest niezłym wyborem w tej klasie
cenowej (oczywiście przy odpowiednich uwzględnieniu przyzwoitych rabatów nie mówię tu o cenniku).
Jeżeli wielkość wnętrza i bagażnika jest drugorzędna to teraz w okresie wyprzedaży sprawdził
bym jeszcze auta konkurencji
Mi osobiście dobrze jeździło się Octavią w mieście i po krajówkach ale bardzo mnie rozczarowała
podczas jazdy autostradami z prędkościami ok.140-160 gdzie okazała się zbyt głośna (właśnie ze względu na wymienione świsty i słabe wytłumienie odgłosów z opon i zawieszenia), podatna na podmuchy i przeciętnie stabilna przy dużych prędkościach,
tutaj liczyłem na znacznie więcej.
Także jeśli nie jeździsz zbyt dużo po autostradach i po bardzo dziurawych drogach (twarde zawieszenie) będziesz zadowolony ponieważ to auto ma również wiele plusów a silnik 1.8 daje dużo radości z jazdy.
Komentarz