amperek, wg mnie ewidentny brak zasilania kompa .
[O1] Auto nie pali pilne!!!
Zwiń
X
-
Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
-
-
Zamieszczone przez ROBAL_26amperek, wg mnie ewidentny brak zasilania kompa .
To co do jakiegoś pewnie elektryka zaprowadzić?? a może padł sterownik silnika? Da się to jakoś sprawdzić??
A może macie kogoś polecanego w Warszawie do kogo można zaprowadzić auto żeby sobie z tym poradził??
DGW był by odpowiedni??Jest O2 BJB 176 KM, 346 NM, wtryski i turbo ARL, chłodnica oleju z wersji 2,0 TDI, zegary MAXI-DOT
Była O1 AGR Hatchback.
Komentarz
-
-
amperek, jest to najpewniejszy i polecany przez kolegów z forum fachowiec ,możliwe że znajdzie prędzej jak się nam wydaje usterkę .Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ROBAL_26amperek, jest to najpewniejszy i polecany przez kolegów z forum fachowiec ,możliwe że znajdzie prędzej jak się nam wydaje usterkę .
Dał mi namiary też kolega z pracy na elektryka gdzie mogę już zaprowadzić auto we wtorek niby dobry tylko właśnie boje się, żeby nie był jakiś naciągacz, że nie wiadomo co jest i zaraz zaśpiewa 1000 zł albo 2000 złJest O2 BJB 176 KM, 346 NM, wtryski i turbo ARL, chłodnica oleju z wersji 2,0 TDI, zegary MAXI-DOT
Była O1 AGR Hatchback.
Komentarz
-
Komentarz