[O1] Zasłona dymna tylko na postoju 1.9 TDI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • shimo13
    Classic
    • 2018
    • 0

    [O1] Zasłona dymna tylko na postoju 1.9 TDI

    lekko nie jest witajcie
  • shimo13
    Classic
    • 2014
    • 15

    #2
    [O1] Zasłona dymna tylko na postoju 1.9 TDI

    Witam

    Problem dotyczy O1 1.9 TDI 110KM AHF, po przegazowaniu na postoju do 4tyś pojawia się chmura dymu motor zaczyna się telepać - trząść jakby chodził na 2 gary. i chce gasnąć ( tak jakby nie domykały się zawory ? )
    Pod obciążeniem czyli w trakcie jazdy auto chodzi normalnie, owszem przy butowaniu puści chmurkę ale motor chodzi ok.

    Szkodnik już dostał:
    nowe koło dwumasowe SACHS
    nowe wtryski
    pompa była podmieniana (to samo)
    czyszczony był nastawnik
    wymiana szklanek
    rozrząd nowy
    napinacz
    nowe koło zębate na wale
    nowy czujnik na wale
    nowe filtry wszystkie
    10w40 castrol magnatec

    Komentarz

    • kornat
      Rider
      • 2007
      • 578

      #3
      Zamieszczone przez shimo13
      pompa była podmieniana (to samo)
      Masz na myśli pompę oleju? Jakie masz ciśnienie oleju na zimnym silniku?

      Komentarz

      • patryk891
        Ambiente
        • 2010
        • 104
        • Octavia I (1U2)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

        #4
        ja obstawiam zacinajacą się klape gaszacą miałem to u siebie sprawdź węże od podciśnienia.....
        148 KM & 303 NM by MASTER'S TUNING

        Komentarz

        • shimo13
          Classic
          • 2014
          • 15

          #5
          kolego kornat: chodziło mi o pompę wtryskową, niestety nie posiadam warunków aby samemu zmierzyć ciśnienie oleju.

          kolego patryk891: poprzedni właściciel odciął EGR i węże podciśnienia są zaślepione, a ich reszta jest wdłg schematu:



          Czy tutaj może być problem ??

          Komentarz

          • kornat
            Rider
            • 2007
            • 578

            #6
            Zamieszczone przez shimo13
            kolego kornat: chodziło mi o pompę wtryskową, niestety nie posiadam warunków aby samemu zmierzyć ciśnienie oleju.
            To podjedź gdzieś do mechaników niech sprawdzą. Obstawiam, że zaworek przelewowy w pompie nie trzyma przez co robi się duże ciśnienie oleju przez co zawieszają się zawory.

            Komentarz

            • przemik
              RS
              • 2012
              • 1610

              #7
              Po kiego krecić motor do 4 tysi na wolnych obrotach.
              Zrob diagnostykę u kogos kto ma o tym pojecie, bo wymiana wszystkiego na pałe to trochę awangarda lat 80.
              Przemek
              DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
              A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
              80 B3 Limo 1.6 TD SB

              Komentarz

              • shimo13
                Classic
                • 2014
                • 15

                #8
                Zamieszczone przez przemik
                Po kiego krecić motor do 4 tysi na wolnych obrotach.
                Zrob diagnostykę u kogos kto ma o tym pojecie, bo wymiana wszystkiego na pałe to trochę awangarda lat 80.
                co znaczy "kręcić motor do 4 tysi na wolnych obrotach" ??

                Diagnostyka była robiona w 5ciu różnych serwisach samochodowych, nic nie wymieniałem sam na pałę !

                [ Dodano: Pon 24 Lis, 14 14:34 ]
                Zamieszczone przez kornat
                Zamieszczone przez shimo13
                kolego kornat: chodziło mi o pompę wtryskową, niestety nie posiadam warunków aby samemu zmierzyć ciśnienie oleju.
                To podjedź gdzieś do mechaników niech sprawdzą. Obstawiam, że zaworek przelewowy w pompie nie trzyma przez co robi się duże ciśnienie oleju przez co zawieszają się zawory.
                Dziękuje, sprawdzę to i dam znać

                Komentarz

                Pracuję...